TouhuTuija ketju (pitsinnypläystä, kakkureseptien vaihtoa yms. muija-sälää)

  • Viestiketjun aloittaja burb
  • Aloituspäivämäärä

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Piti terassin alta yhtä laattaa siirtää hieman, että otsalaudan saa kiinni siististi. Itse en sairastelultani ole riittävässä kunnossa moiseen, joten pyysin rouvan avuksi. Itse pönkesin terassia vipuvarren kautta ylipainollani ilmaan ja rouvan tehtäväksi jäi hakata rautakangella laattaa kauemmas. Varoitin osumasta terassin kannakkeisiin. Lyönti #1 irrotti ekan kannakkeen ja #2 toisen. Valitettavasti enempää kannakkeita ei työskentelyalueen välittömässä läheisyydessä ollutkaan.
Vaan siirtyihän se laattakin lopulta!
Huomenna sitten lautoja irrottelemaan ja kannakkeita korjailemaan. Jos jaksaa.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Huomenna leipomaan jotain ällömakeita/-pinkkejä my little pony-leipomuksia. Odotan lopputuloksen näyttävän vielä paremmalta kuin kirjassa.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
No niinhän siinä kävi. Jos oksennetulta kakulta näyttävä möhkäle näyttää paremmalta, ja näyttäähän se.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Olen leipomisen Albert oil. Ohjeen mukaan uunissa ollut leipomus oli ihan raaka (ja lässähtänyt). Annoin olla pari minuuttia, yhtä raaka. Annoin olla vielä pari minuuttia lisää. Nyt keittiö haisee palaneelle ja leipomus on ihan yhtä raaka kuin alunperinkin, paitsi pinta on hiiltä.
 

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Olen viime aikoina yrittänyt uskaltautua ruoanlaittopuuhissa vähän mukavuusalueen ulkopuolelle. Zoen kokkikornerissa onkin tällä viikolla valmistunut mm. itämaista kana-nuudelikeittoa ja aasialaisittain maustettua lohta. Kaikenlaisia jänniä maustejuttuja (esimerkiksi kalakastiketta ja srirachaa) on päässyt käyttämään.

Toistaiseksi kokeilut ovat olleet vallan onnistuneita.
 

Örfil

Guest
Olen viime aikoina yrittänyt uskaltautua ruoanlaittopuuhissa vähän mukavuusalueen ulkopuolelle. Zoen kokkikornerissa onkin tällä viikolla valmistunut mm. itämaista kana-nuudelikeittoa ja aasialaisittain maustettua lohta. Kaikenlaisia jänniä maustejuttuja (esimerkiksi kalakastiketta ja srirachaa) on päässyt käyttämään.

Toistaiseksi kokeilut ovat olleet vallan onnistuneita.
Kuinka monelle tämä oli kutsu?
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Olen viime aikoina yrittänyt uskaltautua ruoanlaittopuuhissa vähän mukavuusalueen ulkopuolelle. Zoen kokkikornerissa onkin tällä viikolla valmistunut mm. itämaista kana-nuudelikeittoa ja aasialaisittain maustettua lohta. Kaikenlaisia jänniä maustejuttuja (esimerkiksi kalakastiketta ja srirachaa) on päässyt käyttämään.

Toistaiseksi kokeilut ovat olleet vallan onnistuneita.
Hienoa
 
Ylös