TT-trophy (se epäonnen kisa!!) Vinaali

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nopeahuoli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Aika tarkkaan ollaan muuten vinaalissa viikonloppuna. Trophyn voittoon on mahdollisuudet vielä kahdella spelaajalla (v10 ja RK-62), mutta kaikkien muidenkin osallistumista suositellaan, sillä... jaa no, en keksi nyt kyllä yhtään syytä siihen, joten antaa olla. Osallistutte tahi ette, kivakiva! :)

Arvuutellaan siis taas kerran 1) aika-ajojen 13. ajavaa kuljettajaa ja hänen aikaeroaan paaluun kera 2) itse kisan seiskaa. Tyyppien nimistä 2 pinnaa ja lähimmästä aikaeroarvauksesta pinna.

Kaikki muut saa laittaa tähän topikkiin arvauksensa, paitsi v10 ja RK-62, jotka tuikkaavat mua... :eek: eh, mulle emailin ( nopeahuoli@yahoo.com ) ja mie sitten laitan ne esille. Peesaamisen välttämiseksi...

Voittajallehan oli luvassa satanen ja palajo kunniaa, kysykää vaikka viime vuoden voittajalta Jankilta.

Tilanne nyt:

1) v10 17p
2) RK-62 13p
3) Frank 10p
-) OoPee 10p
5) Jankki 8p
6) Henkka 6p
-) VJR 6p
-) Albert Oil 6p
9) Targa 5p
-) Nopeahuoli 5p
-) Babylon 5p
-) Kortteen Topi 5p
13) Jacques 4p
-) Wilpuri 4p
-) Observer 4p
-) Misa1 4p
17) Bleu 3p
-) tuning 3p
19) Simo 2p
-) Titania 2p
-) DFV 2p
-) Tylsä tyyppi 2p
-) Syvä Ajattelija 2p
24)jukkis 1p

Epäonea!

Originally posted by RK-62:
<STRONG>

mitä eikö ne tullut perille ?</STRONG>

Tuli tuli, mutta mun mielestä ne eivät olleet ne oikeat vastaukset ;)

:D :D

[ 12-10-2001: Message edited by: Nopeahuoli ]

Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>

Tuli tuli, mutta mun mielestä ne eivät olleet ne oikeat vastaukset ;)

:D :D

[ 12-10-2001: Message edited by: Nopeahuoli ]</STRONG>

kyllä ne on, kyllä ne on. Jos ei tähän kisaan niin sitten ens kaudelle.

:D

Klaukkalan orhen, v10n, ei itse asiassa tartte lähettää enään vastaustaan mun emailiin, koska peesausmahista ei enään siis ole. Kun v10 veikkaus ilmestyy tänne, pasteeraan RK-62n veikkauksen näkyviin. Jos se tapahtuu kello kahden jälkeen tänään, niin siinä tapauksessa jännitys ratkeaa vasta maanantaina, sillä mun viikonloppu alkaa kellit 2 tänään, 25 asteen lämmössä ja auringonpaisteessa :eek: ;)