Eikö tuo vallitsevan tiedon mukaan ollut yritetty tavoittaa moneen kertaan testejä varten eikä onnistunut? Minä en usko hetkeäkään että puhdas urheilija olisi nyt vedetty kisasta pois.holvius sanoi:En tiedä puhuuko Rassmussen totta, mutta tuntuisi siltä, että tässä vähän liian nopeasti toimittiin. Joku puhui Tanskan radiossa jotakin ja heti siitä johtopäätös, että Rassmussen valehteli olinpaikastaan.
Tokkopa Rassmussenilla oli näin nopealla aika taululla oikeastaan mitään saumaa osoittaa, että todistaja puuhuu perättömiä.
Mikäli nyt myöhemmin käykin ilmi, että todistaja puhui puuta heinää on Rassmussenin koko elämäntyö urheilija tavallaan vedetty vessasta alas.
No kun on kuva Rassmussenista oman liikkeensä edestä Italiassa 8. toukokuuta, ja samaan aikaan hän on antanut tiedon tallilleen, douppinkitutkijoille että on Meksikossa.holvius sanoi:En tiedä puhuuko Rassmussen totta, mutta tuntuisi siltä, että tässä vähän liian nopeasti toimittiin. Joku puhui Tanskan radiossa jotakin ja heti siitä johtopäätös, että Rassmussen valehteli olinpaikastaan.
Tokkopa Rassmussenilla oli näin nopealla aika taululla oikeastaan mitään saumaa osoittaa, että todistaja puuhuu perättömiä.
Mikäli nyt myöhemmin käykin ilmi, että todistaja puhui puuta heinää on Rassmussenin koko elämäntyö urheilija tavallaan vedetty vessasta alas.
Yritin kaivaa sitä, missä se on vai löytyykö se vain paperiversiosta ?Moe Szyslak sanoi:No kun on kuva Rassmussenista oman liikkeensä edestä Italiassa 8. toukokuuta, ja samaan aikaan hän on antanut tiedon tallilleen, douppinkitutkijoille että on Meksikossa.
Luje lisää Hesarista.:thumbup:
Minusta siella on sääntö, että kolme varoitusta on yhtä kuin dopingrikkomus ja kahden vuoden panna. Tässähän on olennaista se, ettei juutille ole ikinä langettu mitään pannaa vaan hänet on testattu 17 kertaa ja mitään ei ole löytynyt.Matxi sanoi:Eikö tuo vallitsevan tiedon mukaan ollut yritetty tavoittaa moneen kertaan testejä varten eikä onnistunut? Minä en usko hetkeäkään että puhdas urheilija olisi nyt vedetty kisasta pois.
Minä luin jostain että ensin varoitetaan kolme kertaa, ja jos tulee neljäs kerta niin dopingpanna.holvius sanoi:Minusta siella on sääntö, että kolme varoitusta on yhtä kuin dopingrikkomus ja kahden vuoden panna. Tässähän on olennaista se, ettei juutille ole ikinä langettu mitään pannaa vaan hänet on testattu 17 kertaa ja mitään ei ole löytynyt.
Ottamatta kantaa onko juutti todella puhdas vai ei, niin näissä doping asioissa on todella vahva syyttömyysolettama eli voit vedellä mömmöt suoneen ja olet "puhdas", niin kauan kunnes toisin todetaan.
Vaikka Rabobank muodollisesti päätöksen tekikin vedoten omiin sisäisiin sääntöihinsä, niin ainakin minun nenääni haisee vähän, että tässä on ollut isompikin pyörä pyörimässä alkaen itse tourin järjestäjistä kulissien takana.
Tuohan oli pakoillut ainakin Tanskan maajoukkueen testejä neljä kertaa. Syyllistäkin syyllisempi.holvius sanoi:Minusta siella on sääntö, että kolme varoitusta on yhtä kuin dopingrikkomus ja kahden vuoden panna. Tässähän on olennaista se, ettei juutille ole ikinä langettu mitään pannaa vaan hänet on testattu 17 kertaa ja mitään ei ole löytynyt.
Ottamatta kantaa onko juutti todella puhdas vai ei, niin näissä doping asioissa on todella vahva syyttömyysolettama eli voit vedellä mömmöt suoneen ja olet "puhdas", niin kauan kunnes toisin todetaan.
Vaikka Rabobank muodollisesti päätöksen tekikin vedoten omiin sisäisiin sääntöihinsä, niin ainakin minun nenääni haisee vähän, että tässä on ollut isompikin pyörä pyörimässä alkaen itse tourin järjestäjistä kulissien takana.
Mie olen kans löytäny oikein toimivan ratkaisun. Lakaisen myös koko homman maton alle: en seuraa ollenkaan. Poissa silmistä, poissa mielestä, mukavampi seurata jotakin ihan muuta. :ahem:Formulanomi sanoi:Vaikka dopingia inhoan, niin pyöräilyssä (sen seuraamisessa) olen yrittänyt siivota asian maton alle eli enpä juurikaan pohdiskele. Poissa mielestä, mukavampi seurata.
Kun joku jää kiinni, niin hyvä että saadaan korjattu pois kuleksimasta...
HSssä vain paperiversiossa, Iltasanomissa myös netissä;holvius sanoi:Yritin kaivaa sitä, missä se on vai löytyykö se vain paperiversiosta ?
Et taida tohtia WADA:n testeihin...Jacques sanoi:meni vähän maku koko tourista viimeistään tuon rasmussenkin hyllyttämisen jälkeen, joten olen tässä pari päivää keskittynyt omaan treenaamiseeni. Se on ainakin puhdasta.
ettelbruck sanoi:HSssä vain paperiversiossa, Iltasanomissa myös netissä;
http://www.***************/urheilu/uutinen.asp?id=1411586
eli noiden ****...tilalle iltasanomat . fi (ilman välejä tietty)
Siellähän Rassmussen todella hymyili. Jos kuvan otto päivä on mitä väitetään ja Rassmusesn väittää olevansa silloin mexicossa, niin valheella on ollut taas lyhyet jäljet.Moe Szyslak sanoi:Tämä kuva otettiin Italiassa Rasmussenin pyöräliikkeen edessä toukokuun 8. päivänä, jolloin yllätystestaajat etsivät häntä Meksikosta.
Maikkarin sivuilla on vastaavasta:holvius sanoi:Onkos muuten taas ilmennyt uusi dopeaasi ?
http://uk.eurosport.yahoo.com/ticker/tickerhub.html?item=1259979
Soler näyttää vielä johtavan tuota Mountain skabaa...