Aika pitkälle pötkii siis. Itse klikkasin normaalilla ajotavalla ja viiden litran marginaalilla. Mut kyllähän 70 litralla varmaan pidemmällekin pääsis pihistelemällä.Veikkaisin että pihistelemällä pääsisin aika lähelle 1600km.
80 litraa vetää XMämmän tankki ja pihistelemällä saa viiteen (2.1Tdi automaagi) litraan kulutuksen.Aika pitkälle pötkii siis. Itse klikkasin normaalilla ajotavalla ja viiden litran marginaalilla. Mut kyllähän 70 litralla varmaan pidemmällekin pääsis pihistelemällä.
Kasin tankissa sama tilavuus. Kulutus pyörii ysin ja kympin välillä, tuskin kovasti pihistelemälläkään montaa kilsaa yli tonnin menisin, joten oikea vastaus tähän polliin on yli 800.80 litraa vetää XMämmän tankki ja pihistelemällä saa viiteen (2.1Tdi automaagi) litraan kulutuksen.
Annetuilla parametreillä tää on ihan semivaikee laskutoimitus.Rekka vie noin 40 litraa satasella, niin siitä laskemaan. Toki riippuu minkäkokoinen polttoaine säiliö.
Mä aattelin että Mehe ilmoittaa toimintasäteekseen 12,5 senttiä. Kirkkokunnossa.Voisin päästä tonnin seutuville varpahillaan. Normaalisti menee reilu kasipuoli.
Kunnon pihistelijä pöllisi menovettä vaikka maailmanympäri matkaan.Veikkaisin että pihistelemällä pääsisin aika lähelle 1600km.