Toppyn tapit?

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Mitkäs tapit teitillä on käytössä tai harkinnassa? Tai onko osunut silmiin jotain sellasta joka kiinnostais?

Itse olen tossa katsellut ja miettinyt että tollasia ois hyvä saada:
-Joku jolla ajastukset näkis vähän helpommin ja monipuolisemmin
-Parempi EPG, ehkä se kovasti kehuttu JAGin tekele. Mieluummin joku yhtä hyvä, mutta ei-aikarajoitettu systeemi. JAGiahan joutuu säännöllisin välein asentamaan uusiksi.
-Joku jolla näkisi ohjelman etenemisen graafisessa muodossa. Nokian kanssa jo ehti tottua, että näkee progress barin
-Tuo tieto, mikähän se on nimeltään kun i-näppäintä painaa...sen näyttämisen joku vähän paree systeemi. Nyt jos on laajennetut tiedot näkyvissä, niin nuolinäppäimellä ei voi vaihdella ohjelmatiedosta seuraavaan/edelliseen vaan täytyy poistaa laajennettu tieto ruudulta, siirtyä seuraavan ohjelman tietoihin ja sitten klikata uudelleen i-näppäintä. Vai enksmä vaan osaa? En ainakaan onnistu tossa.
-PIP-toimintoon sellanen, että PIPissä näkyvää kanavaa vois vaihtaa nuolinäppäimellä.
-Vähän yksinkertaisempi ja tarkempi systeemi siihen, että leikataan mainoskatkot pois
-Pikakelaukseen joku systeemi, jolla saa esim. 10-30 sekunnin jaksoja hypittyä yli. Nykyinen max. 6-kertainen tai prosentuaalinen(jolloin kelattavaa kuvaa ei näy ollenkaan) ei oikein pidemmän päälle riitä.

Tossa ne päällimmäiset mitä nyt on tullut jo mieleen. Suurin osa noista on olemassa, tarttis vaan asentaa. Ainoa mihin en ihan heti ole löytänyt ratkaisua on tuo i-näppäimen takana oleva laajennettu ohjelmatieto ja sen käsittely em. tavalla.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Eiku nyt mä hokasin: Ne tulee kaikki Suomeen ens vuonna ja R&K aikoo mennä katsomaan niitä!
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Mä luulen R&K'n kähveltäneen tavalla tai toisella tapit Toppyltä. käyttöohjeita ei kuitenkaan tullut mukana, nyt R&K aikoo käyttää tapit hyllyjen kiinnittämiseen, mutta kun i-nappia ei ole mukana niin vaihtoeshotja on kolme 1) porata reikä ja tappi siihen 2) ruuvin vääntimellä asentaa ne ja 3 paukuttaa vain rivakasti vasaralla. Itse kokeilisin keinoa 1) jos varmuutta ei ole.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
JOC sanoi:
Mitä maksoit topysta?
559 euroa oli pyyntö. Kysymyksellä('Tinkimisellä') "Mikä ois se tiukka hinta, jolla myyt, ettei tartte muualle lähtee katselemaan, kun ei tässä huvittais kierrellä mutta en kyllä missään nimessä tollasta hintaa ala maksaa" hinta putos 430 euroon. Kyseessä Topfield TF5100PVR-T 169 gigasella levyllä.
 

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
Hyvällä hinnalla sait. Ite en olis kyllä ihan tollasta hintaa tarjoamaan...
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
JOC sanoi:
Hyvällä hinnalla sait. Ite en olis kyllä ihan tollasta hintaa tarjoamaan...
Tuo on tuttu paikka, josta meidän perhe on vuosien varrella ostanut monia todella suuriakin ostoksia ja siellä tiedetään että ostetaan jatkossakin jos hinnat ja palvelu on kohdallaan, joten siinä suhteessa looginen hinta. Hyvä myyjähän on aina perillä sekä vakioasiakkaan ostohistoriasta että siitä, mitä nyt annettava alennus saattaa poikia tulevaisuudessa.
 

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
Runar ja Kyllikki sanoi:
Tuo on tuttu paikka, josta meidän perhe on vuosien varrella ostanut monia todella suuriakin ostoksia ja siellä tiedetään että ostetaan jatkossakin jos hinnat ja palvelu on kohdallaan, joten siinä suhteessa looginen hinta. Hyvä myyjähän on aina perillä sekä vakioasiakkaan ostohistoriasta että siitä, mitä nyt annettava alennus saattaa poikia tulevaisuudessa.
Salosta tai jostain muualta?
 

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
Ei ole Joukoa enää kaupassa näkynyt vuosiin. Hyvä tyyppi muuten, ilo tuntea henk.koht.
 
Ylös