Toinen Maailma

• Viestiketjun aloittaja AJ
  • Aloituspäivämäärä

Zetor

Traktormiäs
Sijainti
Walko-Wenäjä
72 sanoi:
Laita, AJ, joskus pelkkä tyhjä kansi, samat tyypit hurraa joka tapauksessa.
Mun mielestä aivan osuva ja humoristen TM noin itsenäisyyspäivän ratoksi. Sun kommentti sen sijaan oli vain puhdas provo, mutta jos tää toikki on sun mielestä sopiva paikka purkaa pahaa oloa, niin siitä vaan.

72

Well-known member
Zetor sanoi:
Mun mielestä aivan osuva ja humoristen TM noin itsenäisyyspäivän ratoksi. Sun kommentti sen sijaan oli vain puhdas provo, mutta jos tää toikki on sun mielestä sopiva paikka purkaa pahaa oloa, niin siitä vaan.
Ei ollut provo. Eikä mulla ole paha olo.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Zetor sanoi:
Voin vallan mainiosti ilman tuotakin tietoa, notta ei tarvi sääliä. :ahem:
Älä ny viitti. Todellisuudessahan sä täriset kiukusta ja itkeä vollotat nurkassa sikiöasentoon käpertyneenä peukalo suussa :nope:

Zetor

Traktormiäs
Sijainti
Walko-Wenäjä
OoPee sanoi:
Älä ny viitti. Todellisuudessahan sä täriset kiukusta ja itkeä vollotat nurkassa sikiöasentoon käpertyneenä peukalo suussa :nope:
Painu sä saatanan Lederslagerhose sinne nahkaverhoiltuun riisikuppiis säätämään vaikka niitä valonheittimiäs. :ahem: Tää ei ollu sitten vittuilua saatika provoilua. :)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Zetor sanoi:
Painu sä saatanan Lederslagerhose sinne nahkaverhoiltuun riisikuppiis säätämään vaikka niitä valonheittimiäs. :ahem: Tää ei ollu sitten vittuilua saatika provoilua. :)
Halusit vaan varmistaa, ettei mua johdeta harhaan? :eek!: