Triviaa!

WebSlave

Trackman
Ana sanoi:
A. VArmaankin ex-neukkulassa.

B. Poznan

C. Rijeka ex-jugoslaviassa
No niin, johan alkoi lyyti kirjoittaa. B ja C oikein, ja A myös, mutta tarkennusta uupuu. Sinänsä hassua, että vaikka olin nähnyt tuon rataprofiilin tasan kerran VM:ssä aikoinaan, se on noista kolmesta tutuin. Jäi jotenkin mieleen. Etsimiseenkin meni sen verran aikaa, että se on vasta 207. "bongaamani" rata.

-Edit- Niin, ja Rijekahan sijaitsee nykyisin Kroatiassa.

Viimeksi muokattu:

WebSlave

Trackman
Loetkoe sanoi:
Vieläpä tarkennan, että Chaika Circuit Ukrainassa ;)
Kylläpä kyllä. Pelkkä Kiovakin olisi kelvannut, sillä itsekin törmäsin tuohon Chaika-nimeen vasta äskettäin.

Ja ratahan löytyy täältä.

Sijainti
Kerava
Oisko minun vuoro nyt?

Kenellä on pisin keskeytysputki F1:ssä ja mistä kilpailusta mihin kilpailuun?

Lisko

Well-known member
Sijainti
Liskola
Loetkoe sanoi:
Oisko minun vuoro nyt?

Kenellä on pisin keskeytysputki F1:ssä ja mistä kilpailusta mihin kilpailuun?
Veikkaan, että De Cesariksella on pisin putki, muuta en tiedä..

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Muistaakseni de Cesariksella oli 21 keskeytystä putkeen, mutta en tiedä onko se enkka.

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
de Cesariksesta vielä että hän pääsi vain kerran maaliin 43 GP:ssä välillä Ranskan GP 1985-Kanadan GP 1988 (noiden lisäksi mukaan mahtui karsiutuminen Monacossa -86). Se tapahtui Meksikossa -86.

WebSlave

Trackman
PohjoisenPike sanoi:
22 peräkkäistä keskeytystä on Cesaris.

Missä tallissa J.J Lehto ajoi vuoden 1988 Formula 3:sia?
Eikös 22 ollut se runkojen määrä, jonka Andrea sai tuhottua yhdessä kaudessa (kaikki eivät menneet kisoissa).

JJ:n talli oli muistaakseni Pacific.

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Yllättävän vähän De Crashikseltä löytyy kuitenkin ulosajoja/kolareita tuolta väliltä. Imola ja Meksiko 87 vain.

Koko uran saldoksi ChicaneF1;stä katsottuna Accident/Collision/Spun Off antoi luvuksi 36.

WebSlave

Trackman
Tämä ei ole tietokilpailukysymys, mutta en sopivampaakaan topicia kysymykselle löytänyt:

Olisiko jollain hallussa tai tiedossa kuvaa Artukaisten taannoisen lentokenttäradan profiilista? Aina parempi, jos se olisi kartan tai ilmakuvan päälle piirretty.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
WebSlave sanoi:
Tämä ei ole tietokilpailukysymys, mutta en sopivampaakaan topicia kysymykselle löytänyt:

Olisiko jollain hallussa tai tiedossa kuvaa Artukaisten taannoisen lentokenttäradan profiilista? Aina parempi, jos se olisi kartan tai ilmakuvan päälle piirretty.

Tämmöinen?

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Itsekään en ole löytänyt mistään sitä vanhaa Artukaisten profiilia... Olen siinä vieressä töissä, ja autotien vieressä on edelleen pätkä vanhaa asvalttia jäljellä.

WebSlave

Trackman
Cmoney sanoi:
Itsekään en ole löytänyt mistään sitä vanhaa Artukaisten profiilia... Olen siinä vieressä töissä, ja autotien vieressä on edelleen pätkä vanhaa asvalttia jäljellä.
Kumma kyllä en muista sitä koskaan olleen Vauhdin Maailmassakaan, vaikka se sentään tuli minulle 79-92. Luulisi, että se jostain "Suomen radat"-jutusta löytyisi.

Paikallisella moottorikerholla on varmaan taas tänäkin kesänä muistonäyttely, joten pitänee kysäistä löytyisikö heiltä. Viime kesänä kyselin Imatran radan profiilimuutoksista (mikä tietysti paremmin Imatran Moottorikerholle kuuluukin).

Viimeksi muokattu: