Tervemenoa siviilistä Matti!

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Kun et pysty elämään normaali-ihmisen elämää, vaan läträät alkoholilla 'kuivaamonkin' ja terapian jälkeen sekä aiheutat pahoinpitelyilläsi ruuminvammoja ihmisille, niin hakeudu hoitoon.

Kuka tollasta deekua täällä kaipaa? :doubtful:

Sun aikas on förbi jo kauan aikaa sitten. Et ole maailman paras mäkimies vaan säälittävä, sairas raasu. :(
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Mun mielestä Matti on maailman paras mäkimies ja säälittävä, sairas raasu.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
markoj sanoi:
Mun mielestä Matti on maailman paras mäkimies ja säälittävä, sairas raasu.
Miksei se sitten hyppää, jos ON maailman paras? :doubtful:

Ärsyttää kun Matin 'tukijat' aina jaksavat toitottaa Matille että: Olet maailman paras. Kun oikeastaan pitäis sanoa: Olit maailman paras.

Ei tollasella pönkittylyllä ja valheessa elämisellä mitään voiteta.

Eikä sen puolen paljoa löydy ymmärrystä niillekään jotka menevät kuuntelemaan Matin 'laulamista'. :nope:

Paras mitä mäkihyppyuransa jälkeen on pystynyt, on se strippaaminen.
 

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12872
Sijainti
Ladon takaa
Mun mielestä jaska on.... tai, noh... jätänpä sanomatta. Kyllähän te tiedätte! :rolleyes:
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Vain mäkimies voi tietää sen, mikä mattia liikuttaa.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Moe Szyslak sanoi:
Miksei se sitten hyppää, jos ON maailman paras? :doubtful:

Ärsyttää kun Matin 'tukijat' aina jaksavat toitottaa Matille että: Olet maailman paras. Kun oikeastaan pitäis sanoa: Olit maailman paras.

Ei tollasella pönkittylyllä ja valheessa elämisellä mitään voiteta.

Eikä sen puolen paljoa löydy ymmärrystä niillekään jotka menevät kuuntelemaan Matin 'laulamista'. :nope:

Paras mitä mäkihyppyuransa jälkeen on pystynyt, on se strippaaminen.
Son paras niin kauan kunnes tulee parempi. En minä sen tekemisiä ole missään puolustellut saatikka sen lauluja kuunnellu. Eikä mulla ole tietoa kuinka valheessa se elää ja mun mielipide tuskin tukee mahdollista valheessa elämistä. Lehdistöllä jos ois edes jotain moraalia ja vastuuta, ne ois lopettanut noiden toilailujen uutisoinnin ja jutuista maksamisen vuosikymmen sitte. Nuo median huorat (ja niiden juttuja lukevat) tota pönkittää, jos sitä joku tekee.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
markoj sanoi:
Son paras niin kauan kunnes tulee parempi. En minä sen tekemisiä ole missään puolustellut saatikka sen lauluja kuunnellu. Eikä mulla ole tietoa kuinka valheessa se elää ja mun mielipide tuskin tukee mahdollista valheessa elämistä. Lehdistöllä jos ois edes jotain moraalia ja vastuuta, ne ois lopettanut noiden toilailujen uutisoinnin ja jutuista maksamisen vuosikymmen sitte. Nuo median huorat (ja niiden juttuja lukevat) tota pönkittää, jos sitä joku tekee.
Juu, en tarkoittanutkaan sinua, vaan lähinnä tätä perskärpäsryhmää joka Matin ympärillä kiehnää ja rahastaa sillä.

Ja sitten niitä pösilöitä jotka tosiaan kuluttavat hetken loppuelämästään Matin 'keikalla'.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
312T4 sanoi:
Matti-parka pitää saada äkkiä hoitoon ja vieroitukseen! Ja tietysti vankilaanhan hän myös joutuu!
Eikös se siellä ollut? Mitä siitä oli hyötyä? Ei mitään. Sama touhu jatkuu taas. :nope:

Matin pelastaa vain ja ainoastaan kuolema. :(
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
312T4 sanoi:
Matti-parka pitää saada äkkiä hoitoon ja vieroitukseen! Ja tietysti vankilaanhan hän myös joutuu!
Mikä vitun Matti-parka? Sääliäkkö tässä pitäis entistä ja tulevaa linnakundia, joka hakkaa humalassa vaimoaan? :confused:
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Jos Marakii nii Masakii. Eli Matille noopeli. Tsekkitukkaisen kansanosan pukeutumiskoodiston ylläpitämisestä näinä vaikeina aikoina. Palkintorahojen sijaan hankitaan kapealahkeisia vaaleita varmareita ja kollekepaitoja. Ja henkselit on hyvät, että saadaan housu ylös asti. Jos rahaa jää niin yhden koon valkosia tuupisukkia pari paria.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Moe Szyslak sanoi:
Eikös se siellä ollut? Mitä siitä oli hyötyä? Ei mitään. Sama touhu jatkuu taas. :nope:

Matin pelastaa vain ja ainoastaan kuolema. :(
Tai raittius.

Viina ja viinan seuraamukset ovat yleisin kuolinsyy tässä maassa.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
312T4 sanoi:
Ja tietysti vankilaanhan hän myös joutuu!
Tämä ei ole ollenkaan varmaa.
Sen tietää vasta sitten kun uusi rikos menee oikeuteen ja sieltä tulee päätös tuomitaanko myös vanha ehdonalainen kärsittäväksi.
Ja käytännössä nykyisin Suomessa jos uusi kakku tulee, niin tuosta vanhasta lusitetaan vain minimi, eli kuukausi.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Runar ja Kyllikki sanoi:
Tämä ei ole ollenkaan varmaa.
Sen tietää vasta sitten kun uusi rikos menee oikeuteen ja sieltä tulee päätös tuomitaanko myös vanha ehdonalainen kärsittäväksi.
Ja käytännössä nykyisin Suomessa jos uusi kakku tulee, niin tuosta vanhasta lusitetaan vain minimi, eli kuukausi.
Mielenkiintoista nähdä, saako Nykänen tässä asiassa julkkislisää tai julkkisvähennyksiä vakiintuneesta käytännöstä.
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
312T4 sanoi:
Matti-parka pitää saada äkkiä hoitoon ja vieroitukseen!
Matti ollut just päihteettömällä osastolla vierotuksessa. Eipä ole oppi mennyt perille :(
Ja tietysti varsin huonoa mainosta Kylmäkosken päihteettömälle...
 
Ylös