Tää komppailis näitä.Pari ehdotusta:
- Lukitus käyttäjiltä vittuun
- Modet voi arkistoida, jos yhteinnen konsensus näin toivoo. Tätä ei tehdä yksittäisen martyyrin pyynnöstä
Mitenkähän tuon lukituksen käytännössä hoitanette?Pari ehdotusta:
- Lukitus käyttäjiltä vittuun
Modet vois tosiaan aina välillä arkistoida!- Modet voi arkistoida, jos yhteinnen konsensus näin toivoo. Tätä ei tehdä yksittäisen martyyrin pyynnöstä
Ihan vitusta koko homma.
Totta vitussa kun täällä on samat tyypit. Ollu yli kymmenen vuotta. Aivan samat.Se on jännä kun lähinnä samat tyypit itkevät eniten että foorumilla että sitä tätä blää blää vää vää vää vaikka ehkä olis itsellä peilin katsomisen paikka. Mutta niin se on aina ollut.
Totta, mutta lääkkeillä taas se sama tyyppi.Paitsi mä. Mä oon eri tyyppi.
Kyllä, ollaan samiksia.Paitsi mä. Mä oon eri tyyppi.
Saiskohan jotkun vanhat kuluneet hahmot laitettua arkistoon...Modet vois tosiaan aina välillä arkistoida!
Mitenkähän tuon lukituksen käytännössä hoitanette?
Vähän on kompattava tätä. Jos keskustelu voidaan katsoa päättyneeksi, tai se on karannut täysin säädyttömille raiteille, lukkoon lyöminen on toki sekä sallittavaa että toivottavaa. Pitkien, vanhojen ja elinvoimaisten toikkien spontaani lukitseminen "kostox" on lähinnä :nope:.Minun mielestä toikkeja ei saisi lukita kuin modet. On se vittumaista että käyttäjät sulkevat omia toikkejaan kun ovat kiukkusia. Olishan se nyt saatana kun Runski tulis ja sulkis kaikki avaamansa toikit ihan vaan vittuillakseen.
Komppailen. Hajuhan lukitsi "sataset paukkuu" toikin ihan vaan kostoks. Näin niin kuin esimerkkinä joka ekana tuli mieleen. Mun mielestä toikkien lukitusoikeus on ihan hyvä olla itse toikin perustajalla, mutta modet voisivat näistä typeristä lukottamisista jakaa sanktiota.Vähän on kompattava tätä. Jos keskustelu voidaan katsoa päättyneeksi, tai se on karannut täysin säädyttömille raiteille, lukkoon lyöminen on toki sekä sallittavaa että toivottavaa. Pitkien, vanhojen ja elinvoimaisten toikkien spontaani lukitseminen "kostox" on lähinnä :nope:.
Paljon tehokkaampaa olisi, jos vain modet voisi luoda toikkeja. Ja kirjoittaa...Sellanen toiminto nyt heti, että toikkia ei pystyis muut lukeen eikä kommentoimaan kuin toikin perustaja. Sais olla rauhassa. Ihimisiltä. Perkele.
Noin periaatteessa toimi(i) usenetin moderated-ryhmät. Kaikki postit menevät moderaattorien hyväksynnän kautta. Siellä kun ei jälkimoderointiin ole teknistä mahdollisuutta.Paljon tehokkaampaa olisi, jos vain modet voisi luoda toikkeja. Ja kirjoittaa...
Emailitse lähettäisiin kaikki vaikkapa modejen luettavaksi ja talletettavaksi toikkeihin, jos sille päälle parin lahjontatuopin jälkeen sattuisivat.
No nin eli keksin pyörän uudestaan.Noin periaatteessa toimi(i) usenetin moderated-ryhmät. Kaikki postit menevät moderaattorien hyväksynnän kautta. Siellä kun ei jälkimoderointiin ole teknistä mahdollisuutta.