Trullinkaasu
Well-known member
2p, rock'n roll, yeah.
2p on kelpo tulos.2p, rock'n roll, yeah.
1. Mikä maalle kuuluu Etelä-Amerikan mantereen eteläisin piste?
- Etelä-Amerikan eteläisin kärki on Kap Horn (Capo de Hornos) Chilen Tulimaalla
Melkein jo virittelin protestia asiasta, mutta olkoon, koska koko Tulimaakin (Isla Grande de Tierra del Fuego)on näköjään suuri saari. Mutta sanottakoon, että varsinaisen Tulimaan eteläisin piste kuuluu Argentiinalle. Pienet saaret ovat oma lukunsa.Wikipedia sanoi:Kap Horn (esp. Cabo de Hornos) on Etelä-Amerikan eteläisin niemi, joka sijaitsee Tulimaan (esp. Tierra del Fuego) edustalla Isla Hornos -nimisellä saarella Chilessä.
Vähän samaa ajattelin tuossa itse asiassa.Melkein jo virittelin protestia asiasta, mutta olkoon, koska koko Tulimaakin (Isla Grande de Tierra del Fuego)on näköjään suuri saari. Mutta sanottakoon, että varsinaisen Tulimaan eteläisin piste kuuluu Argentiinalle. Pienet saaret ovat oma lukunsa.
Aika rohkeaa väittää 14 vuotiasta tyttöä jakariksi..1. Brasilia
2. Kommandiittiyhtiö
3. Tää on helppo -mulla oli noi kaikki vinyylinä: The Police
4. Jakoavain
Tarkempi kaveri lukisi tuosta, että ne ovat pisteisiin oikeuttavat vastaukset. Ei niiden aina tarvitse oikeita olla.Vähän samaa ajattelin tuossa itse asiassa.
Olet ornari!Tarkempi kaveri lukisi tuosta, että ne ovat pisteisiin oikeuttavat vastaukset. Ei niiden aina tarvitse oikeita olla.