Partsi
Kuollut apina
Monenko megapikselin digikamera siinä on? :doubtful:Runar ja Kyllikki sanoi::doubtful:
Tuo Topfield on se digiboksi, jonka ilmotin ostavani itelleni joululahjaks.
Monenko megapikselin digikamera siinä on? :doubtful:Runar ja Kyllikki sanoi::doubtful:
Tuo Topfield on se digiboksi, jonka ilmotin ostavani itelleni joululahjaks.
Partsi sanoi:Monenko megapikselin digikamera siinä on? :doubtful:
Kyllä mun aikoinaan rippilahjaksi saamassani Citizen Anadigissä ainakin oli!Runar ja Kyllikki sanoi:Ei kait kaikessa, jonka nimessä on sana 'digi', kameraa ole?
oliko siinä myös persreikä kun noin niinkuin melkein anal kuitenkin?OoPee sanoi:Kyllä mun aikoinaan rippilahjaksi saamassani Citizen Anadigissä ainakin oli!
:eek!: :eek!: :eek!: Moon kans saanut rippilahjaks Citizenin Anadigin! :thumbup: Ei ollu muuten mikään halpa kello silloin, jotkut versiot makso hyvinkin likemmäs puolet esim. telakkatyömiehen kuukausipalkasta.OoPee sanoi:Kyllä mun aikoinaan rippilahjaksi saamassani Citizen Anadigissä ainakin oli!
Öhh...sanottasko niin, että ne joille tällä on mitään merkitystä, näkevät kyllä jo otsikosta mistä on kyse. Sit taas jos otsikko jo on täyttä hepreaa, niin vois ehkä ajatella että siellä ei ole itelle sopivaa asiaa.Jacques sanoi:oishan se ihan jees jos heti toikin alussa kertoisi suomeksi mistä oikein on kysymys ettei tarvitse heti aluksi kahlata muiden postauksia ihan vaan selvittääkseen ensiksi toikin aiheen.
Joo, eiköhän se ollu tuolloin joskus 80-luvun alkupuolella osapuilleen tonnin (makoista siis kyse tietty) arvoinen peli. Toimii muuten vieläkin, ei vaan oo ollu patteria sisällä aikoihin.Runar ja Kyllikki sanoi::eek!: :eek!: :eek!: Moon kans saanut rippilahjaks Citizenin Anadigin! :thumbup: Ei ollu muuten mikään halpa kello silloin, jotkut versiot makso hyvinkin likemmäs puolet esim. telakkatyömiehen kuukausipalkasta.
Mulla on se vieläkin jemmassa ja se on edelleen kuin uusi päältäpäin.
OoPee sanoi:Joo, eiköhän se ollu tuolloin joskus 80-luvun alkupuolella osapuilleen tonnin (makoista siis kyse tietty) arvoinen peli. Toimii muuten vieläkin, ei vaan oo ollu patteria sisällä aikoihin.
...tai siis toimi ainakin vielä silloin viimeks, kun siinä oli patterissa löpöä.
Pikkusen naarmuja saattaa olla lasissa, hihnakaan ei taida olla enään ihan alkuperäinen, meni muistaakseni jossainvaiheessa rikki. Mutta itte kello on näköjään laatupeli.
Mun on aikalailla ton näköinen, tosin ei ihan sama, mun mielestä napit on pikkusen erilailla jos oikein muistan, väri on ainakin sama:
Toki noinkin kai..Runar ja Kyllikki sanoi:Öhh...sanottasko niin, että ne joille tällä on mitään merkitystä, näkevät kyllä jo otsikosta mistä on kyse. Sit taas jos otsikko jo on täyttä hepreaa, niin vois ehkä ajatella että siellä ei ole itelle sopivaa asiaa.
Ei, ne oletti että kantajalla on semmonen ihan omasta takaa.Jacques sanoi:oliko siinä myös persreikä kun noin niinkuin melkein anal kuitenkin?
Runar ja Kyllikki sanoi:Toisella saa otettua lennosta screenshotteja telkkarikuvasta painamalla UHF-näppäintä. Se tallentaa kuvat bitmappeina samaan hakemistoon jossa kyseinen TAP on. Itse laitoin sen AutoStartiin.
http://www.toppy.org.uk/downloads/info.php?tid=113
Tais ottaa Toppy sitten liian kirjaimellisesti tuon sarjan nimen.jusban sanoi:Nyt meidän Toppy teki yllättävimmän vetonsa.
Oli torstaille Lost ajastettuna neloselta, niin sen sijaan oli tallennettu puolituntia urheiluruutua ykköseltä!
On se ennenkin sekoillut ajastuksissa, mutta ei aikaisemmin kuitenkaan eri kanavaa tallentanut.
Ton Lostin kanssa tuntuu olevan muutenkin niin kovin vaikeaa Toppylle. Kolme edellistä Lostia se on onnistunut sössimään. Aina vähän eri tavalla.
Ohjelmistoversio taitaa olla viime maaliskuulta.
Tollanen värkki varmaan täyttää veroilmoitukset, varoittaa huonosta ajokelistä...eikä siinä vielä kaikki!OoPee sanoi:Itteasiassa mä muuten halusin ton:
ja olin vielä kauheen pettyny, kun isoisä olikin ostanu "väärän" kellon, en tosin tietenkään hälle enkä kellekkään muullekaan siitä maininnu. Jälkeenpäin (ei siihen menny ku muutama kuukaus), kun tajusin kuinka kauheen ruma toi mun haluama kapistus oikeesti olikin, niin olin helvetin tyytyväinen, että isoisälle kävi "moka"
Kaverilla meinaan oli toi kello ja kai se oli sillon ritariässäaikoina olevinana kauheen hieno peli, kun siinä oli useempi viisarikin ja noita digitaalisia jutskiakin useempi ja vielä erillinen kaiutinkin