Testaa itsellesi soveltuva ammatti, osuuko yksiin nykyisen kanssa?

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Tommoinen..

Sija Osuma% Nimi
1. 88.70 Lakimies
2. 84.62 Kielenkääntäjä
3. 80.43 Kustannustoimittaja
4. 79.68 Kirjanpitäjä
5. 77.84 Farmaseutti

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Katselin tuota turvalenkin kiinnittämistä kohdassa 5:25, että ei näytä mitenkään turhan varmalta sen lenkin pysyminen siinä pultin päässä. Varsinkaan kun ottaa huomioon millä korkeudella siinä ollaan.
Näytä liitetiedosto 14764
Varsinkin kun se pölö irroitti sen ja silppas ihan sinne päälle :eek:. Alkoi tietska tuolikin heippaamaan :eek:

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Korkean paikan kammo ei välttämättä iske lentokoneessa. Miun äidillä on korkean paikan kammo, sitä ei saa kirveelläkään näköalatorniin, helikopteriin tjms, mutta reittikoneella lentäminen ei aiheuta mitään ongelmaa.
Jännä juttu.. vissiin jossakin korkeudessa ollaan jo niin korkealla ettei aivot enää tiedosta että ollaan korkealla.
Vähän samaa vikaa. Menen kyllä näkötorneihin, mutta vähän aikaa menee totutellessa. Lentokoneessa matkustaessa valitsen kuitenkin suoraan ikkunapaikan ainakin lyhyemmillä lennoilla, kun tykkään katsoa maisemia.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Hienoja prozentteja:
Sija Osuma% Nimi
1. 67.95 Lentäjä
2. 67.84 Rakennusinsinööri
3. 67.80 Lavastaja
4. 66.46 Veturinkuljettaja
5. 65.82 Kielenkääntäjä

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Menen kyllä näkötorneihin, mutta vähän aikaa menee totutellessa. Lentokoneessa matkustaessa valitsen kuitenkin suoraan ikkunapaikan ainakin lyhyemmillä lennoilla, kun tykkään katsoa maisemia.
Täsmälleen päinvastainen juttu mulla. Näkötornit ja muut korkeat kolossit - no problemo mutta lentokoneessa tulee hiki. Ikkunapaikan vaihdan aina pois jos.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Korkeanpaikankammosta tuli mieleen, että mulle yksi ahdistavimmista kokemuksista oli vuosia sitten kierros Linnanmäen Maailmanpyörässä lasten kanssa. Laitteen pysähtyminen korkeimmalle kohdalle (jättämään alempana olevia pois kyydistä) tuntui kestävän ikuisuuden. Suojeluvaisto kävi ylikierroksilla.

Tuon tapauksen jälkeen on kyllä käyty mm. Monte Capannessa, jossa taas ei ollut minkäänlaista hätää.

Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
1. Pankkitoimihenkilö
2. Kodinkonemyyjä
3. Isännöitsijä
4. Upseeri
5. Lavastaja
1. no way
2. ehkä
3. ei
4. olisin, jos ei olis intissä ura katkennut auk:hon
5. mitä helvettiä?

Örfil

Guest
Täsmälleen päinvastainen juttu mulla. Näkötornit ja muut korkeat kolossit - no problemo mutta lentokoneessa tulee hiki. Ikkunapaikan vaihdan aina pois jos.
Mulla tutisee puntti jo Pyynikillä näkötornissa, Näsinneulaan mua ei saa edes rahalla. Olin taannoin Pyynikin näkötornissa ja kävelin näköalatasanteella seinän viertä 2 mm litteänä. Takkikin meni pilalle kun se hinkkasi kiviseinään niin pahasti.

Lentokoneessa ei tule ajateltua korkeutta lain, ainoastaan teknisiä ongelmia :D

Örfil

Guest
Voisinko varata ajan psykologi Dominicille. Sopisko huominen ja klo 10:00?

Örfil

Guest
Teetko sitten mitään kosmetologin keikkaa? Olen huomenna Paimiossa puolen päivän aikaan, turkulainen kasvojenkohotus eli ns. nyrkkibotox sopis aikatauluun :D