Totuuden hetki Fin-format

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
Ekaa kertaa katselen ja joku uskovainen hinuri purkaa sydäntään. Voi luoja, kanava kääntyy nyt.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13716
Katson TV:tä melko vähän. Sydämen purkaminen on silti ihan jees monillekin.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Nyt pitäis Vanhanen saada tuonne.:eek:

Totuuden hetki -kilpailijalle potkutTorstai 1.10.2009 klo 08.45
Jo toinen Totuuden hetki -ohjelman kilpailija on saanut tv-paljastustensa ansiosta potkut, kertoo Ilta-Sanomat.

Tällä kertaa työnsä menetti viime perjantaina ohjelmassa vieraillut 30-vuotias suuhygienisti ja pappi Ville Kaarima, kertoo Ilta-Sanomat.

Kaarima oli koeajalla turkulaisella hammaslääkäriasemalla. Ohjelman paljastukset eivät miellyttäneet työnantajaa ja Kaarima sai lähtöpassit vain kaksi päivää ohjelman esittämisen jälkeen.

- Minulle sanottiin heti kättelyssä, että työsuhde halutaan purkaa, Kaarima tilittää Ilta-Sanomille.

Ohjelmassa Kaarima myönsi suunnitelleensa tappavansa isänsä ja harrastaneensa seksiä naimisissa olevan naisen kanssa.

Aiemmin Totuuden hetki -ohjelman paljastusten takia sai potkut helsinkiläinen perheenisä Mikael Sjövall. Hän sai lähtöpassit heti seuraavalla viikolla ohjelman esityksen jälkeen. Iltalehti kertoi Sjövallin tapauksesta 17. syyskuuta.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Nyt pitäis Vanhanen saada tuonne.:eek:
Se vaan, että ohjelma ei kauaa kestäisi kun heti ekassa kysymyksessä tulisi tööööööööööt vastauksesi on valhetta. Toisin sanoen mä en usko että Vanhanen pystyisi edes myöntämään totuutta tuollaisessakaan tilanteessa.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Se vaan, että ohjelma ei kauaa kestäisi kun heti ekassa kysymyksessä tulisi tööööööööööt vastauksesi on valhetta. Toisin sanoen mä en usko että Vanhanen pystyisi edes myöntämään totuutta tuollaisessakaan tilanteessa.
Kysymys yksi: Onko sinun nimesi Matti?

Vanhanen: O-o-oo-oonnn...

Töööööööööt.

'Olet alkuvaiheessa kertonut valheenpaljastimelle nimeksesi Ma-ma-ma-Matti, Euroopan Ku-ku-kuningas.'

:jaska::jaska::jaska:
 
Ylös