Tiesitkö tämän seksistä?

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Totta. Ja yllättävän harva tunnustaa kysymättä vieraiden seurassa että tykkää masturboida.
Burb on näissä molemmissa poikkeus. Baarissa aina tyttöjen kanssa jutelleessaan hän useimmiten kertoo harrastuksikseen musiikin, seksin, filatelian ja masturboinnin sekä moottoriurheilun. Masturboinnista hän tykkää erityiseti vieraitten seurassa.

burb

.
Filatelia??? Hyi hitto. Ilmoitin vihaviestisi modeille ja poliisille ja tuonne noin.

burb

.
Jos riettailee vasta lasten tulon jälkeen niin voipi heräillä eräskin kysymys, joita en tohdi tässä nyt julki tuoda.

Knoukka

Well-known member
Runkkaus ja peräkamarimusiikki on just parhaat harrastukset mainita ihmisiin tutustuessa.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Millä niistä vaiko molemmilla?
Ilmeisesti niitä on useampi kuin yksi, koska kyseessä monikko. Alppu vaan on viime aikoina kysellyt tuota retostelumahdollisuutta vähän joka toikissa ja mitä tekee hän, kun tilaisuus kolkuttaa ovelle? WIKLUNDIT!

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Seksi, tuo fyysisen elämän metallimusiikki: paskimmillaankin parasta.

Tämä Alpulle siis tiedoksi.

Örfil

Guest
Seksi: tuo aihe josta retsostellaan silloin kun sitä ei saa tai etenkin kun on alalla uusi "harrastaja".
Maailman vanhin harrastus keihäänheiton ohella :ahem:

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
En voisi kehua tietäväni paljon mitään seksistä.

Nurtsi

Registered Loser
En yhdy tähän.
Minä sitävastoin yhdynnän tuohon.

Sitäpaitsi mä tiedän jo kaiken seksistä. mä en oikeen vaan osaa soveltaa kaikkea tietotaitoa käytännös. Naiset on niin arvaamattomia. Ne tykkää eri asioista.