Uusipaavalniemi sanoi haastattelussa, että lohkovoittaja saa semifinaaleihin viimeisen kiven edun.Formulanomi sanoi:. Vaikka matsilla ei ole hirveästi kaiketi merkitystä.
+kaikkia vastustajia vastaan. Mä käsitin ton sillee, että sen edun saa niitä vastaan joita parempi oli alkusarjassa.Nick_W sanoi:Uusipaavalniemi sanoi haastattelussa, että lohkovoittaja saa semifinaaleihin viimeisen kiven edun.
Juu näin munkin mielestä. Ja jos oli alkusarjassa tasoissa, niin viimeisen kiven etu ratkeaa arvalla.markoj sanoi:+kaikkia vastustajia vastaan. Mä käsitin ton sillee, että sen edun saa niitä vastaan joita parempi oli alkusarjassa.
Joo. En ollut tietoinen tosta säännöstä.Nick_W sanoi:Uusipaavalniemi sanoi haastattelussa, että lohkovoittaja saa semifinaaleihin viimeisen kiven edun.
Ainakin kauppa käy:Ace17 sanoi:Juu näin munkin mielestä. Ja jos oli alkusarjassa tasoissa, niin viimeisen kiven etu ratkeaa arvalla.
Elektroniikka-alan arvion mukaan
jonkinlainen digisovitin löytyy nyt
jo yli miljoonasta kotitaloudesta.
Olympialaiset ovat vauhdittaneet
digiboksien myyntiä.
Kasvaneet käyttäjämäärät näkyvät
neuvontatarpeen lisääntymisenä:
valtakunnalliseen digineuvontaan tulee
viikoittain runsaat 2000 puhelua.
Kuulit, siellon hurja kannattajajoukko. Curling topikissa taisi olla jotain 3000 postausta parissa viikossaJacques sanoi:Markku sanoi terveisiä FUTISFORUMILLE ja kiitokset kannatuksesta.. kuulinko mä oikein?![]()
no saatana! tarvii tehä sinne isku!Jr- sanoi:Kuulit, siellon hurja kannattajajoukko. Curling topikissa taisi olla jotain 3000 postausta parissa viikossa![]()
Soon aivan jumis, ei sinne pysty kirjottelee :tongue:Jacques sanoi:no saatana! tarvii tehä sinne isku!![]()
Näköjään.Jr- sanoi:Soon aivan jumis, ei sinne pysty kirjottelee :tongue: