Tiedote: Uusi F1-aiheinen sivusto avataan 1.4.2013 kello 12.00

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Örfil

Guest
Seuraavan KKWCS kisan jännin tilanne on seurata kuinka hahmot Rx ja Jakkues kisaavat keskenään. Harjoituksissa Jakkues liene edessä mutta kisassa jakuesilla menee taas paskat housuun ja Rx kuittaa edelle. 2 tuhannen kisan kokemus osoittaa taas oman Juchssi aatteen voimansa.
Peesissä tulee abc joka oppii kovaa vauhtia oppi-isänsä ajovauhtiin.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Seuraavan KKWCS kisan jännin tilanne on seurata kuinka hahmot Rx ja Jakkues kisaavat keskenään. Harjoituksissa Jakkues liene edessä mutta kisassa jakuesilla menee taas paskat housuun ja Rx kuittaa edelle. 2 tuhannen kisan kokemus osoittaa taas oman Juchssi aatteen voimansa.
Peesissä tulee abc joka oppii kovaa vauhtia oppi-isänsä ajovauhtiin.
Jos rikoohomo tulee Cervelon kanssa, niin häviät.

DW

2009-2016
Kuitenkin käy vielä niin, että kisan jälkeen autokunnat poistuvat pitkällä kaasulla Tampereelle, Turkuun ja Helsinkiin eikä kukaan kommentoi forumilla yhtään mitään paitsi CCMK. Kiitti Wilzkulle etukäteen vaan...

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough

Örfil

Guest
Kyllä otan nokkiin kestävyyslajeissa Mosselta ja Jakkuesilta. Se on selvää.
Mutta neppiksessä olen edelleen ihan ace! Mulla on takapihalla 10 x 30 m rata missä reenaan kesät talvet.

Voitin kaikki kisat pikkusällinä Parolassa ja sormi on edelleen herkkä ja tarkka :ahem:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Mutta neppiksessä olen edelleen ihan ace! Mulla on takapihalla 10 x 30 m rata missä reenaan kesät talvet.

Voitin kaikki kisat pikkusällinä Parolassa ja sormi on edelleen herkkä ja tarkka :ahem:
Jostain syystä en ole yhtään yllättynyt siitä, että harrastat intohimoisesti neppistä.

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Tässähän alkaa olla pitkä ketjullinen syitä siirtyä ainakin toistaiseksi uudelle foorumille. Toivottavasti nyt eniten innostuneet vanhat jäsenet jaksavat pitää vauhdin päällä ettei tämä foorumi täysin kuole. Asiakeskustelun osalta se niin saattaa kyllä tehdäkin.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olin katsos oman aikani nörtti. Ekan tietokoneen sain vasta 1985.
En ole koskaan omistanut pleikkaria, ataria, tai muita pelikonsoleita. Tietokoneen sain joskus 90-luvun alkupuolella (93-96??). Eka nettiyhteys kotiin 2002 lokakuussa.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Mun eka kotikone oli Mikko oisko ollu kakkonen vai kolmonen, ei siis MikroMikko. Eka pc oli 8086 tai 8088 levyä oli 10 tai 20 mb.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Odottaneet vai pelänneet? Jokatapauksessa suuri sääli, mutta tässä tilanteessa todennäköisesti ainoa järkevä vaihtoehto. Kiitos jokatapauksessa forumin pelastamisesta ja olisi ollut toivottavaa, että tilanne olisi ratkaistu muulla tavoin :dunno:
Peesaan tätä.

---
Oma nörtteys on alkanut about 1980. Koulussa Malmilla oli pari konetta, joilla ohjelmoitiin basicilla. Ensimmäinen oma kone oli 82 hankittu MPF-II (Apple II yhteensopiva). Tämän jälkeen kesäharjoittelun lomassa tuli saatua MPF-III ja lopulta Multitech PC (IBM PC klooni) ja myöhemmin ko. firman koneethan oli Acer:ita. Oli varsin jännää olla mukana pienellä panoksella PC:n rantautumisessa Suomeen. Näin myös läheltä erään pienen yrityksen nousun pörssiin saakka ja myös tuhoutumisen...

Status
Ei avoinna uusille viesteille.