Tiedote: Uusi F1-aiheinen sivusto avataan 1.4.2013 kello 12.00

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Juupa juu sano rengit päissään.
Niinhän ne sanoi....

http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=2099443&postcount=1178
Antti anna avaimet copterille, kaikki avaimet. Perustamasi upea saitti jää eloon, eikä hiivu hiljaa pois uuden tieltä.
Ja tämä oli siis vain sen takia, että kyllähän porukoilla...ainakin osalla on ollut tiedossa
a)Kyseessä on kilpailu
b)Mahdolliset seuraukset
Mutta joo...markojii ja muut ehkä ajattelee, että syyllistän. En syyllistä (eikä muidenkaan kannata) ja mitäpä väliä sillä olisi, vaikka niin tekisin.

Viimeksi muokattu:

markoj

Custom User
Niinhän ne sanoi....
Kylläpäs siellä närästää yksittäinen lausahdukseni, jota koitetaan nostaa joksikin hirvittäväksi ultimaattumiksi. Mä en oo samansuuntaisia mielipiteitäni salannut aikaisemminkaan. Sinä taas jaksat kiinnostua forumista ehkä pikkasen suomalaisten menestyttyä, mutta pääsääntöisesti vain silloin, kun tarjoutuu tilaisuus riidankylvöön ja muuhun konfliktihuoraukseen. Salaliittosekoiluihin en jaksa enää enempiä kommentoida.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Kylläpäs siellä närästää yksittäinen lausahdukseni, jota koitetaan nostaa joksikin hirvittäväksi ultimaattumiksi. Mä en oo samansuuntaisia mielipiteitäni salannut aikaisemminkaan. Sinä taas jaksat kiinnostua forumista ehkä pikkasen suomalaisten menestyttyä, mutta pääsääntöisesti vain silloin, kun tarjoutuu tilaisuus riidankylvöön ja muuhun konfliktihuoraukseen. Salaliittosekoiluihin en jaksa enää enempiä kommentoida.
Ehdin aiemmin editoida sen miksi tuon kirjoitin...olitpa hidas.

markoj

Custom User
Niinhän ne sanoi....

Ja tämä oli siis vain sen takia, että kyllähän porukoilla...ainakin osalla on ollut tiedossa
a)Kyseessä on kilpailu
b)Mahdolliset seuraukset
Mutta joo...markojii ja muut ehkä ajattelee, että syyllistän. En syyllistä (eikä muidenkaan kannata) ja mitäpä väliä sillä olisi, vaikka niin tekisin.
Kilpailua siinä mielessä, että areena tulee tarjoamaan sitä, mitä forum on vuosikaudet luvannut tarjota siihen pystymättä. Sitä tarjontaa jolle tämänkin otsikon vahva mieskaarti ei ole koskaan antanut mitään arvoa ja on lievimmillÄÄn pitÄnyt sitÄ tyhjÄnpÄivÄisenÄ, mutta useinmiten suorastaan halveksunut.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Kilpailua siinä mielessä, että areena tulee tarjoamaan sitä, mitä forum on vuosikaudet luvannut tarjota siihen pystymättä.
Juu.
Salaliittosekoiluihin en jaksa enää enempiä kommentoida.
Mitään todisteita tai syytä uskoa salaliittoon ei ole. Sitähän yritin tuossa aikaisemmassa kertoa.

Ok...nyt tämä oli tässä osaltani. Mitään en enää kirjoita tähän....

Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kilpailua siinä mielessä, että areena tulee tarjoamaan sitä, mitä forum on vuosikaudet luvannut tarjota siihen pystymättä. Sitä tarjontaa jolle tämänkin otsikon vahva mieskaarti ei ole koskaan antanut mitään arvoa ja on lievimmillÄÄn pitÄnyt sitÄ tyhjÄnpÄivÄisenÄ, mutta useinmiten suorastaan halveksunut.
En tiedä tarkoititko mua, mutta itse en ole varmaan hirveästi valittanut forumin ominaisuuksista, ellei taannoisia Data base erroria ja Huoltotaukoa otetan lukuun.:eek:

En kaipaa mitään hienoja ominaisuuksia tähän juur lain. Parhaat ominaisuudet on käytössä (ei näy sigut eikä kuvat) ja olen ollut kovastikin näihin tyytyväinen.

Samaa paskaahan ne mun ja sun postaukset on, oli tausta sitten punainen tai harmaa.:eek:

FO110K

Banned
En tiedä tarkoititko mua, mutta itse en ole varmaan hirveästi valittanut forumin ominaisuuksista, ellei taannoisia Data base erroria ja Huoltotaukoa otetan lukuun.:eek:

En kaipaa mitään hienoja ominaisuuksia tähän juur lain. Parhaat ominaisuudet on käytössä (ei näy sigut eikä kuvat) ja olen ollut kovastikin näihin tyytyväinen.

Samaa paskaahan ne mun ja sun postaukset on, oli tausta sitten punainen tai harmaa.:eek:
Komp.
Forumi on toiminut omalta osalta sen 12v. mitä täällä on tullut oltua juuri kuten on toivonut, poislukien noi DB errorit.
Toisaalta ymmärtää senkin että jotkut haluaa muutakin ominaisuutta täältä :)

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mitäs ominaisuuksia porukat on muuten vailla?:doubtful:

Ei oo nimittäin itsellä mitään tietoa...

FO110K

Banned

kai toi bloggausmahku lienee se isoin, muista ei oo mullakaan hajua....
(toisaalta onko se sit hyvä jos esim. Jon bloggaa klickeistään :D)

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti

Kyllä kai sitä halutaan kokonaisvaltaista saittia blogeineen ja uutisointeineen plus erilaisia liveseurantaa helpottavia ja siihen "lisäarvoa" tuovia härpäkkeitä. Miksei haastiksia ja featuretyyppisiä henkilökuvia tai vaikka mitä. Onhan tuota mahdollisuuksia ja uskon, että pojat moiseen tähtäävätkin.

Edelleen, se on valtavan hieno homma. Edelleen, se on valtava sääli, että sitä ei tehdä F1-Forumin historian päälle.

Mun odotukset sivuston suhteen ovat kyllä ehkä jopa liiankin korkealla.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough

En mä uusista ominaisuuksista niinkään tiedä (paitti että sais olla semmonen ominaisuus, että tää toimis vakaasti ilman purkkavirityksiä), mutta olishan se kai kiva, että tän softan sais päivitettyä sen verran ajantasalle, että pahimmat turvallisuusreiät olis paikattu, tällä hetkellähän tilanne ei käsittääkseni tuon suhteen ole kovin ruusuinen.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Kyllä kai sitä halutaan kokonaisvaltaista saittia blogeineen ja uutisointeineen plus erilaisia liveseurantaa helpottavia ja siihen "lisäarvoa" tuovia härpäkkeitä. Miksei haastiksia ja featuretyyppisiä henkilökuvia tai vaikka mitä. Onhan tuota mahdollisuuksia ja uskon, että pojat moiseen tähtäävätkin.

Edelleen, se on valtavan hieno homma. Edelleen, se on valtava sääli, että sitä ei tehdä F1-Forumin historian päälle.

Mun odotukset sivuston suhteen ovat kyllä ehkä jopa liiankin korkealla.
Ton liveseurannan suhteen olen hieman epäileväinen, siis sen tarpeen suhteen. Eikö noita live-sivuja ole jo ihan FIA:nkin toimesta olemassa ja varmaan toimivat ihan kivasti? Mutta toki jos aikaa, intoa ja resursseja riittää, niin onhan tuo kivaa sormiharjoittelua, yritin vaan sanoa, että varsinaista pakoittavaa tarvetta tommoselle en löydä, mutta voin tietysti erehtyäkin.

Blogit (sikälimikäli ne on edes auttavan mielenkiintoisesti kirjoitettuja) yms. vois kyllä olla ihan oikeestikin kivoja.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Njääh...

Olen aika heikko lukemaan mitään blogeja. Yleensä niistä se luetun arvoinen päätyy uutisiin jossakin vaiheessa.:eek:

Turvallisuusasiat on tietenkin hyvä saada kuntoon, ettei tarvii pukeutua kumipukuun koneen ääressä. Tai sitä Teukan lecaharkkoviritelmää pykätä.:frank:

burb

.
Jos nyt siitä lähtis että olis kiva jos serverit ja softat ei kaatuilis.
Eihän se ole isommin täälläkään nyt ollut ongelmana mutta vuosi sitten oli. Ja olikos se viimeisin katkos kun Antti sanoi ettei olisi osannut vikaa korjata...

Status
Ei avoinna uusille viesteille.