Tiesitkö tämän seksistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja burb
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Totta. Ja yllättävän harva tunnustaa kysymättä vieraiden seurassa että tykkää masturboida.

Burb on näissä molemmissa poikkeus. Baarissa aina tyttöjen kanssa jutelleessaan hän useimmiten kertoo harrastuksikseen musiikin, seksin, filatelian ja masturboinnin sekä moottoriurheilun. Masturboinnista hän tykkää erityiseti vieraitten seurassa.

Filatelia??? Hyi hitto. Ilmoitin vihaviestisi modeille ja poliisille ja tuonne noin.

Jos riettailee vasta lasten tulon jälkeen niin voipi heräillä eräskin kysymys, joita en tohdi tässä nyt julki tuoda.

Runkkaus ja peräkamarimusiikki on just parhaat harrastukset mainita ihmisiin tutustuessa.

Millä niistä vaiko molemmilla?

Ilmeisesti niitä on useampi kuin yksi, koska kyseessä monikko. Alppu vaan on viime aikoina kysellyt tuota retostelumahdollisuutta vähän joka toikissa ja mitä tekee hän, kun tilaisuus kolkuttaa ovelle? WIKLUNDIT!

Seksi, tuo fyysisen elämän metallimusiikki: paskimmillaankin parasta.

Tämä Alpulle siis tiedoksi.

Seksi: tuo aihe josta retsostellaan silloin kun sitä ei saa tai etenkin kun on alalla uusi "harrastaja".
Maailman vanhin harrastus keihäänheiton ohella :ahem:

En yhdy tähän.

Minä sitävastoin yhdynnän tuohon.

Sitäpaitsi mä tiedän jo kaiken seksistä. mä en oikeen vaan osaa soveltaa kaikkea tietotaitoa käytännös. Naiset on niin arvaamattomia. Ne tykkää eri asioista.