Ambomaan Mambo
Well-known member
Niinjoo arvaillaanpa itsekin...heittäisin kehiin RedBullin kuljettajat.
Sieltä se oikea vastaus pompsahti. Hienoa, jos oikeasti oli arvaus! Siispä Coulthard ja Webber eivät ole koskaan saaneet maistaa mestaruusmaljasta.Ambomaan Mambo sanoi:Niinjoo arvaillaanpa itsekin...heittäisin kehiin RedBullin kuljettajat.
Heh DC:stä on jäänyt kyllä mieleen että miehen ainut meriitti on "ensi kauden mestaruus" :wink: Täytyy myöntää että Webberin saavutuksia piti vähän tarkistella wikin kautta, kun muistelin vanhasta Vauhdin maailmasta lukeneeni jostain Formula Ford -voitosta, mutta taisipa olla sitten kyse tuosta FF-festivalista.WebSlave sanoi:Sieltä se oikea vastaus pompsahti. Hienoa, jos oikeasti oli arvaus! Siispä Coulthard ja Webber eivät ole koskaan saaneet maistaa mestaruusmaljasta.
DC:llä on kyllä Ison-Britannian Formula Ford -mestaruus vuodelta 1989.WebSlave sanoi:Sieltä se oikea vastaus pompsahti. Hienoa, jos oikeasti oli arvaus! Siispä Coulthard ja Webber eivät ole koskaan saaneet maistaa mestaruusmaljasta.
My bad, en tutkinut tarpeeksi. Valitan ja kiitän tietämykseni lisääntymisestä.Bleu sanoi:Kyllä Coulthardilla käsittääkseni on vuoden 1989 FFord-mestaruus.
Kiitos, minähän sitä olen yli 20 vuotta kaipaillut.Cmoney sanoi:Tässä toikissa oli toukokuun alussa kyselyjä Artukaisten radasta. Voin iloksenne ilmoittaa että sain haltuuni 60-70-luvun Turun (+Raisiota ja Kaarinaa) maastokartan jossa näkyy Artukaisten kilparatakin. Kunhan saan vielä kameran mökiltä (unohtui sinne tänään) haltuuni, laitan kuvan rataprofiilista tänne.
Kiva että meikäläisestäkin jotain hyötyä Tänään maanantaina uskoakseni saan profiilin tänne näkyville :thumbup:WebSlave sanoi:Kiitos, minähän sitä olen yli 20 vuotta kaipaillut.
Ei taida olla Monterrey. Siellä on mun mielestä myös ovaali-variaatio, jota en ainakaan tuosta hahmota..Bleu sanoi:Tokaksi alin vaikuttaa Monterreyn radalta. Champcarit ja A1 siellä ainakin ovat kilpailleet.