Terveisia tuhkapilvesta

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
Lahdettiin parin suomalaisen kanssa kattomaan etta nakyisko Grímsvötnin purkausta, mut ei paasty ku tunnin ajomatkan paahan. Nyt tuhkapilvi on levinny jo Reykjavíkiin, joka paikasta on hengityssuojaimet loppu ja silmissa kirvelee ku on ulkona.

Iltalehti jo uutisoikin asiasta.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Iltalehdellä onkin näköjään paikalliset olot tunteva toimittaja. :thumbup:

oldez

Well-known member
Syntyykö tuhkapilvi kun tuhkamuna laukeaa?

Lugera

Well-known member
Erikoistoimittaja, heh. :D

Pärjäile Thyllis siellä. :)

FO110K

Banned
Hienoa tektiä IL:n sivuilla :) toivottavasti maksoivat vähän vaivanpalkkaakin ;)

Pärjäilehän. :)

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
Heh, oisivat halunneet soittaa mulle Radio Suomesta ja haastatella, mut sit se kosahti siihen ku en oo Pirkanmaalta :D

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Go go Thyllis! :thumbup:

Te saatte aina kaiken hauskan siellä etelässä, meillä ei sada kuin lunta.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Hehheh. Oon ihan saletissa, että erikoistoimittaja on kännissä keksinyt ton nimen omasta päästään. Grimsvötn. Jossain Pirkanmaalla vastaillu puhelimeen ja sepittänyt juttuja. Tehostaakseen vikissy kun vappupilli, kun on niin vaikeeta hengittää. Sepeliä suuhun ja narskuttanu siitä hiekan rohetta kuuluvasti luuriin. Grimsvötn. Selfoss. Just joo.

Mulle kun soittavat sanon, että joo tossa ystäväni Öimursdottir lensi leppäkeppinä naapurikaupunkiin Brangörsvängkiketiin, kun toi meidän takapihalla poriseva tulivuori Rygneisvatnar vähän puhahti. Tuhka muuraa silmät ja vitut. Happea saa enää kaupasta dollareilla jos vaan osaa sokkona suunnistaa. Onko nyt päivä vai yö?

Viimeksi muokattu:

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Itsekin noteerasin uutisen kera tutun nimen tänä aamuna. :)

Nyt vaan vene alle ja soutamalla Suomeen.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Mulle kun soittavat sanon, että joo tossa ystäväni Öimursdottir lensi leppäkeppinä naapurikaupunkiin Brangörsvängkiketiin, kun toi meidän takapihalla poriseva tulivuori Rygneisvatnar vähän puhahti. Tuhkaa muuraa silmät ja vitut. Happea saa enää kaupasta dollareilla jos vaan osaa sokkona suunnistaa. Onko nyt päivä vai yö?
Muuten hyvä mutta sun tulivuori kuulostaa järveltä eikä islannissa ole ä-kirjainta. :eek:

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Muuten hyvä mutta sun tulivuori kuulostaa järveltä eikä islannissa ole ä-kirjainta. :eek:
Nyt kato puhutaan iltapäivälehtien kanssa. Mitään aivojättiä ei ole vastassa. Kaikki menee läpi. Varmuudeksi remellän lusikoivani valaanrasvaa naamioon siinä koko ajan, että pysyy energioissa, jos maailma vaikka pimenee tyystin. Ja morjestan loppuun sanomalla terävästi björk! Siitä lähtien ne soittaa mulle aina, kun ovat Islanninraporttia vailla. Ja ehkä muutenkin.