Juu, mutta ainoastaan syystä jos halutaan laskea yksilökisan tuloksia rinnalla.Eli snookerissa myös joukkueen sisäiset hah(a)mot pelaa keskenään?
Se olis sitte joku tollanen, jos 8 hlööJuu, mutta ainoastaan syystä jos halutaan laskea yksilökisan tuloksia rinnalla.
Kolmiottelu
Round Matchup Score
1 Jacques - Dominic -
1 cmoney - Otto Hokkanen -
1 (bye) - F0110k -
1 tmoi - lfb -
1 Alppu - Andy -
2 Jacques - lfb -
2 F0110k - Andy -
2 Otto Hokkanen - Alppu -
2 Dominic - tmoi -
2 cmoney - (bye) -
3 Jacques - F0110k -
3 Otto Hokkanen - lfb -
3 Dominic - Andy -
3 cmoney - Alppu -
3 (bye) - tmoi -
4 Jacques - Alppu -
4 Andy - tmoi -
4 lfb - (bye) -
4 F0110k - cmoney -
4 Otto Hokkanen - Dominic -
5 Jacques - (bye) -
5 tmoi - cmoney -
5 Alppu - Dominic -
5 Andy - Otto Hokkanen -
5 lfb - F0110k -
6 Jacques - Otto Hokkanen -
6 Dominic - F0110k -
6 cmoney - lfb -
6 (bye) - Andy -
6 tmoi - Alppu -
7 Jacques - cmoney -
7 (bye) - Dominic -
7 tmoi - Otto Hokkanen -
7 Alppu - F0110k -
7 Andy - lfb -
8 Jacques - tmoi -
8 Alppu - (bye) -
8 Andy - cmoney -
8 lfb - Dominic -
8 F0110k - Otto Hokkanen -
9 Jacques - Andy -
9 lfb - Alppu -
9 F0110k - tmoi -
9 Otto Hokkanen - (bye) -
9 Dominic - cmoney -
Mä tein tuolla6 palloa on kuitenkin 60% 10:stä, Uskosin että parhaat framet 10-15min, heikoimmat n. 30min.
3-4h läpäisy. Paikalla kuitenkin oltaisiin jossai 14 jälkeen jo, niin iltaakin on siinä edessä.
Kyl mä tolla lähtisin ja katotaan nyt ketä ylipäätään tulee. Voi tehdä vaikka kaksi vaihtoehtoista kaavioita, jos tulee ns. yllättäviä poisjäämisiän. Viime kädessä jos paniikki meinaa iskeä, voi jättää noi tiimin sisäiset matsit pelaamatta.
Kestäähän tuo järjestäytyminen paikallekin hetken ja varmaan alussa varsinkin voi olla vähän hitaampaa tuo pelaaminen, kunnes hieman tottuu rytmiin.
Kattellaan!
Joo siis ei sun mun takia todellakaan täydy jättää menemättä salille tms. Kyllä mä sen pari tuntia voin odotella kaupungilla, ja jos kerran bussilla pääsee suoraan karting-radalle (tai Dompparille), niin eiköhän me sillä selvitä perille.Joo ysiltä Turussa, mutta ainakin mulle käy niin, että noutaja (ei Leevi) ilmoittaa mistä tulee hakemaan ja mihin aikaan niin mä tulen siihen paikkaan siihen aikaan. lfb:n puolesta en toki tiedä sanoa mitään, mutta kyllä mä osaan aikaa tappaa. Tosiaan jos ei muuta niin käyn siinä aseman lähellä olevassa Elixiassa tiirailemassa paikallisten punttimimmien pyllyjä, jos lfb ei keksi muuta ajanvietettä.
Mut siis niin. Mun mielestä se on näin, että jos yks joutuu tappamaan aikaa, niin ei nyt välttämättä oo pakko kaikkien tappaa aikaa ihan vaan solidaarisuudesta.
Tuommoinen neljä tuntia on varmaan vielä ihan ok, kunhan sen jälkeen ehtii suht ajoissa sen visankin viedä läpi. Itsehän en ole snookeria koskaan edes kokeillut ja olen kasipallossakin ihan paska, joten meikäläisen rävellyksissä saattaa ainakin kestää hetki6 palloa on kuitenkin 60% 10:stä, Uskosin että parhaat framet 10-15min, heikoimmat n. 30min.
3-4h läpäisy. Paikalla kuitenkin oltaisiin jossai 14 jälkeen jo, niin iltaakin on siinä edessä.
Kyl mä tolla lähtisin ja katotaan nyt ketä ylipäätään tulee. Voi tehdä vaikka kaksi vaihtoehtoista kaavioita, jos tulee ns. yllättäviä poisjäämisiän. Viime kädessä jos paniikki meinaa iskeä, voi jättää noi tiimin sisäiset matsit pelaamatta.
Kestäähän tuo järjestäytyminen paikallekin hetken ja varmaan alussa varsinkin voi olla vähän hitaampaa tuo pelaaminen, kunnes hieman tottuu rytmiin.
Kattellaan!
Snooker on siitä vittumainen laji, että kestää kauan viedä läpi jos on paljon pelaajia.Tuommoinen neljä tuntia on varmaan vielä ihan ok, kunhan sen jälkeen ehtii suht ajoissa sen visankin viedä läpi. Itsehän en ole snookeria koskaan edes kokeillut ja olen kasipallossakin ihan paska, joten meikäläisen rävellyksissä saattaa ainakin kestää hetki
Määhän kellotan sua :frank:tmoi, pitäiskö käydä tässä kokeilemassa ja kellottamassa vähän tota 6 punaisen peliä?
Ajoissa oven takana kahvassa roikkumassaAutoja tais olla jopa 9, mutta kun tuskinpa ollaan ainoita paikalla.
Kippis. Saat toimia myös tuomari kuvaajana. Mä voin hommata hanskatMeikäpoika tulee juomaan kaljaa ja kattelemaan ku pussytatte ballseja. Jos sillai koittais et ois vielä lukutaitonen pubivisan alkaessa.
Jaha, tähänkö tää sit menikin?Kippis. Saat toimia myös tuomari kuvaajana. Mä voin hommata hanskat
Saatte ihan ite päättää.PUBIVISA
- Oletuksena tiimipeli?
- Piste / oikea vastaus vai onko ektrapistekyssäreitä? BURB? ALBERT? Help me out here!
Mä otan ainakin repun, koska kaaviot ym ym ja kuvausrekvisiitta. Muikkari välinei mahtu mukaan myös.Saatte ihan ite päättää.
Eli jokainen ryhmä kyräilee omissa pöydissään ja yrittää vilkuilla muiden vastauksia, tai sitten joka jannu raapustaa omat vastauksensa omaa papruun ja lopuksi yksittäiset pisteet lasketaan tiimille(kin).
Mulle ihan sama.
Kunhan vain joku tuo muistiinpanovälineitä riittävästi, eli tarpeeksi.
Vaikeustaso on aivan random, joten silläkään ei liene väliä onko joukkovoimaa vai yksittäisen taistelijan nyherrystä.
Mietin silleen et jos vaikka keksaisen 20 kyssäriä + 10 kyssäriä varalta jos vastailu sujuu sutjakkaasti. Tuo plus kymppi tietysti voi olla vaikka sitten tuplapistekierros, ihan miten vain.
En mielelläni ala täältä käsin vääntämään kauheen tarkkoja sääntöjä, mieluummin semmoisia sopivan notkeita jotta voitte vaihtaa lennosta systeemiä tarvittaessa.