Melinda
Sponsored by Sam
Taisi olla Linnan juhlien yhteydessä kun joku netissä kommentoi että lihaksikkaitten, harteikkaiden naisten ei pitäisi käyttää olkaimettomia/hihattomia juhlapukuja. En voisi olla enempää eri mieltä.
Jokainen pukeutukoon luonnollisesti niinkuin itse parhaaksi katsoo, mutta ei tuo kuvan nainen noissa kuteissa ja mun silmissäni (!) kyllä järin esteettiseltä vaikuta, mutta ongelmahan on tietysti minun, jos kenenkään, eikä suinkaan ko. henkilön, jonka tavoitteena tuskin edes on miellyttää juuri minun vaatimatonta makuaniTaisi olla Linnan juhlien yhteydessä kun joku netissä kommentoi että lihaksikkaitten, harteikkaiden naisten ei pitäisi käyttää olkaimettomia/hihattomia juhlapukuja. En voisi olla enempää eri mieltä.
Komp. Molempiin kappaleisiin. :ahem:Jokainen pukeutukoon luonnollisesti niinkuin itse parhaaksi katsoo, mutta ei tuo kuvan nainen noissa kuteissa ja mun silmissäni (!) kyllä järin esteettiseltä vaikuta, mutta ongelmahan on tietysti minun, jos kenenkään, eikä suinkaan ko. henkilön, jonka tavoitteena tuskin edes on miellyttää juuri minun vaatimatonta makuani
Tasapuolisuuden nimissä toki sanottava, että en kyllä pidä niitä salilla pyöriskeleviä maskuliinisia lihaskimppujakaan (siis niitä "täyteen pumpattuja" bodarityyppejä) järin esteettisinä tapauksina, mutta toivon mukaan eivät hekään yritä miellyttää mua.... :eek!:
Mulle maistuu noi lihaksikkaat naiset. Ei tosin mitkään bodarityypit tai fitness-näännytetyt.Jokainen pukeutukoon luonnollisesti niinkuin itse parhaaksi katsoo, mutta ei tuo kuvan nainen noissa kuteissa ja mun silmissäni (!) kyllä järin esteettiseltä vaikuta, mutta ongelmahan on tietysti minun, jos kenenkään, eikä suinkaan ko. henkilön, jonka tavoitteena tuskin edes on miellyttää juuri minun vaatimatonta makuani
Tasapuolisuuden nimissä toki sanottava, että en kyllä pidä niitä salilla pyöriskeleviä maskuliinisia lihaskimppujakaan (siis niitä "täyteen pumpattuja" bodarityyppejä) järin esteettisinä tapauksina, mutta toivon mukaan eivät hekään yritä miellyttää mua.... :eek!:
Mä komppailen puolestani tätä. Ei se Aikun habakaan taida normaalitilassa ja normaalista kuvakulmasta ihan noin extremeltä näyttää.Mulle maistuu noi lihaksikkaat naiset. Ei tosin mitkään bodarityypit tai fitness-näännytetyt.
Ei niissä mitään "vikaa" olekaan, ovat useinmiten kuitenkin varsin sopusuhtaisia.Hiihtäjien ja uimareiden yläkroppaa katselen oikein mielelläni. :ahem:
Naismakusi vaikuttaa ns. umpiheteroudelta.Mä komppailen puolestani tätä. Ei se Aikun habakaan taida normaalitilassa ja normaalista kuvakulmasta ihan noin extremeltä näyttää.
Hiihtäjien ja uimareiden yläkroppaa katselen oikein mielelläni. :ahem:
Jossain kohtaa menee kuitenkin raja. Aikkukin näyttää varmaan ihan hyvältä ja onhan tuolla kapea vyötärö kuvan perusteella, mutta tuollainen pullisteluposeeraus kyllä hieman järkyttää mieltä.Mulle maistuu noi lihaksikkaat naiset. Ei tosin mitkään bodarityypit tai fitness-näännytetyt.
Pointsit.Itsehän olen aina krapulaisen näköinen ja alasti.
Ajaton kokonaisuus.Itsehän olen aina krapulaisen näköinen ja alasti.
Joo. Tän takia lopetin KKWCS:säilyn. Kauheeta kattoo ku Kaanaan pääsuoralla perskarvat heiluu tuulessa.Itsehän olen aina krapulaisen näköinen ja alasti.
Matkamessu, metkamassu.Itselläni on vain lautasmasu.