teppoil
Well-known member
... että Abu Dhabi kuuluu myös tähän sarjaan![]()
...että Abu Dhabi ei ole maa? :nope:
... että Abu Dhabi kuuluu myös tähän sarjaan![]()
Onko siinä maassa, jossa Abu Dhabi on, ajettu muutoinkin F1-kilpailua?...että Abu Dhabi ei ole maa? :nope:
Tuohon sarjaan tulee mieleen Schumacherin ajo kolmella renkaalla kera hyvän balanssin..Ferrarilla ja Spassakos tämä oli?
No ei tuo nyt hitaalta ainaskaan näytä..Oliko nyt kyse henkisestä balanssista?
Ja alun perin salanimi ei edes ollut Piquet, vaan tarkoituksella väärin kirjoitettu Piket.Nelson käytti nimeä Piquet salanimenä, jotta kisaaminen ei paljastuisi.
Minä olen saattanut tuon kertoa koska niin minullekin joskus on kerrottu. Ja jep, profiiliin sopii...että Rauli Badding Somerjoen Bensaa suonissa-biisin kertosäe kuvaa ajamista Artukaisten radalla? Vaikka sanoitus muutoin kuvaa rallia, kertosäkeen "neulansilmä vasempaan ja sataa oikeaan, loiva vasen, antaa mennä vaan" on ajoa Artukaisissa.
(Tai ainakin näin minulle on kerrottu tai olen jostain lukenut - ja sopii se rataprofiiliinkin.)
...että Rauli Badding Somerjoen Bensaa suonissa-biisin kertosäe kuvaa ajamista Artukaisten radalla? Vaikka sanoitus muutoin kuvaa rallia, kertosäkeen "neulansilmä vasempaan ja sataa oikeaan, loiva vasen, antaa mennä vaan" on ajoa Artukaisissa.
(Tai ainakin näin minulle on kerrottu tai olen jostain lukenut - ja sopii se rataprofiiliinkin.)