Mikkoz84 sanoi:Komppaan, ei tuolla autolla kyllä kuuhun mennä, toyotan suurin ongelma on liiallinen konservatiivisuus, ilmeisesti tallissa ei uskalleta toteuttaa rohkeampia muutoksia autoon vaan hiotaan äärimmäisen hienolla hiekkapaperilla edellisen vuoden mallia ja se kun ei toyotalle riitä, joten jos aikovat jatkaa samalla linjalla niin toyota saattaa olla kärkiauto vuonna 2150.
Tässä tulee se joka-toinen-vuosi-kaavio esille. Toyota on silloin hienolla hiekkapaperilla edellisen vuoden mallia hionut kun on alla hyvä kausi. Tyyliin: Kyllä se pikkuparannuksilla kärkiautoksi saadaan. Ja samaan aikaan kilpakumppanit kehittyvät enemmän ja toyotalla tulokset huononee.
Huonon kauden jälkeen auto on muuttunut enemmän. Sen huomasi kaudella 2005 hyvin: TF104 oli surkea tekele joka oli vain pikkaisen muokattu TF103:sta. Sitten kesken kauden tuli TF104B joka oli aika paljonkin erilainen ja kisavauhti nousi yllättävän paljon. TF105 oli taas paljon muokattu TF104B:stä. TF106 oli pikkaisen paranneltu malli TF105:stä ja kilpailijat taas näytti persausta sille.
TF107:sta ei voi mitään vielä oikeasti sanoa. Jonkin verran ollut testeissä ongelmia mutta siitä huolimatta aika paljon kierroksia saaneet kasaan per päivä.