Olga
.
Sievin poika vois harkita tuota pipoa.
Huoletti jo, että jääkö se siihen kansallislaulun ajaksikin.VR sanoi:No ottihan se pipon pois päästä.
Vieläkö 2 mitalin veikkaus on lähellä totuutta?Moe Szyslak sanoi:Uskon että olen 2 mitalin veikkauksella olympiakisoista lähellä totuutta. :ahem:
Tänään ei tule vielä mitskua. Ei edes mäkihypystä. :nope:
Toistaiseksi ja varmasti vielä maanantainkin jälkeen...VJR sanoi:Vieläkö 2 mitalin veikkaus on lähellä totuutta?
Eikös Koskelalla pitäisi olla jotain mahiksia mitaleille 500 metrillä?Jr- sanoi:Huomenissa ei vielä tarvitse pitää rokulia töistä, ampumahiihto tosin olis kiva katsoa.
Eikös finaalit tuu vasta iltapäivällä ?Faustus sanoi:Eikös Koskelalla pitäisi olla jotain mahiksia mitaleille 500 metrillä?
Justiinhan itse laitoit tuon huomisen ohjelman.Jr- sanoi:Eikös finaalit tuu vasta iltapäivällä ?
TV2 klo 17.50
Curling-kooste (nauha)
Pikaluistelu, miehet 500 m (suora)
Sielt tulee aikasemminkin jotain luistelua mutta taitavat olla alkueriä ??Nick_W sanoi:Justiinhan itse laitoit tuon huomisen ohjelman.![]()
Ilmeisesti.Jr- sanoi:Sielt tulee aikasemminkin jotain luistelua mutta taitavat olla alkueriä ??
Uskoisin aika monien kisaajien ja katsojien sympatioiden olevan Ahosen Jannen puolella. Se ei vain auta yhtään.Paikka ottaa uran ensimmäinen henkilökohtainen olympiamitali, tai kerralla jopa kultamitali, oli erinomainen. Toisen kierroksen 100-metrinen pudotti hänet lopulta kuudenneksi. Hän jäi voittaja Bystölistä viisi pistettä.
- Ei ole juuri mitään ajatuksia, Ahonen aloitti, ennen kuin heitti kommenttinsa ironiaksi.
- Olen tosi tyytyväinen, meni helvetin hienosti, hän "arvioi".
Toisaalta hän ei osannut alkaa analysoimaan suoritustaan.
- Suorituksen aikana ei ehdi tuuliviirejä katsella. Historian kirjoihin ei jää mistä päin tuuli, hän lisäsi happamana.
Juu, Morgenstern totes, että ton paremmin ei ollu mahdollisuutta hypätä. Ei viittiny sen kummemmin lähteä selvittämään mitä tarkoitti, mutta olosuhteista lienee ollu kyse.Nick_W sanoi:Tais olla huonot tuulet viimeisten hyppääjien aikana, kun mm. Ahonen ja Morgi tiputti tasoaan noin paljon. Noh, hopeaa Hautamäelle, pienestä oli kiinni ettei ois ollut norskin edellä.
Juu oliOlga sanoi:Oli kyllä karmee hymy.
Kyä se huito siellä montun pohjalla sinne mäkitorniin ja tuomareille päin että: haistakaa paska, pilasitte kilpailuni. :ahem:OoPee sanoi:Juu, Morgenstern totes, että ton paremmin ei ollu mahdollisuutta hypätä. Ei viittiny sen kummemmin lähteä selvittämään mitä tarkoitti, mutta olosuhteista lienee ollu kyse.