Tiedote: Uusi F1-aiheinen sivusto avataan 1.4.2013 kello 12.00

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Tämähän menikin erijännäksi, kun kävi ilmi, että eräiden toiveikkaista odotuksista poiketen Antti ei olekaan sydänjuuriaan myöten mieltään pahoittanut ja kelmeäksi hattivatiksi katkeroitunut. Uusia loukkaantumisen aiheita etsitään hammastikulla juomatta jääneistä kahvikupillisista. Näinköhän jarna saa arvoisensa perjantai-iltahuipennuksen.
Antista tässä kai vähiten on kukaan huolta kantanut.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tämähän menikin erijännäksi, kun kävi ilmi, että eräiden toiveikkaista odotuksista poiketen Antti ei olekaan sydänjuuriaan myöten mieltään pahoittanut ja kelmeäksi hattivatiksi katkeroitunut. Uusia loukkaantumisen aiheita etsitään hammastikulla juomatta jääneistä kahvikupillisista. Näinköhän jarna saa arvoisensa perjantai-iltahuipennuksen.
Tää on varmaan sellainen SALALIITTOTEORIA!:eek!:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tai sitten toi sisäänpääsyyritys 21:nsimmäiseksi entiseksi aktivistiksi kunnon F1-sivustolle!

Thunder

Vihan aiheuttaja
Olen yhä varmempi, että tämä foorumi muuttuu erilaiseksi www-osoitteen muoten 1.4. lähtien. Pojat kun ovat bilettäneet huuruisen rankasti ja keksineet saada mahtavan aprillipilan lailla muropaketin fool-day-näytönohjaimen.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olen yhä varmempi, että tämä foorumi muuttuu erilaiseksi www-osoitteen muoten 1.4. lähtien. Pojat kun ovat bilettäneet huuruisen rankasti ja keksineet saada mahtavan aprillipilan lailla muropaketin fool-day-näytönohjaimen.
Montakohan promillea täällä forumilla laskee veren alkoholipitoisuus 1.4. jälkeen.:frown:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Montakohan promillea täällä forumilla laskee veren alkoholipitoisuus 1.4. jälkeen.:frown:
Mulkku et oo vieläkään vastannu mun tässä toikissa sulle esittämään kyssäriin vaikka viimeks aamulla siitä uudestaan muistutin :(

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mulkku et oo vieläkään vastannu mun tässä toikissa sulle esittämään kyssäriin vaikka viimeks aamulla siitä uudestaan muistutin :(
NIIN MITÄ? :doubtful:

Mä mitään löydä... Jupiter Jonesko? Kolme Etsivää???

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
NIIN MITÄ? :doubtful:

Mä mitään löydä... Jupiter Jonesko? Kolme Etsivää???
No Jupiter Jones just...

Ku sehän on saksalainen pändi (ja vieläpä varsin suosittu)... ja ihmettelin, että mistä sä sen tunnet vai onko olemassa joku muukin jupiter jones :(

meni yöunet tota pohtiessa.

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
No on olemassa.:eek:

http://en.wikipedia.org/wiki/Three_Investigators

Oothan sä noita killinä lukenut??
Jupiter "Jupe" Jones on etsivätoimiston johtaja, kyltymättömän utelias elektroniikkanörtti joka hoitaa myös ajattelupuolen. Pete Crenshaw on toimiston autovastaava, joka harrastaa judoa ja karatea. Hän on etsivätoimiston urheilullisin heppu. Robert "Bob" Andrews työskentelee Rokki- Plussalla ja vastaa kirjanpidosta ja tykkää tytöistä.[1]
Ainoastaan yksi tykkää tytöistä. :doubtful:

Status
Ei avoinna uusille viesteille.