TT-Trophy (Brasilia 2008, Grande Finale)

Kilparatojen T Tabermann

Well-known member
Liittynyt
19.2.2001
Viestit
593
Sijainti
siel sun tääl
Niin se aika vaan rientää, on aika avata kauden 2008 viimeinen TT-Trophy-otsikko.

Kuten jo Kiinan otsikossa mainitsin, on tilanne se, että vain kolmella henkilöllä, on enää mahdollisuus TT-Trophyn Hall of Fameen, nimittäin Jupilla, OoPeella ja RPhoenixilla. Maksimi pistemäärä per kierros on siis viisi. Tilanne ei välttämättä ole enää täpärä, mutta sitä huolimatta peesauksen ja taktikoinnin minimoimiseksi tarjoan em. kolmelle herralle mahdollisuuden lähettää veikkauksensa privana (HUOM! EI KUITENKAAN MINULLE VAAN NIMIMERKILLE VELLU). Mitään pakkoa tälle ei suinkaan ole, jos joku näistä kolmesta haluaa veikata julkisesti ja suoda muille taktikointimahdollisuuden, niin siitä vaan.

Eli siis: Juppi, OoPee ja RPhoenix, lähettäkää veikkauksenne privana Vellulle, joka ystätävällisesti suostui tuuraamaan minua tässä edesvastuullisessa tehtävässä. Suora linkki Vellun privaboxiin löytyy tästä.

Vellu, valintansa mukaan, lähettää veikkausajan päätyttyä (eli kun viikonlopun ensimmäiset harjoitukset alkavat) nuo veikkauksensa joko minulle tai liittää ne suoraan tämän otsikon alle. Kumman tavan Vellu valitsee, on hänen itsensä päätettävissä. Kiitän Vellua jo etukäteen :)

Pistetilanne ennen Brasiliaa
1) Juppi 15 pistettä
2) OoPee ja RPhoenix 10 pistettä

4) jusban 9 pistettä
5) Polle, Lancer, jps ja Vice 8 pistettä
9) forti 7 pistettä
10) Bleu, jupla, Albert Oil, WebSlave, Nick, Butt0n1 ja Balthazar 6 pistettä
17) GC Rabella 5 pistettä
18) Jacques, GeGe, Vellu ja Trullinkaasu 4 pistettä
22) kouvotsvoni, Zaikom ja burb 3 pistettä
25) Kasero, Lisko, JButton7 ja Eläinjuttu 2 pistettä

Toivotan kaikille osanottajille onnea!
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Pitäisköhän mun laittaa veikkaus pikapikaa, ettei mua päästä syyttämään peesaamisesta.

*processing*
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
13. Coulthard -0,202
9. Glock
 
Viimeksi muokattu:

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Liittynyt
14.4.2000
Viestit
9270
13. Vettel -0,564
9. Coulthard
 
Ylös