Teukka
Jarnapoliisi
Peukkua Moelle. :thumbup::thumbup:
Ja tanaan taas 'lenkille'. :jaska:
Ja tanaan taas 'lenkille'. :jaska:
Kiitos!Peukkua Moelle. :thumbup::thumbup:
Onkos Knoukalla jotain 'juoksuja' tiedossa?Käsitreeni. Tein vain kahdeksan sarjaa per lihasryhmä, yhteensä kuusitoista. Lyhyttä sarjaa, 8-6-4. Jos tarttus edes hitunen voimaa meikäläisenkin rimpuloihin...
Yöjuoksuja syksymmällä. :ahem: :alppu:Onkos Knoukalla jotain 'juoksuja' tiedossa?
Tai sitten sulle on tullut lihaksia.Yöjuoksuja syksymmällä. :ahem: :alppu:
Perhana että hämmästyin nykyistä kisapainoani kun kävin puntarissa salilla: 84 kiloon heilahti viisari että... heilahti.
Pussit täynnä vissiin.
Mullon ollu lihaksia ja voimaa aina, sellanen pitkäraajanen ja kapealanteinen roppamalli vaan, että hämää hoikemmaksi mitä oon mutta 84 kiloa ei voi pitää paikkaansa. Veikkaan että todellinen paino liikkuu 80-82 kilon välillä.Tai sitten sulle on tullut lihaksia.
Itse tosiaan ajattelin pari 'kisaa' vetää. Josko vaikka sillä lailla sais jännittämisen vähän aisoihin.
On se kumma kun on satoja matseja pelannut elämänsä aikana, mutta yksilölajeissa on sitten paskat housussa starttiviivalla.
Hevon vittu. Selvispahan mikset ota triathloniin osaa. :jaska::jaska::jaska:Kumma ilmiö sinänsä kun en ole yhtään kilpailuhenkinen. Kisat ei oo mun juttu, häviö vähän tympäisee mutta voitosta tulee vielä tyhmempi olo: tyhjä pettymys ja sellanen että toi toinen ois tarvinnut tätä mua enemmän. Tämä siis yks-yhtä-vastaan lajeissa.
Aika haipakkaa, ajoikko ilman käsiä?Fillarilla intervalleja 48 km. Kaloreita 1111, keskari 28 kmh ja huiput 66,5 km/h, joka on myös mun enkkari fillarilla.:ahem::thumbup:
Kehittelen tässä motivaatiota mennä vetämään mäkivetoja.Köyhä olkapäätreeni. Lieneekö pientä flunssaa vai mikä mutta muutamaan päivään ei ole treeni maistunut. No lepäillään ja katellaan.
No nyt on migreeni ja dzoordzit (georget toim.huom.) kurkussa.:yuck: 10 x n. 100 m ylämäkeen. Nousua noin 20 m. Vedot nopein 31,2 sek. ja hitain 37,1 (viimeinen).Kehittelen tässä motivaatiota mennä vetämään mäkivetoja.
Aika tiukassa on.
Oliks toi huippunopeus alamäkeen vai tasamaalla? Mites tuulen suunta?Fillarilla intervalleja 48 km. Kaloreita 1111, keskari 28 kmh ja huiput 66,5 km/h, joka on myös mun enkkari fillarilla.:ahem::thumbup: