Sama vika täälläkin. 2 tautia sairastin. Tuli lähes kuukauden treenitauko, kun napsu vielä lomamatka siihen väliin.:jaska:Kyllä vaan jatkuu tänä vuonnakin se viime vuoden huono tuuri terveyden suhteen.. Kävin lekurissa ja se sanoi että tämä on viruspohjainen tauti mikä on päällä.. saattaa kestää vielä jonkin aikaa. Otettiin nieluviljely, mutta luultavasti ei kuitenkaan ole angiinaa.
Tänään sama eli pauttiarallaa kilsa uintia noin 40 minuutissa. Olkapäät toimi jo hiukan sujuvammin.Tiedä sitten oliko mitään treeniä, mutta tuli hiton pitkästä aikaa käytyä uimahallissa uimassa. Sain kulumaan reilut 40 minuuttia kilometrin uimiseen. Jokunen vuosi sitten meni samassa ajassa melkein kaksi kilsaa.
Minulla kesti kilsa suunnilleen 45 minuuttia eilen. Ehkä uintitekniikassa on hiomistaTänään sama eli pauttiarallaa kilsa uintia noin 40 minuutissa. Olkapäät toimi jo hiukan sujuvammin.
Mä uin puolen tunnin testiuinnissa 1250 metriä.Minulla kesti kilsa suunnilleen 45 minuuttia eilen. Ehkä uintitekniikassa on hiomista
Mun uintitekniikka tuppaa olemaan sellaista "Meikäpoika sattana menee nyt, vesi väistyköön tieltä!" -tyyppiä. Ja hengitetään kun muistetaan. Tuleepahan enemmän liikuntaa samalla matkalla.Minulla kesti kilsa suunnilleen 45 minuuttia eilen. Ehkä uintitekniikassa on hiomista
Todellakin! Tänään menen hiihtämään! :ahem:Varmaan hyvä fiilis Jaqqulla kun pääsi taas treenaamaan!
Enpäs mennytkään. Pyöräilin paloheinään, ja huomasin, että suksivuokraamossa oli pitkä jono. Menin sisälle ja katselin, että vapaana oli enää yhdet tosi lyhyet ja yhdet tosi pitkät sukset. Vuokraamo oli auennut tunti aikaisemmin, joten mun olisi pitänyt olla siellä varmaan jo ennen aukeamista jonottamassa. Huomenna menen hyvinkäälle ja haen sukset tänne, mutta mistä lyödään vetoa, että lumet sulaa ensi viikonloppuun mennessä pois?Todellakin! Tänään menen hiihtämään! :ahem: