Kuitenkin hyppäs lavaa alempaa kuin karsijat, kuitenkin karsinnan pisin hyppy mutta epäonnistunut alastulo.Olga sanoi:Ja Ahonen karsintojen neljäs. Siis neljäs. Tuttu paikka.![]()
Kuitenkin hyppäs lavaa alempaa kuin karsijat, kuitenkin karsinnan pisin hyppy mutta epäonnistunut alastulo.Olga sanoi:Ja Ahonen karsintojen neljäs. Siis neljäs. Tuttu paikka.![]()
Totta. Tarkoitinkin tuota Jannea ahdistelevaa nelospaikkaa.Jr- sanoi:Kuitenkin hyppäs lavaa alempaa kuin karsijat, kuitenkin karsinnan pisin hyppy mutta epäonnistunut alastulo.
Oho. No nyt Ahonen pääsi eroon siitä 'nelosuudesta'. :ahem:Italiano sanoi:Eurosport.com
BYSTOEL HAS BEEN DISQUALIFIED!!! We'll bring you details as soon as we get them!! That leaves Kuettel and Kofler to share the first place, with Ahonen in third! What a bitter blow for the Norwegian!!
Luin aika mielenkiintoisen artikkelin tästä aiheesta. Voi jo tässä vaiheessa luvata ettei Hannu sitä mitalia tule koskaan ottamaan.Ferrari 4ever sanoi:Arvokisoissa pärjäävät ne, jotka pystyvät nousemaan omalle tasolleen ja kestävät psyykkisesti haastavan ilmapiirin. Suuret kisat vaativat suurta henkistä kanttia, revitään ne viimeisetkin pisarat irti.
Olympiavoittajat muistetaan, kuka muistaa maailmancupin pisteet?
No kuka voitti Naganossa? Itse en ainakaan osaa varmuudella sanoa.Ferrari 4ever sanoi:Olympiavoittajat muistetaan, kuka muistaa maailmancupin pisteet?
Myllylä & SoininenFaustus sanoi:No kuka voitti Naganossa? Itse en ainakaan osaa varmuudella sanoa.
Lahtela.Mutku sanoi:Myllylä & Soininen
Sai kultansa Salt Lake Cityssä, Naganossa Hopiaa.Jr- sanoi:Lahtela.
http://www.mtv3.fi/urheilu/olympialaiset2006/artikkelit.shtml?424597Jere1983 sanoi:Odottelen Porttilan kolumnia aiheesta Hannu Manninen ennen kuin teen lopulliset johtopäätöset. Oliko syy huoneessa leijuvassa maalin hajussa, haaleassa italialaisessa ruuassa, pöllityissä voiteissa vai norjalaisissa yleensä![]()
Yksi selitys jota minulle tarjottiin tänään oli se, että Manninen jännittäisi alitajuisesti kisaa niin paljon, että hänen lihaksensa jännittyvät ja sen vuoksi ne eivät toimi samalla tavalla kuin tavallisissa maailmancupin kisoissa.
entä tarkoititko suomalaista vaiko ihan ulkomaalaista?Faustus sanoi:Tarkoitin siis tietenkin yhdistetyn voittajia, jos joku ei sitä tajunnut.
Olen kyllä asiasta hieman eri mieltä. Ollakseen yksi suurista, täytyy myös menestyä maailmancupissa. Sen ovat osoittaneet esimerkiksi maailmanmestarit Rok Benkovic ja Tommy Ingebrigtsen ja kaksinkertainen olympiavoittaja Simon Ammann. Eivät he ainakaan minun silmissäni lajin suurimpiin tähtiin kuulu, arvokisamestaruuksistaan huolimatta.Ferrari 4ever sanoi:Arvokisoissa pärjäävät ne, jotka pystyvät nousemaan omalle tasolleen ja kestävät psyykkisesti haastavan ilmapiirin. Suuret kisat vaativat suurta henkistä kanttia, revitään ne viimeisetkin pisarat irti.
Olympiavoittajat muistetaan, kuka muistaa maailmancupin pisteet?
:ahem:kristian.s sanoi:Olen kyllä asiasta hieman eri mieltä. Ollakseen yksi suurista, täytyy myös menestyä maailmancupissa. Sen ovat osoittaneet esimerkiksi maailmanmestarit Rok Benkovic ja Tommy Ingebrigtsen ja kaksinkertainen olympiavoittaja Simon Ammann. Eivät he ainakaan minun silmissäni lajin suurimpiin tähtiin kuulu, arvokisamestaruuksistaan huolimatta.
Pärjäämällä sekä maailmancupissa että arvokisoissa varmistaa paikkansa suurimpien joukossa, mutta yksittäiset arvokisavoittajat unohtuvat kyllä äärettömän nopeasti.