Uskotko luomisteoriaan = FALSENyt on kyllä vaikea suhteuttaa tuota aiemmin kirjoittamaasi tähän. Vaatinee lisää selvityksiä.
Uskotko evoluutioteoriaan = TRUE
Uskotko, että jompikumpi on absoluuttinen totuus = FALSE
Uskotko luomisteoriaan = FALSENyt on kyllä vaikea suhteuttaa tuota aiemmin kirjoittamaasi tähän. Vaatinee lisää selvityksiä.
Pakko vastata tähän että en juo maitoa mutta tykkään kyseenalaistaa kaiken, varsinkin keskusteluissaJeps tuosta jälkimmäisestä.
Miten tämä epäilys totuudesta näkyy arkielämässä? Kun juot maitoa, niin epäiletkö juovasi piimää? Sen vielä ymmärrän, että pelkäisit juovasi pilaantunutta maitoa (atomit epäkondiksessa. ) mutta jos kyseenalaistaa kaiken niin hulluksihan siinä tulisi.
En usko Juskasen pilkkoneen porkkanoita, vaan kuorineen perunoita. Tosin en väitä tämän olevan absoluuttinen totuus.
Nyt ei mennyt läpi. Toisin sanoen en hyväksy vastausta.Uskotko luomisteoriaan = FALSE
Uskotko evoluutioteoriaan = TRUE
Uskotko, että jompikumpi on absoluuttinen totuus = FALSE
Juurikin näin.Nyt ei mennyt läpi. Toisin sanoen en hyväksy vastausta.
Ehtolausekkeet sinänsä selkeät, mutta vastaus ristiriitainen.
Onko vastauksesi samanlainen, jos muutetaan noita lauseita?
Luomisteoria on absoluuttinen totuus = false
Evoluutioteoria on absoluuttinen totuus = false
Ei näin.Luomisteoria on totta = false
Evoluutioteoria on totta = true
No vaikka mä olisinkin päässyt nyt perille, niin silti musta tuossa on jotain ristiriitaista. Siis tähän postiin:Nonii, nyt Formulanomi alat ehkä päästä perille, mitä mä meinaan
Juurikin näin.
Ei näin.
Minä uskon tällä hetkellä evoluutioteoriaan, koska se selittää luomakunnan wink kehittymisen minun nähdäkseni uskottavalla tavalla. Mutta en pistäisi päätäni pantiksi siitä, että evoluutioteoria on lopullinen ja absoluuttinen totuus. [/rautalanka]
Mihin kohtaan tuossa postissa? Se, että mä uskon johonkin tiettyyn asiaan, ei tarkoita sen olevan absoluuttinen totuus. Uskon erinäisiinkin juttuihin, mutta en usko, että yhtä totuutta on olemassa. On vain näkökulmia ja sen hetkisiä hienoja teorioita (noin karkeasti).No vaikka mä olisinkin päässyt nyt perille, niin silti musta tuossa on jotain ristiriitaista. Siis tähän postiin:
http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=1430915&postcount=70
Omalta osaltani en ehkä uskoisi evoluutioteoriaan, jos en pitäisi sitä (absoluuttisena) totuutena.