mustakaari
"Se on juurikin näin"
Joni15 sanoi:Mites se Kekekin nyt ilmesty tonne?![]()
No tuo kuva on epärealistinen. Ei Frank pysty enää auton rattiin. Kai? Tulisko sekin testaajaksi?
öö ruz sanoi:Mäkin oon kuullut että Mika testaa Williamssia, kumpaakohan? Serenaa vai Vanessaa?![]()
Kunhan ei vaan itse Frankia intoudu kokeilemaan :doubtful:öö ruz sanoi:Mäkin oon kuullut että Mika testaa Williamssia, kumpaakohan? Serenaa vai Vanessaa?![]()
Noh, mihin se kuva nyt katosi? Vai huomasitko että Photoshopista puuttuu lisenssiPekkis21 sanoi:Katos entisenä maailmanmestarina ja ky.tallin kuljettajana keke halus ehdottomasti päästä mukaan kuvaan, siitä ei ollu ees kahta sanaa käymämme puhelinneuvottelun aikana.![]()
Ilmari sanoi:Noh, mihin se kuva nyt katosi? Vai huomasitko että Photoshopista puuttuu lisenssi![]()
Jacques sanoi:Ei saatana..
Mutta mutta.. Kyseessähän on vain ja ainoastaan lehden myynti kikka, sillä Häkkisen paluu on se millä tollaset lehdet myy kun ns. tavikset luulevat oikeasti että Häkkinen saattaa palata.
vermula sanoi:15. elokuuta Häkä testaa (IS) :thumbup:
vermula sanoi:Radiosta vaan kuulin että Iltalehden mukaan Häkä testaa Williamsia tuolloin ja Frank on tarjonnun 12 miljoonan sopimusta :thumbup: