Lancer
Realisti
Vastasin tällä kertaa Ruusunen. On sen kommentit menneet välillä ihan överiksi.
Tyhmyyttäähän nuo ovat tilanteeseensa joutuneet. Siis "kansan syvien rivien" (=ärsyttävä termi) inhokeiksi.Mun sydän tuntuu aina asettuvan automaattisesti kansan syvien rivien inhokkien puolelle, niin myös näissä molemmissa tapauksissa. Kumpikaan ei mielestäni ole tehnyt mitään rikollista. Ainoa "rikos", johon he ovat syyllistyneet, on oman huomioarvonsa hyödyntäminen ja muuttaminen rahaksi. Molemmat ovat mielestäni omaksuneet kansakunnan kiusatun roolin vapaaehtoisesti, joten senkään puolesta en näe mitään ongelmaa.
Turha sääliä noita typeryksiä, jotka ovat omalla toiminnallaan tässä tilanteessa.Mun sydän tuntuu aina asettuvan automaattisesti kansan syvien rivien inhokkien puolelle, niin myös näissä molemmissa tapauksissa. Kumpikaan ei mielestäni ole tehnyt mitään rikollista. Ainoa "rikos", johon he ovat syyllistyneet, on oman huomioarvonsa hyödyntäminen ja muuttaminen rahaksi. Molemmat ovat mielestäni omaksuneet kansakunnan kiusatun roolin vapaaehtoisesti, joten senkään puolesta en näe mitään ongelmaa.
Sama. Mutta pirun vaikea, molemmat saavat oksentamaan kylla... :thumbfh:Pistin Tukiaisen koska on rumemman näköinen.
Kumpi lähetti kaveripyynnön?Miks moititte facebook kavereitani?
Tietenkin julkkikset lähettää niitä.Kumpi lähetti kaveripyynnön?
Menenkin tekemään toikinTässäkin toikissa on haukuttu Ruususta ja Tukiaista.. Myös heidän ulkonäköään.. Taannoin tein topicin rumista urheilijattarista, ja sehän nosti hirveän metelin tietyiltä hahmoilta. Kysynpä vaan, miksi ette metelöi myös Tukiaisen ja Ruususen ulkonäön kritisoinnista? Onhan sekin nyt melkoisen törkeää!
Ainakin äkkiseltään semmonen tulis mieleen, että Susku ja Tuksu on kuitenkin esitelleet tissiä ja "puutarhaansa" lehtien palstoilla eli ovat aikalailla avoimesti itse asettaneet ulkonäkönsä muiden arvosteltavaksi. Urheilijat ovat urheilijoita. He ovat julkisuudessa sen urheilun takia, eivät ulkonäkönsä.Tässäkin toikissa on haukuttu Ruususta ja Tukiaista.. Myös heidän ulkonäköään.. Taannoin tein topicin rumista urheilijattarista, ja sehän nosti hirveän metelin tietyiltä hahmoilta. Kysynpä vaan, miksi ette metelöi myös Tukiaisen ja Ruususen ulkonäön kritisoinnista? Onhan sekin nyt melkoisen törkeää!