Albert Park
Well-known member
Joojep. Ainoat molemmilla kisailleet kuskit.mh_84 sanoi:Ainakin kaikki ovat ajaneet Lotuksella ja Benettonilla
Joojep. Ainoat molemmilla kisailleet kuskit.mh_84 sanoi:Ainakin kaikki ovat ajaneet Lotuksella ja Benettonilla
Paitsi pääsikö Moreno itse kisaan mukaan Lotuksella.:dunno:Albert Park sanoi:Joojep. Ainoat molemmilla kisailleet kuskit.
No joojoo. Melkein pääsi. MAHTAVAA, HYVÄ PUPO!!mh_84 sanoi:Paitsi pääsikö Moreno itse kisaan mukaan Lotuksella.:dunno:
Öö, voiko tohon olla muuta vastausta kuin von Trips? Ja eihän se nyt mitenkään täysin varmaa olisi ollut siltikään.Cmoney sanoi:Hiljaista vähän aikaa ollut...
Kuka olisi voittanut Maailmanmestaruuden 1961 mikäli Wolfgang von Trips ei olisi kuollut saati loukkaantunut kolarissaan Jim Clarkin kanssa?
F1.com sanoo että mestaruus meni Hillille pistein 34-33. Mutta toi kysymys ittessään kuulostaa mun mielestä aika hassulta. Kenen muun mestaruustaistoon von Tripsin menehtyminen nyt juurikaan vaikuttaisi ellei sitten hänen itsensä?Henkkaa^ sanoi:Mulla ainakin menee ohi ja pahasti. Von Trips oli pistejohdossa ennen monzan gp:tä. Onnettomuuden takia tallikaveri Phil Hill voitti mestaruuden. Muut tallit olivat kaukana takana Ferrareista. Hill nappasi Monzasta 9 pistettä eikä ferrari osallistunut enää usa:n kisaan joten Hill nappasi mestaruuden pistein 38-33.
Niisiis täysin oikea vastaushan on, että kaikki kolme on ajaneet kilpaa Benettonilla ja karsiutuneet kilpailusta Lotuksella.:tongue:Albert Oil sanoi:No joojoo. Melkein pääsi. MAHTAVAA, HYVÄ PUPO!!
Näillä moninkertaisilla mestareilla uran päätöskisassa neljäs sija.forti sanoi:mikä yhdistää nelson piqeetä, mika häkkistä, ja michael scumacheria
Kaikkien ensimmäistä mestaruutta edelsi Williamsilla ajettu mestaruus. Tämä tosin pätee Sennaankin, joten tuskin on kysytty asia.forti sanoi:mikä yhdistää nelson piqeetä, mika häkkistä, ja michael scumacheria
Tosin, kysyjä ei tarkentanut "ja vain näitä." Ja me molemmat jo keksittiin oikeat vastaukset, mahdotonta sensijaan tietää, mitä juuri kysyjä ajattelee vastaukseksi kun niitä on useampia.WebSlave sanoi:Kaikkien ensimmäistä mestaruutta edelsi Williamsilla ajettu mestaruus. Tämä tosin pätee Sennaankin, joten tuskin on kysytty asia.
oikein sekin, mutta sitä ei tässä haettutankkeri sanoi:Molemmilla talleilla oli vuonna 1988 Ford DFZ -moottori ja vuonna 1989 Ford DFR.