TT-Trophy (Bahrain 2008)

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Liittynyt
14.4.2000
Viestit
9270
13. Glock -0,430
9. Piquet jr
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Ja Moe jatkaa viime kilpailun tapaan myöhässä veikkaamista :D

Kilparatojen T Tabermann sanoi:
Muistakaa edelleenkin aikaero, veikkaisaikaa on nimittäin perjantain ensimmäisiin harjoituksiin saakka, sen jälkeen on turha kitistä.
Olettaakseni nämä säännöt pitävät edelleen? :) vai?
 
Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Vice sanoi:
Ja Moe jatkaa viime kilpailun tapaan myöhässä veikkaamista :D



Olettaakseni nämä säännöt pitävät edelleen? :) vai?
Äääähhh.. huonot säännöt. Kahdesta syystä:

1) Olisi kiva saada perstaista vähän vihiä miten menee

2) Mulla on noi työpäivät aika pitkät, ja harvoin olen perjantaina ennen aika-ajoja koneen ääressä.

Torstaina ei aina muista, jaksa, viitti.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Moe Szyslak sanoi:
Äääähhh.. huonot säännöt. Kahdesta syystä:

1) Olisi kiva saada perstaista vähän vihiä miten menee

2) Mulla on noi työpäivät aika pitkät, ja harvoin olen perjantaina ennen aika-ajoja koneen ääressä.

Torstaina ei aina muista, jaksa, viitti.
Aika kehnoja syitä.
Jokaisella on oma aikataulunsa töiden yms. takia, sullakin kuitenkin on mahdollisuus jättää veikkaus jo torstaina tai aiemminkin, tämäkin toikki on ollut jo useita päiviä esillä. Ja veikkausajan umpeutuminen ennen harkkoja johtuneekin just tuosta että kaikki ei välttämättä pystyis just sitten harkkojen perusteella veikkaamaan, nyt kaikki on arvailuineen samalla viivalla riippumatta veikkausajankohdasta.

Ja sitä paitsi haluan näsäviisastella noista "perjantain aika-ajoista", hähähäh!!!!:D
 

Kilparatojen T Tabermann

Well-known member
Liittynyt
19.2.2001
Viestit
593
Sijainti
siel sun tääl
Moe Szyslak sanoi:
Äääähhh.. huonot säännöt. Kahdesta syystä:

1) Olisi kiva saada perstaista vähän vihiä miten menee

2) Mulla on noi työpäivät aika pitkät, ja harvoin olen perjantaina ennen aika-ajoja koneen ääressä.

Torstaina ei aina muista, jaksa, viitti.
Onpa tämä nyt vaikeaa :nope:

Tuolla jo selitin, miksi veikkausaikaa on rajoitettu, tähän sääntöön ei ole tulossa muutoksia.

Pääsääntöisesti pyrin avaamaan TT-Trophyn veikkausotsikon viimeistään kisaviikonloppua edeltävänä maanantaina, näinollen uskoisin kullekin osanottajalle jäävän aivan riittävästi aikaa käydä ilmoittamassa veikkauksensa tähän otsikkoon. Käytössä olevien sääntöjen vuoksi eivät varhain veikanneet ole myöskään millääntavoin huonommassa asemassa kuin viime hetkellä veikanneetkaan. Muistutan myös, että veikkaustulosten editointi ei ole kiellettyä mikäli se tapahtuu annetun aikarajan puitteissa eli siis ennen kisaviikonlopun ensimmäisiä vapaita harjoituksia.

Jos jollakulla on ylitsepääsemättömiä vaikeuksia osallistua veikkaukseen mm. lomien vuoksi, voi veikkaustuloksen jättää myös Vellun perustamaan "Loma-ajan veikkaukset 2008" -otsikkoon. Muistakaa nyt kuitenkin mainita, minkä kisaviikonlopun veikkauksesta/veikkauksista on kyse. Koko kauden mittaisia kestoveikkauksia en edelleenkään ole halukas hyväksymään.

Moen veikkaus on siis jokatapauksessa mitätöity tämänkin veikkauskierroksen osalta.

Toivottavasti aian suhteen ei enää jatkossa ilmene epäselvyyksiä :rolleyes:
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Yep, mieluustihan sitä tussua nuuhkaisisi :)
 
Ylös