TV2 10.45-17.30, TV2 18.50-21.45
YLE24 10.55-12.30, YLE24 14.40-23.15
11.00 HIIHTO: N, 7,5 (p) + 7,5 km (v)
Elina Hietamäki, Riitta-Liisa
Lassila, Kirsi Välimaa
LUMILAUTAILU: M, halfpipe, kars.
Antti Autti, Janne Korpi,
Markku Koski, Risto Mattila
13.00 ALPPIHIIHTO: Miehet, syöksy
14.45 HIIHTO: M, 15 km (p) + 15 km (v)
Sami Jauhojärvi, Olli Ohtonen
Tero Similä
15.00 LUMILAUTAILU: M, halfpipe/finaali
17.00 OHJASKELKKAILU: M, yksinkelkkailu
17.30 PIKALUISTELU: Naiset, 3 000 m
JÄÄKIEKKO: Naiset, RUS-CAN
19.00 MÄKIHYPPY: Normaalimäki, HS106
Janne Ahonen, Matti Hautamäki
Tami Kiuru, Janne Happonen
20.00 JÄÄKIEKKO: Naiset, GER-USA
20.30 SHORT TRACK: M, 1 500 m, finaali
Onpas jotenkin väärin, että vääränlaisesta hyppypuvusta karsinnoissa ei rangaista muuten kuin, että hyppyä ei noteerata miksikään. Sehän on tavallaan mäkihyppydopingia ja ainakin kyseisen kisan pitäisi kaverilta olla ohi näin maallikkojärjellä ajatellen.Norjan Lars Bystöl hyppäsi 104,5 metriä ja sai aluksi karsintojen parhaat pisteet. Hänet kuitenkin hylättiin, koska hänen hyppypukunsa päästi liian vähän ilmaa läpi.
Eipä siinä mitään ihmeellistä ole, Virpi haluaa olla parhaassa mahdollisessa iskussa päämatkallaan ja siksi poissaolo.Teemu Puumala sanoi:Kovasti minua jaksaa mietityttää tuo Kuitusen poissaolo takaa-ajosta.. :nope:
Voihan se olla että sitä on vaan "vainoharhainen" eräiden Suomessa pidettyjen kisojen takia.. Mun silmissä vaan kun kärynneet eivät hevillä voita enää luottamusta.Jr- sanoi:Eipä siinä mitään ihmeellistä ole, Virpi haluaa olla parhaassa mahdollisessa iskussa päämatkallaan ja siksi poissaolo.
Niissä kisoissa kärähtäneistä ketään muu kuin Kuitunen ei ole pystynyt niiden kisojen jälkeen hiihtämään mailman kärkivauhtia.Teemu Puumala sanoi:Voihan se olla että sitä on vaan "vainoharhainen" eräiden Suomessa pidettyjen kisojen takia.. Mun silmissä vaan kun kärynneet eivät hevillä voita enää luottamusta.