Torinon Olympialaiset

• Viestiketjun aloittaja VR
  • Aloituspäivämäärä

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Saa tuosta kyllä hiukan sitä engelsmanniakin kiittää.

Nick_W

Ihmisohjus
Sijainti
Töysä
Formulanomi sanoi:
. Vaikka matsilla ei ole hirveästi kaiketi merkitystä.
Uusipaavalniemi sanoi haastattelussa, että lohkovoittaja saa semifinaaleihin viimeisen kiven edun.

markoj

Custom User
Nick_W sanoi:
Uusipaavalniemi sanoi haastattelussa, että lohkovoittaja saa semifinaaleihin viimeisen kiven edun.
+kaikkia vastustajia vastaan. Mä käsitin ton sillee, että sen edun saa niitä vastaan joita parempi oli alkusarjassa.

Ace17

Acenteella
markoj sanoi:
+kaikkia vastustajia vastaan. Mä käsitin ton sillee, että sen edun saa niitä vastaan joita parempi oli alkusarjassa.
Juu näin munkin mielestä. Ja jos oli alkusarjassa tasoissa, niin viimeisen kiven etu ratkeaa arvalla.

abc

DNF
Onkohan toi muuten Yleltä ihan taktinen veto näyttää noita lätkäpelejä ja muita YLE24-kanavalla..jotta porukka hommais digivastaanottimen?

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Ace17 sanoi:
Juu näin munkin mielestä. Ja jos oli alkusarjassa tasoissa, niin viimeisen kiven etu ratkeaa arvalla.
Ainakin kauppa käy:

Elektroniikka-alan arvion mukaan
jonkinlainen digisovitin löytyy nyt
jo yli miljoonasta kotitaloudesta.

Olympialaiset ovat vauhdittaneet
digiboksien myyntiä.

Kasvaneet käyttäjämäärät näkyvät
neuvontatarpeen lisääntymisenä:
valtakunnalliseen digineuvontaan tulee
viikoittain runsaat 2000 puhelua.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
noh.. kun tolla lätkällä on toinen toikki, niin kaipa tänne voi laittaa curlingista läppää..

Aika hyvä tilanne nimittäin suomella nyt. 9 pää ja tilanne 5-1. Eiköhän tästä voitto tule.. Ja jos toi viimisen pään etu menee niinkuin yllä hahmot sanoivat, niin Suomi sais sen mukaan jokaista maata vastaan sen, koska ellei Sveitsi tee jotain ihmenousua, niin kaikki semifinalistit on voitettu jo kerran.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Markku sanoi terveisiä FUTISFORUMILLE ja kiitokset kannatuksesta.. kuulinko mä oikein? :(

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Jacques sanoi:
Markku sanoi terveisiä FUTISFORUMILLE ja kiitokset kannatuksesta.. kuulinko mä oikein? :(
Kuulit, siellon hurja kannattajajoukko. Curling topikissa taisi olla jotain 3000 postausta parissa viikossa :rolleyes: