OoPee
Nuori ikäisekseen
Taitaa olla olympialaisten ainoo laji, jossa tarttee ihan oikeestikkin järkeäAce17 sanoi:Hyvin mahdollista. Olis ollut meinaan helppo ottaa se piste itelle. Kovaa peliä. :dunno:
Taitaa olla olympialaisten ainoo laji, jossa tarttee ihan oikeestikkin järkeäAce17 sanoi:Hyvin mahdollista. Olis ollut meinaan helppo ottaa se piste itelle. Kovaa peliä. :dunno:
Eikä pysty tuulet tai tuomari pilaamaan peliä vaan ne joutuu ihan oikeasti taidoillaan ratkaisemaan voittajanOoPee sanoi:Taitaa olla olympialaisten ainoo laji, jossa tarttee ihan oikeestikkin järkeä
Älä nyt jumalauta ala varalehtoriksi!!! :frank:OoPee sanoi:Kyllä Suomi tän vie, väkisinkin :thumbup:
Kuule mä sanin lätkässäkin kriittisillä minuuteilla, että Suomi hoittaa. JA NE PERKELEET HOITI! :ahem:Ace17 sanoi:Älä nyt jumalauta ala varalehtoriksi!!! :frank:
Mun mielestä toi suomen kivi on lähempänä kuin toi kauimmainen brittien kivi? :doubtful:Mutku sanoi:Kaks lähintä on GBR, huh
joo, huhOoPee sanoi:Mun mielestä toi suomen kivi on lähempänä kuin toi kauimmainen brittien kivi? :doubtful: