Tomi Tuominen takaisin selostamaan kiitos!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Saari on selostajakolmikosta (Kyllö, Tuominen, Saari) paras ja melko selkeällä marginaalilla. Varsinkin kun selostamossa on mukana Salo, JJ :n tukee hyvin, mutta Mustakarin kanssa Saarikin vajoaa alas.

Muutenkin päivä päivältä on selkeämpää, että Mustakari on nipun heikoin lenkki ...

Hakkis

Hitain hämäläinen
Jos saisi muutaman oktaavin Saaren ääntä alemmas. :idea:

mmjj

Tavallinen katsoja
Sijainti
Helsinki
Bobakki sanoi:
Mikäli Kyllösen ääni oli huono, niin Tuomisen on kyllä luokaton. Tapahtumien dramatisoinnista en kykene Tuomisen osalta muistamaan muuta kuin Kimin ensimmäisen voiton, jonka "hehkutuksen" aiheuttama myötähäpeä nousi miltei samalle tasolle kuin Joke Linnanmaan aikaansaama. Käyttämäsi sana "epäsopimaton" on varmaan jokseenkin samassa kastissa Tomin kuolemattoman "Kimi voittaa voiton" -anekdootin kanssa.
Tuominen huusi kylläkin "Kimi kuittaa voiton".

patriot

Foorumin senaattori
jaska sanoi:
Saari on selostajakolmikosta (Kyllö, Tuominen, Saari) paras ja melko selkeällä marginaalilla. Varsinkin kun selostamossa on mukana Salo, JJ :n tukee hyvin, mutta Mustakarin kanssa Saarikin vajoaa alas.

Muutenkin päivä päivältä on selkeämpää, että Mustakari on nipun heikoin lenkki ...
Esitän eriävän mielipiteen! Jaska ei pysty mitenkään perustelemaan väitettään. Kyllönen saattoi olla pihalla, samoin Tuominen, mutta Saari se vasta pihalla onkin. Ja Saaren hehkutusta ei jaksa kuunnella! On se niin surkeeta!

Aqualizer

Hengityksenpidättäjä
Sijainti
In the deep end
Kyllä täytyy myöntää, että vaikka aluksi meni useaan otteeseen hermot Oskarin selostukseen, niin viime aikoina mies on kyllä parantanut otteitaan kuin salibandyilija juoksuaan ja on mielestäni alkanut päästä lajiin sisälle (ilmeisesti ollut Salon opissa tarpeeksi kauan). Saari-Salo yhdistelmää en pistäisi pahitteeksi ensi kaudellekaan.

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
patriot sanoi:
Esitän eriävän mielipiteen! Jaska ei pysty mitenkään perustelemaan väitettään. Kyllönen saattoi olla pihalla, samoin Tuominen, mutta Saari se vasta pihalla onkin. Ja Saaren hehkutusta ei jaksa kuunnella! On se niin surkeeta!
Eikö todella? Olen jokseenkin samaa mieltä Jaskan kanssa, joskin Kyllönen on sopivan parivaljakon kanssa mahdollisesti parempi vaihtoehto.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Bobakki sanoi:
Eikö todella? Olen jokseenkin samaa mieltä Jaskan kanssa, joskin Kyllönen on sopivan parivaljakon kanssa mahdollisesti parempi vaihtoehto.
mielelläni kuulisin Kyllösen esim. Salon kanssa. Mutta valitettavasti Kyllönen/Mustakari lienee erottamaton parivaljakko :(

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Valitettavasti Saarella soi sama levy joka kisassa. Nyt oli jo ainakin kolmas Gp kun se hoki tuota Rubensin vähäistä voittomäärää suhteessa Ferrarilla ajamiin kisoihin ja "kuinka se kertoo keneen Ferrarilla on panostettu"... :yuck:
Ja monet muut joka GP-viikonloppuiset litaniat :thumbdown

HÖYNÄ

Well-known member
Sijainti
Bunkerland
Ei taso alemmaksi voi siitä enää mennä kun selostamossa ovat Saari ja "Minä olen maaaaaailman paras f1-kuski"-Salo.
Pulkkisessa on se vika, että kun se tekee haastatteluja, niin 52 tuuman töllönkin täyttää sen iso pää. :nope:

Tenho

Well-known member
Myös minä haluaisin Tuomisen takaisin. Hän on ollut toistaiseksi asiallisin ja asiantuntevin suomalainen f1-selostaja. Juha Jokisen ja Anssi Kukkosen ajoista on tullut heitä seurattua. Kyllöstä ei onneksi tarvinnut kärsiä silloin kun Eurosportilta tuli vielä F1:stä. Muuten kuin mainoskatkojen aikana.

Surkein esitys oli vanhempi Pulkkinen selostamassa Cart-sarjaa. Huh, huh.

Saari on toki kehittynyt ja lajituntemuskin vähän lisääntynyt, mutta kisatapahtumien seuraamisessa on parantamista (niin kuin koko laajalla selostajaköörillä). Salo onneksi sentään huomaa tapahtumat ja niiden merkityksen. Eniten Saaressa häiritsee hänen lankeamisensa asiattomuuksiin ja toisten mollaamiseen. Myöskin hänen keksimänsä ja viljelemänsä "rehtorit" ja "konttoripäälliköt" yms. ällöttävät minua.

GP2-selostukset muuten ovat olleet tosi surkeita. Sen vähän mukaan mitä on tullut katseltua.

epeli

Well-known member
Sijainti
Tre
Kyllönen on IMO valovuoden edellä Saarta ja Tuomista. Kaksi jälkimmäistä ovat melko tasoissa, Tuomisen vahvuutena sentään jonkinlainen lajituntemus, miinuksena se äärimmäisen ahdistunut hehkutus (Kimi voittaaaa voitooon!). Onneksi Kimmy voitti vain kerran TT:n aikana. Saaren vahvuus on tunnelmanluominen, joka on ihan ok, mutta vidun pitkä miinus se aivan täydellinen pihalla olo (mitä vaikeaa on tuijottaa monitoria), ja ne maailman ärsyttävimmät hokemat. Koomisintahan siinä on se, että aina kun tämä hessuhopo keksii jonkun "hauskan" jutun, kuullaan se ainakin kymmenen kertaa jo siinä lähetyksessä. Esim. Hallintopäällikkö.

arzipuppy

Well-known member
Sijainti
Helsinki
NO EI KYLLÄ TUOMISTA TAKAISIN!!! Paljon enemmän nautin Saarioisen pirteästä tavasta ja siitä, että juttuja löytyy vaikka Kimi ei enää radalla ajaisikaan. Tuominen heitti aina siinä vaiheessa ajohanskat yleisökysymyksiin ja seuraili puolimasentuneena Suumakkerin menoa.

EI EEEI!
tuominen muutenkin myönsi urakkansa jälkeen, ettei häntä kiinnostanut tippaakaan Ykkösten selostushommat. En halua sitä kiikarimiestä takaisin. Olen yllättynyt positiivisesti saaresta. Vaikka olen todellinen Kyllös-fanaatikko.

EDIT: Ja Mika Salolla on hyvä taipumus katsoa monitoreja, joka valitettavasti unohtuu välillä nykyiseltä selostajalta. Timo Pulkkinen on aika kovanaama varikolla. OS: "Ja nyt Mclarenilla valmistaudutaan ottamaan jompikumpi autoista sisään." TP:"Kyllä."OS:"Timo varmaan ilmoittaa sitten tuleeko Juan vai Kimi sisään."T:"Kyllä."O:"Se on Kimi joka tulee varikolle!" T:"Kyllä, näin on."

Ja palkka virtaa.

Viimeksi muokattu:

arzipuppy

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Meleren~ sanoi:
Mielestäni Tuominen oli loistavasti tunnelmassa mukana tunteella, vaikka olikin välillä pihalla. Hän sentään oli oma itsensä luulisin.
.
Katsoppa nauhalta Kimi Räikkösen Ensimmäinen voitto Malesiassa. Kyllä mies joutui pinnistelemään että kuulosti iloiselta. Paljon iloisempaa on O:n meininki.

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Hakkis sanoi:
Minä kun olen lukenut aiemmin, että Mildhiä pidettiin kunnon tyyppinä.
Silloin kun Jukka toimi Maikkarin F1-tiimissä varikkotoimittajana, oli hän mielestäni ihan mies paikallaan, mutta nuo GP2-selostukset ovat kyllä vähemmän hienoa kuultavaa. Aika räikeää kotiinpäinvetoa ja katsojan aliarvioimista oli ainakin Unkarin ensimmäinen kisa.

Saukki

Well-known member
Ei ole Kyllöstä voittanutta! :thumbup:

Saari menettelis jos pitäis suunsa kiinni... :rolleyes:

Ei vais... Saari menettelee, mutta voinen myöntää että jonkinsortin höyry alkaa nousta kun kuulen sanonnan "Rehtori on takaisin, ja oppilaat blaa blaa", "Täytyy myöntää että hienolta tuntuu kun rehtori on tullut taas takaisin!", sun muut Schumin rehtori hehkutukset... myöskin luokattomat bensamääräarviot/sun muut ennen kisaa tehdyt arviot auheuttaa itselleni "Einäin" - tunnetta ja jopa pientä hilpeyttä välissä..

Ja, kyllä, uusi selostaja kelpaisi ensikaudeksi.

FO110K

Banned
Black Leopard sanoi:
Saari klaaraa homman nykyään mielestäni erittäinkin hyvin varsinkin kun toisena selostamossa on Mika Salo.
no vaikka itse Kyllöstä enempi kaipaan takaisin niin tähän sanomaan on helppo yhtyä, Salon mukaantulo paransi Saaren touhua mielettömästi, nyt on lähetykset taas katsottaviakin....
(no joo, hallintopäällikkö ja rehtori nimitykset sais kyllä vieläkin unohtaa niistä lähetyksistä :mad_old: )

FO110K

Banned
Bobakki sanoi:
Silloin kun Jukka toimi Maikkarin F1-tiimissä varikkotoimittajana, oli hän mielestäni ihan mies paikallaan, mutta nuo GP2-selostukset ovat kyllä vähemmän hienoa kuultavaa. Aika räikeää kotiinpäinvetoa ja katsojan aliarvioimista oli ainakin Unkarin ensimmäinen kisa.
mielestäni Kyllönen/Mustakari/Mildh kolmikon selostus oli erittäin mainiota kuunneltavaa, esimerkkinä Häkkisen voitto Jerezistä on edelleen mahtavaa katsottavaa kiitos selostuksien :thumbup:

Pezu

Member
Itse kaipaan sellaista "selostavaa" selostajaa. Ei tarvitsisi olla niin asiantuntevakaan, kunhan olisi asiantunteva kommentaattori. Selostajan täytyisi kuitenkin osata seurata kuvaruutua, Alonson etusiiven lähteminen Unkarissakin huomattiin vasta 10 sekuntia myöhemmin siitä kun se oli kuvassa.
Suosikkejani selostajaksi olisi Matti Kyllönen, Tuomas Virkkunen tai Timo Pulkkinen, kommentaattoriksi Jyrki Järvilehto, Keke Rosberg, Mika Salo tai Jukka Mildh. Jos Pulkkinen ei selostaisi, pitäisin hänet varikkotoimittajana.

Edit: Eihän Mertarantakaan ole mikään jääkiekkoasiantuntija, mutta sitä on kiva kuunnella.