FW08
Registered User of Talent
Geologista ilmiöistä tulivuorenpurkaus on ehdottomasti orgastisin. Ainakin maskuliinisesta näkökulmasta. Feminiinisestä näkökulmasta orgastisin on kenties maanjäristys?Vai sylkeä. Mähän sanoin, et se on orgastinen.
Geologista ilmiöistä tulivuorenpurkaus on ehdottomasti orgastisin. Ainakin maskuliinisesta näkökulmasta. Feminiinisestä näkökulmasta orgastisin on kenties maanjäristys?Vai sylkeä. Mähän sanoin, et se on orgastinen.
Itsehan tulen aina lailla Eyjafjallajökullin.Tuli kuin Grimsvötn.
Ok! Täytyypä muuten opetella tuo osuvasti päättyvä sana.Itsehan tulen aina lailla Eyjafjallajökullin.
Ior Bockin hengenheimolaiset kääntäisivät tuon kirkjypaijarklöistyr'n kirkonpaikanluostariksi. Ja niinhän se on Thyellan kääntämänä.Bessastaðahreppur lausutaan [pessastaadahrehpyr] :thumbup:
Kirkjubæjarklaustur on just parsa paikka, se lausutaan muuten [kirkjypaijarklöistyr] ja tarkottaa kirkkokylan luostaria.
[eijafjatlajöökytl]Ok! Täytyypä muuten opetella tuo osuvasti päättyvä sana.
No, samoista kannoistahan ne on muodostettu/lainattu, joten sikäli varsin ymmärrettäviä. Kirkko kun on tuontitavaraa, niin samoin ovat sen instituutioita kuvaavat sanatkin. Kirkonkylän tuosta nimestä kyllä päättelin, mutta yrityksestä huolimatta ei tullut mieleen tulkita loppuosaa "cloisteriksi".Ior Bockin hengenheimolaiset kääntäisivät tuon kirkjypaijarklöistyr'n kirkonpaikanluostariksi. Ja niinhän se on Thyellan kääntämänä.
Kiehtovia yhteenosumia nämä täysin erilaisten kielien samankaltaisuudet.
Kieltämättä teissä on aikalailla samaa näköä.. Tuo Eliza on vain vanhempi. :doubtful:[eijafjatlajöökytl]
Oon pari kertaa paassy baarissa vessajonon ohi ku mua ollaan luultu tuoks Elizaks :doubtful:
Kyllä!Kieltämättä teissä on aikalailla samaa näköä.. Tuo Eliza on vain vanhempi. :doubtful:
Kuselle väärennetyllä naamavipillä! Mihin tää maailma on menossa?[eijafjatlajöökytl]
Oon pari kertaa paassy baarissa vessajonon ohi ku mua ollaan luultu tuoks Elizaks :doubtful:
Onkohan yleinenkin käsitys, jotta julkkiksella olisi suurempi kusi- tai paskahätä kuin muilla vessaan jonottavilla?Oon pari kertaa paassy baarissa vessajonon ohi ku mua ollaan luultu tuoks Elizaks :doubtful:
Aika eeppisiä, sanoisin.
Mehe Rienarsuo sanoi:Kuselle väärennetyllä naamavipillä! Mihin tää maailma on menossa?
Maailmahan on menossa kuselle väärennetyllä naamavipillä.Kuselle väärennetyllä naamavipillä! Mihin tää maailma on menossa?
Peruspokkarikuvia. :thumbup:
Minusta tulivuorenpurkaus on orgastisin myös feminiinisestä näkökulmasta. Tai riippuu vähän femakosta.Geologista ilmiöistä tulivuorenpurkaus on ehdottomasti orgastisin. Ainakin maskuliinisesta näkökulmasta. Feminiinisestä näkökulmasta orgastisin on kenties maanjäristys?
Varsinkin se pässi siinä yhdessä kuvassa. VaudeAika eeppisiä, sanoisin.
![]()