Treenitopikki 2012

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Käytiin ilmoittautumassa.

Aika pitkät matkat on järvestä vaihtoalueelle ja vaihdosta tielle pyöräilemään.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Rintti: 750+20+5 mulla. Pojalla 400+10+2,5.
Tsemiä kisoihin. Itsellä koitos viikon päästä. Huomenna vika pidempi juoksu ennen kisaa. Heh, ehkä jotain 12-14 kilsaa pistän menemään - ihan fiiliksen mukaan. Siinä meneekin pojan päikkäriaika sopivasti. Onneksi on isompia lapsia kotona vahtimassa, jotta ehtii illemmasta rakentamaan.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki

Varmaan pakosti, kun meidän harjoituskisojen vaihtoalue (rannalla) olisi liian ahdas, ruuhkainen ja vaarallinen paikka.

Lähden itse nyt pyöräilemään kohti kuusijärveä. :)

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth

Sen verran oli taluttamista että fillarin keskari vain 32 kmh.

Joku vajaa 17 min uinti, 39 fillari vaihtoineen ja 26.55 juoksu. Aika hapoilla eka 3 km, eikä lähtenyt pyörimään kuin vasta lopussa, mutta sitten olikin jo matka loppu:eek:

1.26.14 sain itse ajaksi. Pitää tutkia mitä järjestä kertoo. Poika oli 6. eli vimppa kuten isänsä sarjassa.

Raaka matka on sprintti. Hapoilla puoltoista tuntia. Nice.:eek:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Sen verran oli taluttamista että fillarin keskari vain 32 kmh.

Joku vajaa 17 min uinti, 39 fillari vaihtoineen ja 26.55 juoksu. Aika hapoilla eka 3 km, eikä lähtenyt pyörimään kuin vasta lopussa, mutta sitten olikin jo matka loppu:eek:

1.26.14 sain itse ajaksi. Pitää tutkia mitä järjestä kertoo. Poika oli 6. eli vimppa kuten isänsä sarjassa.

Raaka matka on sprintti. Hapoilla puoltoista tuntia. Nice.:eek:
Onnittelut läpihoidetusta suorituksesta. Pojalle peukutus myös.

Kävin heittämässä tyhjentävän lenkin Knoukkarin suosituksesta. Teki hyvää ja tuntui räkä ja lima jääneen matkalle.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth

Kävin heittämässä tyhjentävän lenkin Knoukkarin suosituksesta. Teki hyvää ja tuntui räkä ja lima jääneen matkalle.
Kiitos. 1.26. Oli loppuaika. Normaalisti nokkaan uinnissa ja juoksussa. Pyörä meni huonosti. Sen kanssa on tehtävä töitä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth

Kiitos. 1.26. Oli loppuaika. Normaalisti nokkaan uinnissa ja juoksussa. Pyörä meni huonosti. Sen kanssa on tehtävä töitä..

Mangelo

Well-known member
Aika 1.19 ja jotain, kai (uintimatka lyhempi kuin kilpasarjoissa) . Uinti oli oletettuakin vaikeampaa, en osannut hengittaa aallokossa ja 150m jälkeen sammakko ja kylkiuintia rannalle. Pyörä tuntui kulkevan, nopeutta tiedä mut paljon sai ohitella. Suoraan tankoon pystyi nojaamaan ihan hyvin helpolla reitillä. Juoksu oli 1.5km hidasta ja tukalaa, mutta avautui loppua kohden. Yksi meni ohi mahtoiknhan olla toisella kierroksella.

Loppufiilis että kevyt suoritus puolmaratoniin, mut toisaalta ei tullut sorruttua yliyritykseen.

Jacques näkyi paikalla ja Mosse poikansa kera.

Jacques

Sijainti
Helsinki
Oma treenini oli 22km aamupyöräilyä ja 22km iltapyöräilyä. Toimitsijahommissa koko päivän, ja hieno tapahtumahan tuo oli. Eniten pidin sarjasta "Naiset Kunto". :) ;)

Mangelolle kellotin nopeimman pyöräjuoksu -vaihtoajan (pyörätelineen kohdalta juoksuun) koko porukasta: 5 sekuntia.
Mossea joutui katselemaan paljon pidempään, joten en olekaan enää niin varma citytriathlonista klossikengissä.

Knoukka

Well-known member
Oma treenini oli 22km aamupyöräilyä ja 22km iltapyöräilyä. Toimitsijahommissa koko päivän, ja hieno tapahtumahan tuo oli. Eniten pidin sarjasta "Naiset Kunto". :) ;)
Olit sä se maalilinjan halaaja?

Mangelo

Well-known member
Täytyy kyllä myöntää että tri on katsojaystävällinen laji. Varsinkin naisten juoksu rannasta pyörälle. Ja muutenkin enemmän seurattavaa tapahtumisen muodossa. Ikävän etukenolta kyllä näytti useimpien juoksemiset. Varmaan omakin...

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jacques näkyi paikalla ja Mosse poikansa kera.
Rupee poika olemaan jo mun mittainen pituudessa.:eek:

Mangelolle kellotin nopeimman pyöräjuoksu -vaihtoajan (pyörätelineen kohdalta juoksuun) koko porukasta: 5 sekuntia.
Mossea joutui katselemaan paljon pidempään, joten en olekaan enää niin varma citytriathlonista klossikengissä.
Uintiaika: 00:16:13
Pyöräilyaika: 00:43:08
Juoksuaika: 00:26:41
No ei mennyt kuin Strömsöössä. Tosiaan fillarilla pitkine talutuksineen näytti keskinopeudeksi 32 km/h ja itse kellotin järvestä pyöräreitille ajaksi lähes 4 min.:nope::thumbfh: Siinä ajassa ajaa jo 2 km kevyesti. Eli jos varsinaiseen fillarointiin meni 35 min, niin jonnekin olen tärvännyt yhteensä 8 minsaa.:thumbfh: Jos niistä laskee fillarin talutuksille ab. 2 min, niin vielä jää 6 minsaa muuhun toimintaan. Voe luoja.:nope:

Ei kyllä muutenkaan toi pikarykäsy sovi mulle. Jos kokoajan mennään hapoilla, niin se juoksun alku (mulla 3 km) on vaikeita, eikä suht vaativa juoksuratakaan asiaa helpota kun ei pääse rytmiin vaan pitää kavuta mäkiä ja lähes kävellä niitä alas.

Tietääkö Jaqqu missä oli T2sen chippimatto? Lähellä rantaa vai vaihtoalueella?:doubtful:

Jacques

Sijainti
Helsinki
No ei mennyt kuin Strömsöössä. Tosiaan fillarilla pitkine talutuksineen näytti keskinopeudeksi 32 km/h ja itse kellotin järvestä pyöräreitille ajaksi lähes 4 min.:nope::thumbfh: Siinä ajassa ajaa jo 2 km kevyesti. Eli jos varsinaiseen fillarointiin meni 35 min, niin jonnekin olen tärvännyt yhteensä 8 minsaa.:thumbfh: Jos niistä laskee fillarin talutuksille ab. 2 min, niin vielä jää 6 minsaa muuhun toimintaan. Voe luoja.:nope:

Ei kyllä muutenkaan toi pikarykäsy sovi mulle. Jos kokoajan mennään hapoilla, niin se juoksun alku (mulla 3 km) on vaikeita, eikä suht vaativa juoksuratakaan asiaa helpota kun ei pääse rytmiin vaan pitää kavuta mäkiä ja lähes kävellä niitä alas.

Tietääkö Jaqqu missä oli T2sen chippimatto? Lähellä rantaa vai vaihtoalueella?:doubtful:
Sulla meni tosi kauan T1:n varustevaihdossa. Siinä meni varmasti liki 3 minuuttia. T2 meni paremmin.

Itse en nähnyt chippimattoja vaihtoalueella, joten veikkaisin sen olleen rannan läheisyydessä. Varma en asiasta kuitenkaan ole.

Ja mulle on kanssa pikamatkat yhtä myrkkyä. Kuusiksen harkkakisoja tullut vedettyä (mäkisemmällä reitillä) ja aina ne on yhtä vaikeita. 1:17 on mun pikamatkaennätys, mikä nyt on ihan siedettävä aika pitkän matkan dieselveturille.

Viimeksi muokattu:

Scyber

Well-known member
Sijainti
Hyvinkää
Huhhuh. Tulipas käytyä taas salilla tunnin verta repimässä pumppi päälle. Meni jo keposemmin kuin edellisellä kerralla.

Penkkiä, ylätaljalla ojentajia ja alataljalla haukkareita (pyramidina, lopulta koko pakalla), sekä vähän muita liikkeitä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Sulla meni tosi kauan T1:n varustevaihdossa. Siinä meni varmasti liki 3 minuuttia. T2 meni paremmin.

Itse en nähnyt chippimattoja vaihtoalueella, joten veikkaisin sen olleen rannan läheisyydessä. Varma en asiasta kuitenkaan ole.

Ja mulle on kanssa pikamatkat yhtä myrkkyä. Kuusiksen harkkakisoja tullut vedettyä (mäkisemmällä reitillä) ja aina ne on yhtä vaikeita. 1:17 on mun pikamatkaennätys, mikä nyt on ihan siedettävä aika pitkän matkan dieselveturille.
Joo, mulla on minuutin heikompi pyöräaika kuin Höflingin Imkellä, vaikka saavutin sen pyörällä ja ohitin toisella rundilla. Uimasta ollaan tultu suunnilleen yhtäaikaa, mutta jäin hieromaan siihen liian kauan. Mitä vittua mä niillä fillarihanskoilla ajattelin. Selkätaskuun ne änkäsin eikä nöin lyhyellä niitä tarvii. Eikä edes 40 km kisassa.:nope:

Mutta sukat on vaan mulle must. :eek:

Mangelo

Well-known member
Joo, mulla on minuutin heikompi pyöräaika kuin Höflingin Imkellä, vaikka saavutin sen pyörällä ja ohitin toisella rundilla. Uimasta ollaan tultu suunnilleen yhtäaikaa, mutta jäin hieromaan siihen liian kauan.
On sulla mennyt vaihtoihin aikaa, kun jäin pyöräosuudella vaan 1:20.

Ensimmäinen vaihto olis voinut mulla olla nopeampikin, kun vedin numerolapun yläkautta mistä seurasi sähellystä. Paita ja shortsit meni aika nopeasti, jälkimmäisiin joutui iskemään solmun, kengät oli solmittu valmiiksi, toisen juoksuskan asettelemaan kahteen kertaan kun meni ensin vinoon.

Aika hyvin palautui tuosta, oli kai niin pitkä ettei voimaa tarvinnut käyttää, ja niin lyhyt että rasittavuus jäi pieneksi. Tai sitten olis pitänyt vetää kovempaa :eek: Pyörällä ehkä? turhan paljon mummoilin käännöspaikkojen kiihdytyksissä runttaamatta ja juoksussa ylämäissä sama juttu.