Vuonna 1989. Kuvittelisin sen olleen käytössä kauden alusta asti, sillä autojen piti olla kauden alkuun valmiita kun turbot vaihtuivat tuolloin vapaastihengittäviin. Tarkistan vielä ehtiessäni ja jaksaessani, olisko kausikoosteessa mitään mainintaa asiasta.
Edit: oli käytössä ihan kauden alusta asti. Lisään vielä muistaessani, että Barnard ajoi tuon ideansa varsin määrätietoisesti läpi, vaikkei se oikein valmis käyttöön ollutkaan. '89 ja '90 Ferrarit kärsivät usein kisoissa hydrauliikkavuodoista, jotka hitaasti mutta varmasti hyydyttivät vaihteiston. Lisäksi auton värinät rikkoivat jatkuvasti laatikon pieniä osia. Bergerkin totesi jossain haastattelussa, että ihan hyvä keksintö, jos vaan toimisi.
Williams taisi olla seuraava, joka otti tuon keksinnön käyttöön (1991), myös osin luotettavuuden kustannuksella jos en väärin muista. McLarenin vastaavan esittely taas venyi muistaakseni pitkälle vuoteen 1992, silloinkin sitä käytettiin ensi alkuun vain aika-ajoissa.