Olga
.
Vittuku sais itteki avata oluen, mutta ku laitoin ortopedillä käynnin tälle päivälle, viitti viinalle haista saatana.
Johan on petipaikat.Itsehän ajattelin tehdä ruokaa vihannespedillä tänään. Saas nähdä kuis äijän käy?:doubtful:
Vittuku sais itteki avata oluen, mutta ku laitoin ortopedillä käynnin tälle päivälle, viitti viinalle haista saatana.
Johan on petipaikat.Itsehän ajattelin tehdä ruokaa vihannespedillä tänään. Saas nähdä kuis äijän käy?:doubtful:
Me ollaan ton Raision mopopojan kanssa aika 'petit' kavereita.Johan on petipaikat.
Jos rikoohomo tulee Cervelon kanssa, niin häviät.Seuraavan KKWCS kisan jännin tilanne on seurata kuinka hahmot Rx ja Jakkues kisaavat keskenään. Harjoituksissa Jakkues liene edessä mutta kisassa jakuesilla menee taas paskat housuun ja Rx kuittaa edelle. 2 tuhannen kisan kokemus osoittaa taas oman Juchssi aatteen voimansa.
Peesissä tulee abc joka oppii kovaa vauhtia oppi-isänsä ajovauhtiin.
Odottaneet vai pelänneet? Jokatapauksessa suuri sääli, mutta tässä tilanteessa todennäköisesti ainoa järkevä vaihtoehto. Kiitos jokatapauksessa forumin pelastamisesta ja olisi ollut toivottavaa, että tilanne olisi ratkaistu muulla tavoin :dunno:Tässä viesti mitä monet ilmeisesti ovat odottaneet:
http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=2113907&postcount=1482
Kuten sanottua, Jakkuesille kun häviän ajamalla, niin lopetan ajamisen siihen päivään.Jos rikoohomo tulee Cervelon kanssa, niin häviät.
Tervetuloa vaan Joroisille niin häviät mullekin tunnin fillarilla-ajossa vaikka olen h-i-d-a-s.Kuten sanottua, Jakkuesille kun häviän ajamalla, niin lopetan ajamisen siihen päivään.
Vaatiiko tuo kuolemanpelkoa?Tervetuloa vaan Joroisille niin häviät mullekin tunnin fillarilla-ajossa vaikka olen h-i-d-a-s.
Kyä! Hengenlähtö lähellä kun sydän läpättää kuin jäneksellä.Vaatiiko tuo kuolemanpelkoa?
Jostain syystä en ole yhtään yllättynyt siitä, että harrastat intohimoisesti neppistä.Mutta neppiksessä olen edelleen ihan ace! Mulla on takapihalla 10 x 30 m rata missä reenaan kesät talvet.
Voitin kaikki kisat pikkusällinä Parolassa ja sormi on edelleen herkkä ja tarkka :ahem:
Olin katsos oman aikani nörtti. Ekan tietokoneen sain vasta 1985.Jostain syystä en ole yhtään yllättynyt siitä, että harrastat intohimoisesti neppistä.
En ole koskaan omistanut pleikkaria, ataria, tai muita pelikonsoleita. Tietokoneen sain joskus 90-luvun alkupuolella (93-96??). Eka nettiyhteys kotiin 2002 lokakuussa.Olin katsos oman aikani nörtti. Ekan tietokoneen sain vasta 1985.
Mä pelasin tietsikkapelejä jo 60-luvulla.Olin katsos oman aikani nörtti. Ekan tietokoneen sain vasta 1985.
Pomi486. Koviksen koko huikea 428Mt. Vuosi oli -92. Muistan hyvin surkean tapahtuman takia :frown:Olin katsos oman aikani nörtti. Ekan tietokoneen sain vasta 1985.
Peesaan tätä.Odottaneet vai pelänneet? Jokatapauksessa suuri sääli, mutta tässä tilanteessa todennäköisesti ainoa järkevä vaihtoehto. Kiitos jokatapauksessa forumin pelastamisesta ja olisi ollut toivottavaa, että tilanne olisi ratkaistu muulla tavoin :dunno: