Balthazar
Luonnollisesti.
Tähän se tiivistyy.markoj sanoi:Viiille Peltonen!
Tähän se tiivistyy.markoj sanoi:Viiille Peltonen!
Joo, näin mäkin tän kelasin. Jos lätkästä tulis kulta, niin itse en sitä vaihtaisi varmaan viiteenkään kultaan muista lajeista. :ahem:VJR sanoi:Mut olympialaisia kaiken kaikkiaan ajateltuna: Jos lätkästä tulee kultaa, niin sen jälkeen ei vois vähempää harmittaa mitkään yhdistetyn, mäkihypyn, yms. heikommat menestykset kisoissa.
Eikös toi eräiden logiikan mukaan olisi noin 23 kultaaVilperi sanoi:Joo, näin mäkin tän kelasin. Jos lätkästä tulis kulta, niin itse en sitä vaihtaisi varmaan viiteenkään kultaan muista lajeista. :ahem:
Heh, sitähän se! Sillähän oltais jo ihan korkeella noissa taulukoissa.Sam sanoi:Eikös toi eräiden logiikan mukaan olisi noin 23 kultaa
Novassa sanoivat, notta kauppatorilla juhlitaan kiekkomitalia väristä riippumatta su - ma välisenä yönä.Jacques sanoi:iltiksen mukaan Suomen joukkueelle on jo varattu lentokone mitaliseremonioiden jälkeen Helsinkiin ja joukkue saapuisi kauppatorille yhden aikoihin yöllä.
Hyvä vaan, että ovat ylimielisiä. Eikös '95 MM:ää varten svenskeillä ollut jotain kullanvärisiä kypäriä teetettynä koko joukkueelle? Jäivät käyttämäti.Il Tempo Gigante sanoi:Tämmöisen kuvan oli hahmo "Nick_W" jostain löytänyt ja postannut tuonne Jääkiekko-tojckiin.
Laitan sen tähän herättääkseni keskustelua ja luodakseni äärimmäistä yhteishenkeä huomista varten.
Saatana.
jep niinpä onkin.. vai oliko se sittenkin senaatintori, nuo menee mulla sekaisin.. noh.. sama asia..Il Tempo Gigante sanoi:Novassa sanoivat, notta kauppatorilla juhlitaan kiekkomitalia väristä riippumatta su - ma välisenä yönä.
Telkkarissa ainakin kasasivat tellinkejä kauppatorille.Jacques sanoi:jep niinpä onkin.. vai oliko se sittenkin senaatintori, nuo menee mulla sekaisin.. noh.. sama asia..
Varmaan lahelle kakkospaikkaa Kanadan jalkeen paastas :alppu:Vilperi sanoi:Heh, sitähän se! Sillähän oltais jo ihan korkeella noissa taulukoissa.
Repesin joskus aivan totaalisesti tuolle pätkälleJere1983 sanoi:Kunhan Pietarinkadun Oilersin Suomi-Ruotsi pätkä ei käy toteen
Sundin, Sundin, Sundin, laidan kautta Sundinille..