TouhuTuija ketju (pitsinnypläystä, kakkureseptien vaihtoa yms. muija-sälää)

  • Viestiketjun aloittaja burb
  • Aloituspäivämäärä

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Viikonloppuna iski taas neulomisinnostus. Villasukkaa pukkaa.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Tyhjensin tänään astianpesukoneen kaikista astioista ja sijoitin ne keittiön kaappeihin, kunkin omalle paikalleen.
Se, mistä kunkin lasin, lautasen, mukin, paistinlastan, pikkuhaarukan, kupin ja kulhon oikea paikka löytyy on suurin haaste kun ei ole muistiin syöpynyttä rutiinia vaan joutuu availemaan kaapin ovia todetakseen ettei ne taikinakulhot olleet tässäkään kaapissa.

Vaimo on muuttaessamme tänne täyttänyt keittiön kaapit, eikä tavarat ole mun mielestä loogisilla paikoillaan.

Keittiökalujen 37 avattavaa ovea/vetolaatikkoa ei edesauta muistamista.
Viisi olisi helpompi muistaa. Tai 3olme.
 
Viimeksi muokattu:

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Retsostellaanko täällä astiaston säilytystilojen runsaudella?
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Itsehä tulen toimeen kahdeksallatoista yksiköllä. Alunperin oli enämpi, mutta hieman karsin tullessani.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
25 ovea ja luukkua, jos jääkaappi lasketaan. Kahdessa pitkässä kaapissa tosin kaikkea porakoneesta lähtien.
 

Örfil

Guest
Tilassa 01.300 (keittiö) on 19 kaapinovea säilytystiloille, kaksi ovea roskakaappiin ja yksi ovi ilmakoneyksikön (01.300.320) suojana.

Yhteensä 22 ovea.
 

Örfil

Guest
Pikasulatin pakastimen, kun sen huurteenpoistoropelli alkoi pitämään meteliä. Otti johonkin jääkalikkaan kiinni.

Ompelin muutama päivä sitten ompelukoneella vanhan lakanan jämästä sellaisen putkisukan sykevyön ympärille, kun se aiheuttaa ihottumaa kroppaan. Kokeillaan josko tuo auttaisi.

Ompelutaustastani: -70 luvulla oli muotia pillifarkut leveillä lahkeilla. Pääsääntöisesti ne piti itse kaventaa kaupan farkuista. Mutsini ei suostunut kaventamaan mun farkkuja, joten opettelin salaa ompelemaan ja kaventelin pikkuhiljaa farkkujani kapeammaksi ja kapeammaksi. Mutsin ompelukoneesta (Pfaff) oli kaiken lisäksi moottori pitkään rikki, joten konetta piti pyöritellä käsin, joten housujen kavennuksessa meni aina hieman aikaa per kerta.
 

Örfil

Guest
Mä teille sykkivät näyttäisin, mutta moderaattorit ovat kieltäneet isojen kuvien postaamisen.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Mä teille sykkivät näyttäisin, mutta moderaattorit ovat kieltäneet isojen kuvien postaamisen.
Toivoisin juuri ennen kun forumilta viimeinen sammuttaa valot, tänne postattavan niin massiivisen kuvan beaniksesta, että Salmisen nettikaista tukkeutuisi ikuisiksi ajoiksi.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Arvelinkin vituttavan vanhan nickin käyttö. Mutta enpä muistanut uutta. Liekkö muistan jatkossakaan. Jos seuraavan taas opettelisi.
 
Ylös