Tku vs. Tre vs. Muu suomi kolmimaaottelu, lajeina snooker, pubivisailu ja karting!

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
En mä noissa muissa lajeissakaan ole mitenkään erityisen lahjakas, mutta niitä olen sentään jossain määrin harrastellut.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Tässä ois mun mielestä ideanakin se, että jokainen joutuu hetkeksi pois mukavuusalueeltaan. Itse en esim. ole konsaan pelannut nuukkeria, ysipalloa kylläkin. Onkse sama?
Ja täähän vois mennä niin, että pisteet lasketaan sekä yksilöittäin että joukkueena.
Nuukeri on myös minun mukavuusalueeltani poissa, mutta on kyllin riittävät balssit osallistua kaikkiin, mukana ilman muuta siis. Hieno idea. Mikä on voiton voittajan palkinto?

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Nuukeri on myös minun mukavuusalueeltani poissa, mutta on kyllin riittävät balssit osallistua kaikkiin, mukana ilman muuta siis. Hieno idea. Mikä on voiton voittajan palkinto?
Ballssihierontaa.

Pitäiskö tällainen pubivisailu järjestää ns. omasta toimesta vai löytää ihan oikea pubi jossa visaillaan? Kyllä noita esitteitä olen Turussakin nähnyt, mutten ole koskaan ollut paikalla enkä täten osallistunut varsinaiseen toimintaan.

Karting-radalla oman kisan järkkääminen on suht.kallista, taitaa mennä miniGP:kin yli 50 egee, joten kisamuotona voisi olla pelkkä aika-ajo?

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Keskeisellä paikalla Forssassa sitten kaikki nää \o/
Onkikilpailu, ja keilailukin mahdollista sisällyttää...

Tai no, ei bilistä kai siel ole :) (Blue Pool näemmä, mutta suppeilla pelimuodoilla ja aukioloajoillakin)

Viimeksi muokattu:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Pidän erittäin epätodennäköisenä että Forssan kaupungista löytyy ainoatakaan snooker-pöytää. Mites mahtaa olla pubivisailuiden laita?

FO110K

Banned
Lavinnossa karting-karkelot, sieltä Helsinkiin snuukeroimaan ja illaksi pubivisaan johonkin lähiökapakkaan :D

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Toisaalta vaikuttais ehkä, että alueelliset alkulohkojaot paikallaan, mutta ehkä kuitenkin saadaan joku pienempimuotoinen hommeli aikaan tästä.

sammyosammy

Senior Citizen
Sijainti
Out Of Bounds
Toisaalta vaikuttais ehkä, että alueelliset alkulohkojaot paikallaan, mutta ehkä kuitenkin saadaan joku pienempimuotoinen hommeli aikaan tästä.
Asiahan ei minulle kuulu mitenkään. Mutta jos kuuluisi, en ehkä olisi vielä reppuani pakkaamassa. Kai...? Tai no toisaalta mutta mahdollisesti ei?

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Asiahan ei minulle kuulu mitenkään. Mutta jos kuuluisi, en ehkä olisi vielä reppuani pakkaamassa. Kai...? Tai no toisaalta mutta mahdollisesti ei?
Tottakai kuuluu todennäköiselle osallistujalle. Hirveää spekulointia vaan pyörittelin.

Sue_me

Well-known member
Tällaiselle Triathlonille peukkua. :thumbup:

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Haista Domppari vittu! Et sitten sillon voinut tälläistä puuhata kun olin turkulainen. :madold: :mold:

*ottaa takkinsa ja lähtee*