Treenitoikki vuoden 2009 alulle

Faustus

Well-known member
Viime lauantaista lähtien on tullut hiihdettyä 80 km ja 400 minuuttia pertsaa. Ainakin ensi viikolla voisi olla vielä hiihtokelejä.

Pitäisi varmaan tosissaan alkaa vahvistamaan keskivartalon lihaksia, kun nykyään tahtoo mennä hiihtäessä 10 km siihen, että selkä "rauhoittuu".

Knoukka

Well-known member
Vitutuksen voimalla käsitreeni. 1h20min väänsin. Kumma ettei ottasuoni haljennu.

Pikkasen käy kateeksi Faustuksen hiihtokilometrit! Onneks pääsee viikonloppuna juoksemaan ulos raikkaaseen keskuspuistoon.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Oli tarkoitus tehdä pitkä lenkki, mutta pohkeet sanoi ei kiitos.. Niin kova kipu, että meni osittain kävelyksi, joten piti kääntyä takaisin päin..

1h lenkki, josta 5km juoksua (30min) ja 3km kävelyä (30min)

Saldo 2009:
Kuntosali 12h 45min
Juoksua 151km / 17h20min
Kävelyä 12km / 2h
Pyöräilyä 211km / 10h 45min
Maastohiihtoa (v) 18km 1h 24min

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tuli nyvittyä altaalla 5 kertaa 500 metriä.

2009 saldo:

Kuntopyörä 283 km
Uintia hallissa 17,5 km
Hiihtoa 225 km
Kävelyä matolla 5 km
Kuntosalia 1 h

Knoukka

Well-known member
Tissit ja vatsa kuntosalilla. Tiukka reeniviikko takana. Huomenna pitkä lenkki vielä. Sitten pari päivää lepoa. :ahem:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Olen hiukan niinkun jahtaamassa Moen uintimäärää. Tarkoitus olisi jatkossa tuo kaksi kilsaa uimda kun halliin menen, tai ainakin puolitoista.
Tuli nyvittyä altaalla 5 kertaa 500 metriä.

2009 saldo:

Kuntopyörä 283 km
Uintia hallissa 17,5 km
Hiihtoa 225 km
Kävelyä matolla 5 km
Kuntosalia 1 h
Ihan selvästi mun kiusaks oot uinut tolleen :mad:. No koitan huomenna todennäköisesti kiriä pari kilsaa taas :ahem:.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ihan selvästi mun kiusaks oot uinut tolleen :mad:. No koitan huomenna todennäköisesti kiriä pari kilsaa taas :ahem:.
Pitää antaa vähän siimaa sulle välillä. Eli ens viikon uinnit on aika vähissä.:thumbfh:

Mangelo

Well-known member
20km hiihtoa Oittaan pohjoispuolen metsäladuilla. Jyrkimmissä alamäissä joutui auraamaan ja kävelemään, muuten oli hyvä tasatyöntökeli.
2009 kuntoliikuntasaldo:
hiihtoa 275km
hölkkää 23km
pyöräilyä 50km
luistelua 25km
uintia 1.5km
soutua 1/2h

Viimeksi muokattu:

Jacques

Sijainti
Helsinki
Pitää antaa vähän siimaa sulle välillä. Eli ens viikon uinnit on aika vähissä.:thumbfh:
Mä annoin teille koko alkuvuoden siimaa.. Aloitan uinnit taas ens viikolla.. Jospa olis vähän enemmän motivaatioa touhuun.. Siksi vähän pidin taukoa kun ei oikein napannut..

24.3. alkaa tekniikkakurssikin.. :)

Knoukka

Well-known member
Peekoota 25km upeassa kelissä keskuspuistossa. Rankka viikko tuntui hieman jaloissa, mutta juhlaa oli. :ahem:

Jacques

Sijainti
Helsinki
Pyöräilyä ~50km ja 2h30min upeasa kelissä siellä täällä ympäri Helsinkiä.

Koska juoksu oli eilen niin tuskaista, niin päätin suosiolla valita tämän päivän lajiksi pyöräilyn. Hyvä päätös, koska pyöräily sujui varsin mallikkaasti. :ahem:

Saldo 2009:
Kuntosali 12h 45min
Juoksua 151km / 17h20min
Kävelyä 12km / 2h
Pyöräilyä 261km / 13h 15min
Maastohiihtoa (v) 18km 1h 24min

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Eilen uintilenkki. Paino 66,5 kg. Alkaa tuolla painolla jo karting-auto liikahtamaan. Jos ei liikahda niin sitten on......autosta kiinni

Jacques

Sijainti
Helsinki
Eilen uintilenkki. Paino 66,5 kg. Alkaa tuolla painolla jo karting-auto liikahtamaan. Jos ei liikahda niin sitten on......autosta kiinni
Veikkaan että mulla on painoa 72-73kg.. tässä pikkuhiljaa lisään aerobisen harjoittelun määrää, joten painokin sitten tippuu.. Ei toki ehdi suzukartin kisaan mennessä se pudotus. Luultavasti Hyvinkään kisan aikoihin oon aika hoikassa kunnossa, koska se on ajankohtana niin lähellä mun omaa päätavoitettani.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Veikkaan että mulla on painoa 72-73kg.. tässä pikkuhiljaa lisään aerobisen harjoittelun määrää, joten painokin sitten tippuu.. Ei toki ehdi suzukartin kisaan mennessä se pudotus. Luultavasti Hyvinkään kisan aikoihin oon aika hoikassa kunnossa, koska se on ajankohtana niin lähellä mun omaa päätavoitettani.
Meillä on tainnut painoero olla jotakuinkin sama toisin päin! Kuuden kilon ero vaikuttaa jo ainakin vähän kierrosaikoihin. Minä olen treenannut lihaksia todella vähän kun on painonpudotus tavoitteena. Saahan lihakset kuitenkin aerobisessa treenissä harjoitusta. Ja kartingissa viime kaudella ei minulla koskaan käsilihaksissa tuntunut miltään, vaan aerobisella puolella otti joskus koville

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Mä annoin teille koko alkuvuoden siimaa.. Aloitan uinnit taas ens viikolla.. Jospa olis vähän enemmän motivaatioa touhuun.. Siksi vähän pidin taukoa kun ei oikein napannut..

24.3. alkaa tekniikkakurssikin.. :)
Hyvä, onpahan jotain mitä yrittää kiriä. Jahka Jacques alkaa uida samaan tahtiin kuin on noita muita lajeja vetänyt niin voin tsekata kun menee kohisten ohi ja keskittyä taas Moen peesaamiseen.

Eilen tuli taas mentyä sen verran myöhään uimahalliin, ettei ehtinyt uida kuin kilsan ennen hallin sulkeutumista. Aikaa kului noin 25 minuuttia.

saldo 15km uintia

Jacques

Sijainti
Helsinki
Meillä on tainnut painoero olla jotakuinkin sama toisin päin! Kuuden kilon ero vaikuttaa jo ainakin vähän kierrosaikoihin. Minä olen treenannut lihaksia todella vähän kun on painonpudotus tavoitteena. Saahan lihakset kuitenkin aerobisessa treenissä harjoitusta. Ja kartingissa viime kaudella ei minulla koskaan käsilihaksissa tuntunut miltään, vaan aerobisella puolella otti joskus koville
Jeps! Viime heinäkuussa mun paino oli 65kg.. Ja siihen se varmasti taas tulee tippumaan.. :ahem:

Viime kaudella mulla ei ollut oikeastaan fyysisesti mitään ongelmia. Taidot oli vain ruosteessa joillain radoilla.. No, okei Forssassa ajoa vaikeutti se lonkkavamma aikalailla kun joka mutkassa tuntui kipua..

Sinänsä mulla ei siis paino varmaan vaikuta niin paljoa. Rohkeutta pitäisi saada lisää. Korvien välissä on mun pahimmat ongelmat. :)

Jacques

Sijainti
Helsinki
Hyvä, onpahan jotain mitä yrittää kiriä. Jahka Jacques alkaa uida samaan tahtiin kuin on noita muita lajeja vetänyt niin voin tsekata kun menee kohisten ohi ja keskittyä taas Moen peesaamiseen.

Eilen tuli taas mentyä sen verran myöhään uimahalliin, ettei ehtinyt uida kuin kilsan ennen hallin sulkeutumista. Aikaa kului noin 25 minuuttia.

saldo 15km uintia
2 kertaa viikossa olis tarkoitus vähintään uida.. Aluksi varmaan ihan lyhyitä treenejä (~1km).. Kesällä tulee sitten varmaan kestävyysharjoituksia uinnissakin.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
2 kertaa viikossa olis tarkoitus vähintään uida.. Aluksi varmaan ihan lyhyitä treenejä (~1km).. Kesällä tulee sitten varmaan kestävyysharjoituksia uinnissakin.
Aika pitkälti sama meininki on mullakin paitsi että mahdollisuuksien mukaan kahta kilometriä pyrin uimaan. Jos en saa itseäni ajoissa rahdattua halliin ja aika loppuu kesken niin sitten jäänee vastaisuudessakin kilometriin.

Keväämmällä siirtynen työmatkapolkupyöräilijäksi ja vois ehkä nekin suoritukset sitten kerran viikossa kerätä tähän ketjuun, noin 6 kilometriä on matkaa yhteen suuntaan.

Knoukka

Well-known member
Vatsa- ja selkätreeni. Kerrankin tässä järjestyksessä. Tekikin hyvää priorisoida vatsa, sain todella hyvät ja syvät poltot lihaksiin. :ahem:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tunti kuntosalia.

2009 saldo:

Kuntopyörä 283 km
Uintia hallissa 17,5 km
Hiihtoa 225 km
Kävelyä matolla 5 km
Kuntosalia 2 h