Tku vs. Tre vs. Muu suomi kolmimaaottelu, lajeina snooker, pubivisailu ja karting!

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Kaikki onnistuu. Kyssärit täytyy varmaan lukea jostain mobiililaitteelta ettei ehditä valmistautua niihin ja kirjoitellaan sitten ylös.

Eli tuota.... ei sais tulla ennakkoon kellekään tietoon, mitä kysytään - kyssärit vois pläjäyttää privalla vaikka mulle/tmoille/alpulle siinä 18:00 kaikkinensa? Vastaukset joskus 22:00?
Nehän vois tietty vaikka faksata :D

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Sellainen kävi mielessä että haluaisikohan Thyella toimia visaemäntänä, jolloin burb lähettäisi kysymykset ja vastaukset hänelle?

burb

.
Sellainen kävi mielessä että haluaisikohan Thyella toimia visaemäntänä, jolloin burb lähettäisi kysymykset ja vastaukset hänelle?
Ei paha idea, jos vaan sopii kaikille osapuolille. Joihin voi vaikka vedota. Näin minulle on kerrottu.

burb

.
Oolrait. Lähetän kyssärit ja vastaukset Thyellalle privassa viimeistään viikolla 6.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Haluaako vierailevat tähdet vielä jotain muuta päivälle? Jotain Massage juttua tms? ;)

Päivän aikataulu ateriointi taukoineen yms siirtymisineen varmaan lutviintuu tässä ennen ko. päivää.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Pojat hei, kyllä te saatte ton visailuhomman toteutettua PALJON hankalamminkin.

Nyt vähän yritystä peliin!

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Haluaako vierailevat tähdet vielä jotain muuta päivälle? Jotain Massage juttua tms? ;)

Päivän aikataulu ateriointi taukoineen yms siirtymisineen varmaan lutviintuu tässä ennen ko. päivää.
No mulla ei oo aamulla varmaan kauheasti tekemistä, kun juna on Turussa jo klo9. Et massage kävis..

burb

.
Jengi nukkuu. Kukaan ei takertunut tuohon mun viikonnumerokoukkuun.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Kartingin jälkeen vois nasauttaa verensokerit seinille tuossa Aura-biljardin lähellä olevassa Brahenkadun kiinalaisessa tai vaihtoehtoisesti Baan thaissa tai sitten torihesellä.

Ittelle näistä vaihtiksista parsain on Baan thai tahi kinkki.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Nyt jos FO:kin pääsisi niin saataisiin 3x3 joukkueet. Turku, Tampere, Muu Suomi.