TreeniGP Hankoon (18.9 / 25.9)

Slug

Well-known member
Liittynyt
10.3.2010
Viestit
1251
Ainakaan silloin kun minä olen radalla! :D

Vois melkein pistää veikkaustopicin siitä kuinka monta kertaa mut joudutaan kaivamaan sieltä verkkoaidasta pois. :D
Nou panik! Susta tulee jauhelihaa jo ekalla kerralla :D

(toivottavasti kukaan ei nyt oikeesti telo itteensä siihen aitaan)
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
(toivottavasti kukaan ei nyt oikeesti telo itteensä siihen aitaan)
Omalta kohdalta tämän kauden rajumpi mälläys on vielä suorittamatta. :dunno:
Toivottavasti jääkin väliin.


Itse asiassa vasen-oikea s-mutkan rengasmuuri huolettaa enemmän (erottaa osuuden maalisuorasta). Siihen kun jysäyttää niin selkä on kovilla.
 
Viimeksi muokattu:

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Omalta kohdalta tämän kauden rajumpi mälläys on vielä suorittamatta. :dunno:
Toivottavasti jääkin väliin.


Itse asiassa vasen-oikea s-mutkan rengasmuuri huolettaa enemmän (erottaa osuuden maalisuorasta). Siihen kun jysäyttää niin selkä on kovilla.
S-mutkan jälkeinen jarrutus on hankala. Itsehän pyörähdin siitä ulos sunnuntaina kun ilmeisesti takarengas lipsahti nurmikolle jarrutuksen alussa. Tuli elämäni eka rengasvalliosuma, nopeus osuessa tosin oli reilusti alle kävelyvauhdin.
 

WoPe

KKWCS Driver
Liittynyt
11.3.2003
Viestit
1573
Sijainti
Vantaa
S-mutkan jälkeinen jarrutus on hankala. Itsehän pyörähdin siitä ulos sunnuntaina kun ilmeisesti takarengas lipsahti nurmikolle jarrutuksen alussa. Tuli elämäni eka rengasvalliosuma, nopeus osuessa tosin oli reilusti alle kävelyvauhdin.
Siihen kohtaan pitäis asentaa kamera joka kuvaa 24/7 =)
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Hiehoa, alkakaa vain kaikki pelätä rataa ja nostella mutkissa!
 

Örfil

Guest
Eipä tuosta videosta irti sen kummempia saanut, kuin pari kyssäriä.
Kyllä noista molemmista videoista on se apu, että kun ratakarttaa ei löydy niin mutkat ja summittaiset ajolinjat näkee. Samoin kaasunnostot ja jarrutukset on omassa mielessä jo vähän kuin sinnepäin kun pääsee ajamaan ekan treenin.

Mulle näistä oli (toivottavasti) iso apu, pääsee nopeammin sinuiksi aivan uuden radan kanssa :ahem:

Totuus voi olla sitten aivan eri kun on ekat 4-5 kiekkaa takana ja kaikki meneekin totaalisen uusiksi :D

Ja olen varannut jo loppusijoituksen #14 itselleni.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Eräs mielenkiintoinen feature radassa on, että lähes koko ajan käännytään johonkin suuntaan, täysin suoria osuuksia ei juuri ole.

Eli ainakin käsille ja selälle luulisi olevan kovempaa puuhaa kuin esim. Forssassa ajaminen.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Jos pääset A:han, odottelet vaan kun kärki yksitellen väsyy :)

"To finish first, first you have to finish". Niinpä \o/
Sen verran kovia jannuja siellä kärjessä kuitenkin, ettei toi taktiikka välttämättä toimi. :D Toi toimii Dompparin kanssa, mutta ei esim. sun, nastyn, haikin tai wopen kanssa. Ette te väsy! :D
 

WoPe

KKWCS Driver
Liittynyt
11.3.2003
Viestit
1573
Sijainti
Vantaa
Totuus voi olla sitten aivan eri kun on ekat 4-5 kiekkaa takana ja kaikki meneekin totaalisen uusiksi :D
Lauantaina kiva kuulla mielipiteesi ekan harkan jälkeen, koska itse koin sen miltei juurikin noin, vaikka katsoin Nastyn Onboardia about 20 kierrosta.. En tietysti tarkota sitä että Nastyn ajo oli päin helvettiä että meni sen takia uusiksi :D
 

Örfil

Guest
Tosta taaksepäin kuvatusta näki hyvin ajolinjat. Ja radalle on ripoteltu "salaa" merkkejä mutkiin: on kyltit, puska, rengaspino etc...saa nähdä osaako nuo löytään oikeassa toiminnassa. Viime vuoden Nastyn videossa tuossa jarrupaikassa oli jopa joku tötterö radan vieressä jarru-kääntöpaikan paikkeilla. Hyvä viideo!
 
Ylös