Mikä matka? Niin siis kokonaiskisa.Käytiin ilmoittautumassa.
Aika pitkät matkat on järvestä vaihtoalueelle ja vaihdosta tielle pyöräilemään.
Rintti: 750+20+5 mulla. Pojalla 400+10+2,5.Mikä matka? Niin siis kokonaiskisa.
Tsemiä kisoihin. Itsellä koitos viikon päästä. Huomenna vika pidempi juoksu ennen kisaa. Heh, ehkä jotain 12-14 kilsaa pistän menemään - ihan fiiliksen mukaan. Siinä meneekin pojan päikkäriaika sopivasti. Onneksi on isompia lapsia kotona vahtimassa, jotta ehtii illemmasta rakentamaan.Rintti: 750+20+5 mulla. Pojalla 400+10+2,5.
Varmaan pakosti, kun meidän harjoituskisojen vaihtoalue (rannalla) olisi liian ahdas, ruuhkainen ja vaarallinen paikka.Käytiin ilmoittautumassa.
Sen verran oli taluttamista että fillarin keskari vain 32 kmh.Käytiin ilmoittautumassa.
Onnittelut läpihoidetusta suorituksesta. Pojalle peukutus myös.Sen verran oli taluttamista että fillarin keskari vain 32 kmh.
Joku vajaa 17 min uinti, 39 fillari vaihtoineen ja 26.55 juoksu. Aika hapoilla eka 3 km, eikä lähtenyt pyörimään kuin vasta lopussa, mutta sitten olikin jo matka loppu
1.26.14 sain itse ajaksi. Pitää tutkia mitä järjestä kertoo. Poika oli 6. eli vimppa kuten isänsä sarjassa.
Raaka matka on sprintti. Hapoilla puoltoista tuntia. Nice.![]()
Kiitos. 1.26. Oli loppuaika. Normaalisti nokkaan uinnissa ja juoksussa. Pyörä meni huonosti. Sen kanssa on tehtävä töitä.Onnittelut läpihoidetusta suorituksesta. Pojalle peukutus myös.
Kävin heittämässä tyhjentävän lenkin Knoukkarin suosituksesta. Teki hyvää ja tuntui räkä ja lima jääneen matkalle.
Kiitos. 1.26. Oli loppuaika. Normaalisti nokkaan uinnissa ja juoksussa. Pyörä meni huonosti. Sen kanssa on tehtävä töitä..Onnittelut läpihoidetusta suorituksesta. Pojalle peukutus myös.
Kävin heittämässä tyhjentävän lenkin Knoukkarin suosituksesta. Teki hyvää ja tuntui räkä ja lima jääneen matkalle.
Olit sä se maalilinjan halaaja?Oma treenini oli 22km aamupyöräilyä ja 22km iltapyöräilyä. Toimitsijahommissa koko päivän, ja hieno tapahtumahan tuo oli. Eniten pidin sarjasta "Naiset Kunto".![]()
![]()
En vaan vaihtopaikan runkkariOlit sä se maalilinjan halaaja?
Mä ihmettilinkin mitä sä mun selän takana huohotit.En vaan vaihtopaikan runkkari
Rupee poika olemaan jo mun mittainen pituudessa.Jacques näkyi paikalla ja Mosse poikansa kera.
Mangelolle kellotin nopeimman pyöräjuoksu -vaihtoajan (pyörätelineen kohdalta juoksuun) koko porukasta: 5 sekuntia.
Mossea joutui katselemaan paljon pidempään, joten en olekaan enää niin varma citytriathlonista klossikengissä.
No ei mennyt kuin Strömsöössä. Tosiaan fillarilla pitkine talutuksineen näytti keskinopeudeksi 32 km/h ja itse kellotin järvestä pyöräreitille ajaksi lähes 4 min.:nope::thumbfh: Siinä ajassa ajaa jo 2 km kevyesti. Eli jos varsinaiseen fillarointiin meni 35 min, niin jonnekin olen tärvännyt yhteensä 8 minsaa.:thumbfh: Jos niistä laskee fillarin talutuksille ab. 2 min, niin vielä jää 6 minsaa muuhun toimintaan. Voe luoja.:nope:Uintiaika: 00:16:13
Pyöräilyaika: 00:43:08
Juoksuaika: 00:26:41
Sulla meni tosi kauan T1:n varustevaihdossa. Siinä meni varmasti liki 3 minuuttia. T2 meni paremmin.No ei mennyt kuin Strömsöössä. Tosiaan fillarilla pitkine talutuksineen näytti keskinopeudeksi 32 km/h ja itse kellotin järvestä pyöräreitille ajaksi lähes 4 min.:nope::thumbfh: Siinä ajassa ajaa jo 2 km kevyesti. Eli jos varsinaiseen fillarointiin meni 35 min, niin jonnekin olen tärvännyt yhteensä 8 minsaa.:thumbfh: Jos niistä laskee fillarin talutuksille ab. 2 min, niin vielä jää 6 minsaa muuhun toimintaan. Voe luoja.:nope:
Ei kyllä muutenkaan toi pikarykäsy sovi mulle. Jos kokoajan mennään hapoilla, niin se juoksun alku (mulla 3 km) on vaikeita, eikä suht vaativa juoksuratakaan asiaa helpota kun ei pääse rytmiin vaan pitää kavuta mäkiä ja lähes kävellä niitä alas.
Tietääkö Jaqqu missä oli T2sen chippimatto? Lähellä rantaa vai vaihtoalueella?:doubtful:
Joo, mulla on minuutin heikompi pyöräaika kuin Höflingin Imkellä, vaikka saavutin sen pyörällä ja ohitin toisella rundilla. Uimasta ollaan tultu suunnilleen yhtäaikaa, mutta jäin hieromaan siihen liian kauan. Mitä vittua mä niillä fillarihanskoilla ajattelin. Selkätaskuun ne änkäsin eikä nöin lyhyellä niitä tarvii. Eikä edes 40 km kisassa.:nope:Sulla meni tosi kauan T1:n varustevaihdossa. Siinä meni varmasti liki 3 minuuttia. T2 meni paremmin.
Itse en nähnyt chippimattoja vaihtoalueella, joten veikkaisin sen olleen rannan läheisyydessä. Varma en asiasta kuitenkaan ole.
Ja mulle on kanssa pikamatkat yhtä myrkkyä. Kuusiksen harkkakisoja tullut vedettyä (mäkisemmällä reitillä) ja aina ne on yhtä vaikeita. 1:17 on mun pikamatkaennätys, mikä nyt on ihan siedettävä aika pitkän matkan dieselveturille.
On sulla mennyt vaihtoihin aikaa, kun jäin pyöräosuudella vaan 1:20.Joo, mulla on minuutin heikompi pyöräaika kuin Höflingin Imkellä, vaikka saavutin sen pyörällä ja ohitin toisella rundilla. Uimasta ollaan tultu suunnilleen yhtäaikaa, mutta jäin hieromaan siihen liian kauan.