Toppyn tapit?

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
JOC sanoi:
Ei ole Joukoa enää kaupassa näkynyt vuosiin. Hyvä tyyppi muuten, ilo tuntea henk.koht.
On mutsin jonkinmoisia tuttuja myös, en tiedä miten hyviä tuttuja. Käsittääkseni tuttavuus juontaa vuosien takaa puoluepolitiikasta, mutta 100% varma en ole. Kyllähän mä Joukon itekin silleen tiiän, että hyvänpäivän tuttuja ollaan mutta en voi sanoa että olisin varsinainen henk.koht. tuttu. Hieno homma kuitenkin että se vaalihomma kääntyi Joukon eduksi, vaikka pitkään keikkui puolelta toiselle. Mukava mies. Vähän toista kuin Salon eräs toinen, tosin huomattavasti tunnetumpi, saman puolueen edustaja. Sen toisen tunnen, ja se on täys nilkki IRL ;)
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Tapiti tapiti tapiti tapiti tapiti toppy (lintu juoksee oksalla ja pysähtyy).
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Minäpä olen sen verta pääkkö, notten en mitään dikipokseja osta ennen ku pakko. Enkä silloinkaan. Se poksi saa luvan olla siellä TV:n sisällä, niinku nykysessäkin on anapoksi sisällä. DVD-tallentajan saatan ostaa ennen dikipoksi-TV:tä ? DVD-tallentaja-aparaatissahan on se dikipoksi siellä sisällänsä kanssa.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Telkkarissa (digi) joku tais lupailla moisia tulevan vuoden mittaan saapuviksi. Eikä oo mullakaan tappejä vielä lain.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Onko tappiprintamalla mitään uutta? Mulla on toi JAG-sydeemi ja sitte joku mp3-härpäke asennettuna. Oisko jotain hyödyllistä muuta?
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Runar ja Kyllikki sanoi:
-Pikakelaukseen joku systeemi, jolla saa esim. 10-30 sekunnin jaksoja hypittyä yli. Nykyinen max. 6-kertainen tai prosentuaalinen(jolloin kelattavaa kuvaa ei näy ollenkaan) ei oikein pidemmän päälle riitä.
Itsehän käytän numeronäppäimiä, ilman mitään tappeja. Eli jos olen katsomassa ohjelmaa kohdasta 23% (minkä näkee painamalla play näppäintä), niin numero näppäimillä painan 25, tai mihin ikinä prosenttiin haluan siirtyä.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Keltainen namiskuukkelihan hyppää sellaiset 30 sekuntia eteenpäin ja vastaavasti sininen noin 10 sekuntia taaksepäin. Näin ainakin tolla maaliskuun firmiksellä.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
markoj sanoi:
Onko tappiprintamalla mitään uutta? Mulla on toi JAG-sydeemi ja sitte joku mp3-härpäke asennettuna. Oisko jotain hyödyllistä muuta?

Mullakin on muuten JAG's epg:stä peetta kolmonen ja sellasen huomion olen sen suhteen tehnyt, että se hidastaa laitetta. Sellaista ei aiempien versioiden kanssa ole käynyt. Laite toimii paljon nopeemmin kun ottaa tuon pois päältä siksi aikaa kun ei tartte ja laittaa päälle vain ohjelmoinnin ajaksi.
 

Rusina

Lux Aeterna
Liittynyt
12.1.2004
Viestit
5082
Sijainti
Hyvinkää
Hah...tuota ois pitäny kokeilla:
Doomia televisioruudulla digiboxin kautta :D

Pyörii vain turhan hitaasti tuolla boxilla. Johtuu ilmeisesti tuossa Topparilla käytetystä risc-suorittimesta, muutenhan pitäisi tehot riittää [esim. rammiakin on se 64 megaa.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Asensin viime viikolla kaks uutta TAPia. Molempia voin suositella ainakin siinä mielessä että tekevät mitä lupaavatkin ja toimivat ongelmitta.

Toisella saa otettua lennosta screenshotteja telkkarikuvasta painamalla UHF-näppäintä. Se tallentaa kuvat bitmappeina samaan hakemistoon jossa kyseinen TAP on. Itse laitoin sen AutoStartiin.
http://www.toppy.org.uk/downloads/info.php?tid=113

Toinen korjaa sen Toppyn bugin, että toisinaan tallennusta katsottaessa nauhoituksen alkaessa/loppuessa, toisto keskytyy ja Toppy alkaa näyttää sitä tallennettavaa kanavaa.
http://www.toppy.org.uk/downloads/info.php?tid=172
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mullakin on muuten JAG's epg:stä peetta kolmonen ja sellasen huomion olen sen suhteen tehnyt, että se hidastaa laitetta. Sellaista ei aiempien versioiden kanssa ole käynyt. Laite toimii paljon nopeemmin kun ottaa tuon pois päältä siksi aikaa kun ei tartte ja laittaa päälle vain ohjelmoinnin ajaksi.

Varsinaisessa julkaisuversiossa kolmosest tuo hitaus on muuten korjattu.
 
Ylös