Tku vs. Tre vs. Muu suomi kolmimaaottelu, lajeina snooker, pubivisailu ja karting!

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Milläs keinoin tuonne karting-skaban pelipaikoille pääsee esim. rautatieasemalta?

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Minä voin tulla noukkimaan, jos ei sieltä suunnalta joku muu ole tulossa jo valmiiksi.
Jeh, voit sitten noukkia myös mut samalla, ellen juokse radalle..

Mulla sitten ei olekaan niin suurta pakkoa ehtiä siihen vikaan junaan, koska se hiihtokilpailu, jonka piti olla 2.2, on yllättäen peruttu.
Tietty, junalipunhan mä jo kerkesin ostaa, joten alustavasti tähtään tietty edelleen siihen.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Taidanpa valita saman junan kuin Jakkues, kun hintatarjous on näköjään vielä voimassa. Toivottavasti olisi vielä huomennakin, kun saan uudet verkkopankkitunnukset. Voisin varata myös yhden kappaleen yösijoja, niin ei tarvitse illalla kiirehtiä junalle. (Ja voi jäädä Turkuun ryypiskelemään)

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Milläs keinoin tuonne karting-skaban pelipaikoille pääsee esim. rautatieasemalta?
Minä voin tulla noukkimaan, jos ei sieltä suunnalta joku muu ole tulossa jo valmiiksi.
Jeh, voit sitten noukkia myös mut samalla, ellen juokse radalle..

Mulla sitten ei olekaan niin suurta pakkoa ehtiä siihen vikaan junaan, koska se hiihtokilpailu, jonka piti olla 2.2, on yllättäen peruttu.
Tietty, junalipunhan mä jo kerkesin ostaa, joten alustavasti tähtään tietty edelleen siihen.
Olikos se jo kuinka aikasin Turussa se teitin juna?

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Siis jos se juna on kovin aikaisin, niin en ajatellut kyllä herätä ehdoin tahdoin sen takia itsekin aikaisin. Varsinkin jos karting on vasta iltapäivällä.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Siis jos se juna on kovin aikaisin, niin en ajatellut kyllä herätä ehdoin tahdoin sen takia itsekin aikaisin. Varsinkin jos karting on vasta iltapäivällä.
Sepä se. Jos juna jo aikasin on, niin mä voin noutaa meille. paitsi Jaqquhan halus ekaks salille :D. Se voidaan jättää matkalla jo vaikka Impivaaran hallille :D

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Voisin varata myös yhden kappaleen yösijoja, niin ei tarvitse illalla kiirehtiä junalle. (Ja voi jäädä Turkuun ryypiskelemään)
Yksi (1) kappale yösijoja varattu.

Karting radalle pääsee bussilla 14/15 joka kulkee myös MEIKÄLÄISEN TÖNÖN ohitse. Yks vaihtis on ottaa tuo 14 tai 15 bussi ja ohjeitteni mukaan hypätä siitä pois tönön kohdalla, niin tarjoan vaikka aamukahvit tai jotain. Voidaan siitä sitten yksissätuumin joko hypätä seuraavaan bussiin radalle päin tai vinkua kyytiä pahan akselilta tmoi/Andy.

14/15 bussi ajaa noin 500m päästä Turku kartingista.

Viimeksi muokattu:

Jacques

Sijainti
Helsinki
Yhdeksältä tuon pitäisi olla Turussa.
Joo ysiltä Turussa, mutta ainakin mulle käy niin, että noutaja (ei Leevi) ilmoittaa mistä tulee hakemaan ja mihin aikaan niin mä tulen siihen paikkaan siihen aikaan. lfb:n puolesta en toki tiedä sanoa mitään, mutta kyllä mä osaan aikaa tappaa. Tosiaan jos ei muuta niin käyn siinä aseman lähellä olevassa Elixiassa tiirailemassa paikallisten punttimimmien pyllyjä, jos lfb ei keksi muuta ajanvietettä.

Mut siis niin. Mun mielestä se on näin, että jos yks joutuu tappamaan aikaa, niin ei nyt välttämättä oo pakko kaikkien tappaa aikaa ihan vaan solidaarisuudesta. :)

Jacques

Sijainti
Helsinki
Karting radalle pääsee bussilla 14/15 joka kulkee myös MEIKÄLÄISEN TÖNÖN ohitse. Yks vaihtis on ottaa tuo 14 tai 15 bussi ja ohjeitteni mukaan hypätä siitä pois tönön kohdalla, niin tarjoan vaikka aamukahvit tai jotain. Voidaan siitä sitten yksissätuumin joko hypätä seuraavaan bussiin radalle päin tai vinkua kyytiä pahan akselilta tmoi/Andy.
No tässähän se vaihtoehtoinen ajanviete tulikin. Problem solved? :)

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Lasketaan sekä tiimi että yksilöpisteet. Voittajatiimille tarjoaa muiden joukkuiden jäsenet jokainen yhden iloisen juoman. Alkoholilla tai ilman.

Yksilökisan voittajalle haleja. Tai jotain?

Tiimiehdotusta:
Domppari, tmoi, Cmoney
Albert Oil, Hot to Cockanen, (F0110k)
lfb, Jacques, Andy

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Yhdeksältä tuon pitäisi olla Turussa.
Yksi (1) kappale yösijoja varattu.

14/15 bussi ajaa noin 500m päästä Turku kartingista.
Nii. Kyllä mä noi voin asemalta hakee, ja kiepauttaa vaikka Dompparin miesluolaan sumpille, jos ton linsun kaa menee vaikeeks. Ja mun kyydissä kyllä pääsee myös tonne kartingiin. Ehkä jopa takasinkin päin ;)

Että ihan vaan, kuinka sovitaan.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Nii. Kyllä mä noi voin asemalta hakee, ja kiepauttaa vaikka Dompparin miesluolaan sumpille, jos ton linsun kaa menee vaikeeks. Ja mun kyydissä kyllä pääsee myös tonne kartingiin. Ehkä jopa takasinkin päin ;)

ANNETAAN POIKIEN PÄÄTTÄÄ KUMMAN LUOKSE MIELUUMMIN TULEVAT! PIDÄ SINÄ MAZDA MIES PÄÄS KIINNI! :mad_old::mad::mad::frank::eek!::thumbdown:D:wall:

EDIT: Eikujaa, oltiinkin samassa tiimissä. Sopii! <3 :)

tmoi

No niin
Sijainti
turkus

ANNETAAN POIKIEN PÄÄTTÄÄ KUMMAN LUOKSE MIELUUMMIN TULEVAT! PIDÄ SINÄ MAZDA MIES PÄÄS KIINNI! :frank::eek!::thumbdown:D:wall:

EDIT: Eikujaa, oltiinkin samassa tiimissä. Sopii! <3 :)
PEELO :frank:

Mites muuten snookerointi hoidetaan. Kolme pöytää siis alustavasti varattu. Tarpeen vaatiessa voidaan vaikka varata loputkin kuusi, jos siltä tuntuu :frank:.

Mut siis niin. 10-pallolla jokainen jokaista vastaan joukkuettain?.. ko, ..kö?

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Onko liikaa??

Siis jokainen jokaista vastaan, per joukkue? Joku esim tollanen

Table Round Matchup Break Score
1 Albert Oil - Andy -
1 tmoi - Otto Hokkanen -
1 lfb - cmoney -

2 Albert Oil - tmoi -
2 cmoney - Otto Hokkanen -
2 Dominic - Jacques -

3 Albert Oil - cmoney -
3 Dominic - lfb -
3 Jacques - tmoi -

4 Otto Hokkanen - Andy -
4 Albert Oil - lfb -
4 Jacques - cmoney -

5 Jacques - Otto Hokkanen -
5 tmoi - lfb -
5 Albert Oil - Dominic -

6 Albert Oil - Jacques -
6 Andy - cmoney -

7 Otto Hokkanen - lfb -
7 Dominic - Andy -

8 Otto Hokkanen - Dominic -
8 Andy - tmoi -

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Joo, täytyy sanoa että helpottais suunnittelua kyllä valtavasti jos tietäis onko meitä esim. 7, 8 vai 9 hahmoa. Eli saadaanko tasatiimi aikaan.

8:lla ja 9:llä hahmolla saadaan 3 tai 4 tiimiä. 7:lla taasen ei tasaseen saada.

Melkein sanosin että jos ollaan alkuluvussa hahmojen määrän perusteella, niin silloin mennään valitettavasti yksilökisana, mutta jos hahmoloita on esim. 6, 8 tai 9 niin sitten eri kokoisina tiimeinä, jotka saa muodostaa vapaasti haluamallaan tavalla - oletuksena toki TKU-TRE-MUU SUOMI.

Tässä jotain mitä ehdin jo sekoilla.

YLEISTÄ HÖPINÄÄ

Jos ei saada tasatiimejä joko:
- Tehdään 2-3 henkilöntiimit, mutta kolmen joukkueista lasketaan parhaan ja huonoimman tulokset joukkueelle
- Yksilöturnaus
- Domppari uhrautuu tiimipelin ulkopuolelle
- Muu ehdotus?

KARTING

Jotain perusjuttuja
- Kaikki ajavat 2x10 min settiä.
- Jos kisaajia on yhdeksän voi olla ettei mahduta samaan ajoerään ajamaan - varsinkin jos siellä on muitakin ajajia
- Autoihin astutaan edestä täyttäen nimimerkkien mukaisessa järjestyksessä kummassakin ajosetissä.
* Jos random jätkiä välissä, hypätään seuraavaan vapaaseen autoon.
* Jos ei vapaita autoja, aika ajetaan seuraavassa ajoerässä.
- Settien välissä n. 10min munanvenyttelytauko. (ruuhkasta riippuen)

Pisteet
- Kummaltakin setiltä poimitaan jokaiselta kuljettajalta paras kierrosaika ja lasketaan ne yhteen. Esim. 22.05 + 21.68 = 43.73
- Tiimin lasketaan yhteen esim. jos kuskit ajaneet yhteensä seuraavat 43.73 + 42.11 + 43.10 = 128,94
- Pisteet jaetaan 1991 F1-pistetaulukon mukaisesti ja tiimipisteet tulevat yksilöiltä. 10, 6, 4, 3, 2, 1

Esimerkki:
Hahmo 1 (Team A) ajoi yhteensä 42.01 10 pts
Hahmo 3 (Team B) ajoi yhteensä 42.21 6 pts
Hahmo 2 (Team A) ajoi yhteensä 42.30 4 pts
Hahmo 4 (Team C) ajoi yhteensä 43.02 3 pts
Jne...

Team B 126,90 10 pts
Team A 128,94 6 pts
Team C 130,01 4 pts

SNOOKER

Jotain perusjuttuja:
- Pelataan kuudella (6) punaisella. (tavallisesti 15 punaista)
- Jokainen pelaa jokaista vastaan yhden framen (jokaiselle 8 framea jos 9 hahmoa)
- Pelaajien sijoitus tasapisteissä määräytyy keskinäisen matsin mukaan
- Jos 3 tai useampi hahmo tasapisteissä ja tulokset ristiinpelattu, katsotaan järjestys tehtyjen pisteiden mukaan. Kenellä tasapisteissä olevista eniten tehtyjä pisteitä on korkeimmalla, jne. Jos tehdyt pisteet tasassa katsotaan tasapisteissä olevalle vastaan tehty pisteet, jolle tehty vähiten on korkeimmalla, jne.
- Pudotuspelejä ei pelata - runkosarja määrää järjestyksen
- Säännöt kerrataan paremmin paikan päällä - mutta auttaa paljon jos vilkaisee etukäteen netistä sääntöjä youtubesta tai wikipediasta tai mistä hyvänsä
- Mahdollisesti myös erikoissääntö: Pelaaja on hävinnyt myös ns. "snookereita perässä"-tilanteessa, josta peliä ei enää jatketa (Näin jotta homma saadaan läpi jossain vaiheessa)

Pisteet samoin kuin kartingissa. Parhaasta huonompiaan 10, 6, 4, 3, 2, 1 ja tiimeille pisteet yksilöpisteistä.

PUBIVISA

- Oletuksena tiimipeli?
- Piste / oikea vastaus vai onko ektrapistekyssäreitä? BURB? ALBERT? Help me out here!

Viimeksi muokattu: