Makkonen
Guest
Onkos aikeissa pitää sellainen tänä vuonna?
Eiks ole aika kummallinen fiilis...Palkopoika sanoi:Tähän asti olen ollut selvinpäin koko tammikuun:ahem:
Tuli jotenkin Ruonansuu mieleen kylla nyt...OoPee sanoi:Sen verran rajoittunutta (juon toki, joskus enemmänkin, mutta aika harvoin) toi alkoholin käyttö muutenkin, että en näe moiseen tarvetta.
En kyllä ollut ihan ajokunnosssa 1.1 aamuyöstä.Palkopoika sanoi:Tähän asti olen ollut selvinpäin koko tammikuun:ahem:
Mä olin, en ottanut mitään aattona. Eilen olin duunissa jo ennen seittemää.Moe Szyslak sanoi:En kyllä ollut ihan ajokunnosssa 1.1 aamuyöstä.![]()
Mulle ei, mikä johtuu varmaan siittä, että hädintuskin tunnen tapauksenMyllis sanoi:Tuli jotenkin Ruonansuu mieleen kylla nyt...![]()
esim:OoPee sanoi:Mulle ei, mikä johtuu varmaan siittä, että hädintuskin tunnen tapauksen![]()
Nyt kun vielä toi youtube toimis duunista käsin, niin kaikki oli snadisti buenoMyllis sanoi:
Sama.OoPee sanoi:Sen verran rajoittunutta (juon toki, joskus enemmänkin, mutta aika harvoin) toi alkoholin käyttö muutenkin, että en näe moiseen tarvetta.